Desember 2021 - endelig jul!

Fancy ny vaskemaskin jobber. Jeg har ikke faktisk fått til å legge den til i appen for sånne smarte ting. Men jeg har klart å sette den igang. Med vask av klær som har vært våte siden.... Hvilken dag var der den stoppet da? Mandag? Tirsdag? Noe sånt.

Corona er jo mindre smittsomt en dag i julen hvor msn kan ha 20 gjester også :p
Men problemet er å vite hvilken dag Mr. Covid (mann 19 år) går på fylle og er så fyllesjuk dagen etter at han ikke orker å jobbe så mye da og blir mindre farlig.
Hmmm... Skal jeg legge familiemiddagen til 24., 25. eller kanskje til og med nyttårsaften....

God morgen.

På ville galei her, våknet litt over fem i går, så jeg var så trøtt i går kveld at jeg la meg litt tidlig. Og våknet kvart over fem i dag.

Jeg har i det minste rundet internet /spill /annet før alarmen sånn at jeg er klar til å stå opp ;)

Jeg er en liten anelse usaklig lykkelig over å ha en fungerende den vaskemaskin, og sånn nesten ei uke etter planen starter jeg nå intensiv klesvask før jul med et tett program, med hjemmekontor skal den gå hele dagen, første vask er snart ferdig, det var et litt langt program.

Stressende morgen. Guttungen har fått mer og mer nattehoste. I dag satt det i når han stod opp og noe hes. Så enkelt når det ikke foreligger noen diagnose som ved frøkna. Da er vært minste symp=hjemme.

Last edited:
Back
Topp