Ja, da blir et vel karntenejul ja. Når vi har klart å unngå smitte så langt, så kan det godt holde over jul også før vi får det i hus, håper jeg. Før eller siden får vi det vel.
det håper jeg også dere slipper!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, da blir et vel karntenejul ja. Når vi har klart å unngå smitte så langt, så kan det godt holde over jul også før vi får det i hus, håper jeg. Før eller siden får vi det vel.
Kjedelig.Ser ut som om skolen forbereder seg på at det kommer til å fortsette med hjemmeskole, også etter nyttår.
Ikke helt sikker på hvordan jeg føler om det
Hjemmeskole fra og med i morgen, og i utgangspunktet bare nå før jul.Kjedelig.
Her har de bare innført gult nivå, kohorter, men på skolen. En klasse pr kohort, spriting og adskilte soner i skoleplana.

ikke vært i nye jobben lenge, og jeg trives. Det er forøvrig samme plassen altså…men jeg liker stell. Samtidig liker jeg ha mye ansvar. Hjemmeskole fra og med i morgen, og i utgangspunktet bare nå før jul.
Men vi har fått 2 beskjeder.
1. De i første klasse skal ikke ha digital hjemmeskole men får med seg 3 hefter hjem merket fredag, mandag og tirsdag, og skal jobbe med dem.
2. For de med elever i 1.-3. trinn må de signere et skjema i dag når de henter barna slik at de kan få med seg iPad hjem som kan brukes til digital hjemmeundervisning. Dersom det viser seg at skolen har for få iPader vil det bli bestilt opp flere og de resterende få rett over nyttår. 4. klasse og oppover har skolePC
De planlegger for hjemmeskole også etter nyttår
Det er så naudent (teit)Jeg er pottesur på den regelen det, vi har det samme. Gud bedre så latterlig

JuppDet er så naudent (teit)
Jeg kan ikke besøke f.eks min bror eller bestevenninnen min som er friske og raske, men kan gå til en redusert 95åring liksom![]()
Da ble det fritidskarantene på meg. Pcr imorgen og mandag![]()
Jobber du i Bhg? Så det der. Helvetes dritt altså!Nå vil de ta bort karantene på oss ser jeg, det takket dor jobben vi gjør hjelper lite kår de driter i oss eliers
Er du sørlending?Det er så naudent (teit)
Jeg kan ikke besøke f.eks min bror eller bestevenninnen min som er friske og raske, men kan gå til en redusert 95åring liksom![]()
Jupp og ja enigJobber du i Bhg? Så det der. Helvetes dritt altså!
Noen av dere som tok koronavaksina mens dere gikk gravid? Jeg kjenner jeg er litt skeptisk til å vaksinere meg mens jeg går gravid ass.
Jepp, men det var forrige onsdag, jeg var sammen med den smittede på jobb mandaghar du fått tredje dose?
Jepp, hvordan det?Er du sørlending?