Desember 2021 - endelig jul!

Helg!
I går var jeg åå venninnekveld, veldig deilig! kengubarnet ble operert i går, fryktelig vondt i går men bedre i dag, kan ikke dusje eller bli våt på to uker…

i morgen er det jeg som skal inn på sykehuset å foreta ett inngrep, det ble utsatt fra onsdag.
Ellers er planen å sette opp juletreet i gangen i helgen
Hva slags operasjon for han?

Helg.

Taco spist. Mett. Men ga meg før jeg ble over - mett for jeg har en jobb å gjøre etter middag, og det er klær. Tømme skap og kommoder for der som er for smått, få passelig tøy som er brettet på plass og deretter brette mer. Og vaske. Får sette i gang vaskemaskina først.

Kålrotstappe er vel mer til pinnekjøtt, ikke ribbe?
Det hun sa hun lurte på hvordan hun i alle dager hun skulle få råd til var ribbe, surkål og julepølser - er det hun pleier å ha.
Og så kom alt det andre jeg la på.

Boksen er overlevert nå, hun ble veldig glad :)
Ja, det stemmer det. Bare jeg som er sær og skal ha kålrotstappe til alt :p Det vil jeg tro hun ble ja❤️

Helg!
I går var jeg åå venninnekveld, veldig deilig! kengubarnet ble operert i går, fryktelig vondt i går men bedre i dag, kan ikke dusje eller bli våt på to uker…

i morgen er det jeg som skal inn på sykehuset å foreta ett inngrep, det ble utsatt fra onsdag.
Ellers er planen å sette opp juletreet i gangen i helgen
Hva har skjedd med kb? ❤️

Helg.

Taco spist. Mett. Men ga meg før jeg ble over - mett for jeg har en jobb å gjøre etter middag, og det er klær. Tømme skap og kommoder for der som er for smått, få passelig tøy som er brettet på plass og deretter brette mer. Og vaske. Får sette i gang vaskemaskina først.
Lykke til med husarbeidet :)

Når fikk du vite at du måtte operere? De har sagt jeg må ha på gips i 6 uker… og at de skal vurdere ting om en uke, nytt røntgen og ny gips. Ikke sagt noe om det er komplisert eller ikke, men syns 6 uker er lenge.
Dette skjedde en onsdag. Fikk da skinne på fingeren. Var inne på mandagen igjen, og da ble operasjon bestemt. Ble operert onsdag. Så operasjonen da en uke etter det skjedde.

Hvordan effektivt utsette leggingen sin

Jeg bare henger opp klesvasken, så går jeg og legger meg, kjære.

I seg selv tar det ikke stort mer enn 5 min ekstra. Effekten ligger i den neste setningen

Ehh, kjære... Det er klissvåt på gulvet!

Vi har ikke et vaskerom med helt rent og tomt gulv. Så først plukke opp våte klær /papir /poser som forlengst skulle vært ryddet.

Dernest.... Trolig avløpsrøret som er tett. Ikke selve sluket, det virker, men røret som vannet fra vaskemaskina går ned i, så går det røret i gulvet under maskina og bort i sluket.

Det er ca 10 cm klarering mellom maskina og veggen. Med tørketrommel oppå. Enkle arbeidsforhold, ikke sant? På et bitte lite vaskerom. Med tørkeskap. Utslagsvask. Varmtvannsbereder. Og vaskemaskin og tørketrommel oppå hverandre. Og da en halv kvadrat gulv leding. Eller. Kanskje en hel

Back
Topp