Ut fra det som står på Dagbladet så ser det ikke ut som om de vil stenge butikkene, ihvertfall ikke helt endaSpent på disse nye restriksjonene. Lurer på om jeg får handle ferdig julegavene![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ut fra det som står på Dagbladet så ser det ikke ut som om de vil stenge butikkene, ihvertfall ikke helt endaSpent på disse nye restriksjonene. Lurer på om jeg får handle ferdig julegavene![]()
Nei. En kan ikke det.Tror hun tåler det greitEr vel en viss risiko for at det smittet innad i husstanden, men.. Er ikke så lett å unngå. Kan jo ikke isolere småbarn
Og godt er det, for jeg er slett ikke i mål med gavene til sånn de viktigste. Egne barn.Ut fra det som står på Dagbladet så ser det ikke ut som om de vil stenge butikkene, ihvertfall ikke helt enda
God bedringDårligmen ikke sånn at hun trenger innleggelse nå altså! Så hun skal få lov å være syk her hjemme
![]()
Jeg håper på eet for vår delJeg orker ikke å være spent, aldri noe godt for vår del![]()
Veldig spent på hva som kommer kjenner jeg
God bedring![]()
Jeg er heller ikke helt i mål.Og godt er det, for jeg er slett ikke i mål med gavene til sånn de viktigste. Egne barn.
Kan klikk og hent - shoppe dem, men må få kjøpt dem. Og mannen helst. Og sånnsett noen andre.
Men skal få til det.
Tenker at dersom de stenger ned butikkene nå så tett opp til jul vil det bli et enormt press i butikkene og smittespredning de 1-2 dagene det ofte tar før tiltakene gjelder fra og det vil virke mot sin hensikt.For all del altså, at jeg ikke er i mål med julegaver er helt lite viktig i den store sammenhengen. Men det er fint for butikkene om de ikke må stenge. For det er mye som kjøpes disse siste par ukene før jul. Både gaver og mat.
Dere noe.Gaaah de tiltakene altså… gult nivå Jar vi allerede, mer beskyttelse får vi ikke og mer tiltak får vi heller ikke.
Jo men det hjelper ikke mye.Dere noe.
Redusert tid mellom dose 2 og 3 fra 6 måneder til 4,5 måneder og en prioritering av ansatte på skole, barnehage og SFO.
Dere noe.
Redusert tid mellom dose 2 og 3 fra 6 måneder til 4,5 måneder og en prioritering av ansatte på skole, barnehage og SFO.
JuppDet er bra, men det tar for lang tid likevel!
Jupp
Oh yes, å vi i veldig mange bhg er dritslitne pga mye syke ansatte og lite folk på jobb, jeg hadde så håpet på litt flere tiltak i bhg og skoler for jeg vet vi er ufattelig mange slitne i de sektorene . Vi har folk som har klappet fullstendig sammen nå.Det tar jo tid før alle får og det tar tid fra man får til man har full effekt. Kan skje mye innen den tid..
Jeg er heller ikke helt i mål.
Akkurat nå har jeg prioritert bursdagsgavene til frøkna, og har ikke helt fått tilbake alt av overskuddet enda.
Skal ikke bare handle fra oss, men får også penger fra besteforeldre som vi skal handle for.