Brudd i håndleddet. Venter på videre behandling. Gips sannsynligvis.Masse lykke til
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Brudd i håndleddet. Venter på videre behandling. Gips sannsynligvis.Masse lykke til
Så utrolig kjedelig.Brudd i håndleddet. Venter på videre behandling. Gips sannsynligvis.
JaMå en være i karantene til testsvar kommer nå?
Uff daBrudd i håndleddet. Venter på videre behandling. Gips sannsynligvis.
Jeg vet ikke, kun fått beskjed om å sitte å vente på legen.Så utrolig kjedelig.
Slipper operasjon?
Hva skjedde?
Brudd i håndleddet. Venter på videre behandling. Gips sannsynligvis.
Fikk du mye bivirkninger sist?Tredje dose blev tatt idag og formen er fin hitills . Får se senare og imorgen
Nja jeg var bare vond i armen og følte med tung i hode.Fikk du mye bivirkninger sist?
Det var ikke så mye.Nja jeg var bare vond i armen og følte med tung i hode.
Høres dessverre ut som meg når jeg gikk gravid med Lille UÆh… brakk meg sikkert 100 ganger på jobb i dag. Kan ikke huske at jeg var så dårlig så tidlig sist. Var litt roligere på jobb sist når jeg var like langt, det kan ha litt å si. Måtte gå hjem i dag. Håper i morgen blir bedre. Bekkenet er heller ikke godt. Ikke noe greit siden jeg bare er i femte uke. Og siden bekkenet alt er så vondt som det er, er jeg redd jeg blir sengeliggende ass.
Her sover en, en flyr opp og ned trappen i ett sett og finner ikke roen (hun med ADHD) og en er på vei i dusjen (tenåringen)Deilig når kl er 20:30 og alle 3 barn er sovna. Men søren så redde de 2 eldste blev når brannalarm gikk på i hele huset. Han minste registrer det ikke og sov
.
Her sover en. Hun med lakenskrekk sitter en time over leggetiden og drikker medisin. Siste har ingen planer om å legge seg, mistenker jeg.Her sover en, en flyr opp og ned trappen i ett sett og finner ikke roen (hun med ADHD) og en er på vei i dusjen (tenåringen)
Ikke lett når man ikke finner roenHer sover en, en flyr opp og ned trappen i ett sett og finner ikke roen (hun med ADHD) og en er på vei i dusjen (tenåringen)
Sov godt, og håper dagen i morgen blir bedre, XXXXJeg legger meg jeg. Dårlig dag kan man si.