Den store klagetråden

Passe på å ikke fryse er det beste for min del. Sjekket nå, og det finnes faktisk noen medisiner. Men går til innkjøp av varmeputer og ammeinnlegg først.
Utfordringen er at det kommer så plutselig og er veldig smertefullt. Men kommer og går er ikke konstant, takk og lov!
Ja, det finnes jo mange gode BH-er i ull også. Kanskje det kan hjelpe litt.

Men guuud! Jeg måtte Google det.

Jeg har fått likfingre de siste vintrene og tær. Men spesielt ille på hendene. Har aldri koblet at det er derfor jeg kan ha så vondt nå :salut

Glad jeg kunne ha en opplysende effekt... Er det verre for deg om vinteren også, eller kommer det når som helst?

Ja, det finnes jo mange gode BH-er i ull også. Kanskje det kan hjelpe litt.

God ide. Jeg har dessverre ikke klart å finne noen i min størrelse, så får duge bare, med ammeinnleggene.

Puppene mine verker så mye at jeg vil kutte de av!!!!!!!!!! :nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting:

Det SVIR, BRENNER og SPRENGER

Noen som vet hva som kan lindre?

Skal aldri være bekymret for få symptomer igjen, sånn som jeg var igår:hilarious:

Kunne ha fordelt det litt mer. Litte granne hver dag.

Tar jo alt fokus her :rolleyes::crybaby2

Kan det være Reynauds i puppene hos deg og? Hos meg blir brystvorten helt hard, og sprenger infernalsk! Går ikke over før de er blitt varme igjen. Og kommer virkelig plutselig!

Glad jeg kunne ha en opplysende effekt... Er det verre for deg om vinteren også, eller kommer det når som helst?
Mye mye verre om vinteren. Får det litt i tærene selvom det er + grader. Men verst i hendene. Hormonene gjør meg så himla varm ellers i kroppen. Så blir interessant å se hvor ille det blir denne vinteren :nailbiting:

Kan det være Reynauds i puppene hos deg og? Hos meg blir brystvorten helt hard, og sprenger infernalsk! Går ikke over før de er blitt varme igjen. Og kommer virkelig plutselig!
Hmm det skjedde isted selvom jeg var varm. Men kanskje vi burde bruke ullinnlegg allerede? Har merket at det verker mer ute. Skal følge med litt :happy:

Må få klage fra meg litt smerter bak i Venstre side av bekkenet.
Var på jobb mandag og kjente så vidt noe når jeg kom hjem. Kjente litt i går men var hjemme nesten hele dagen så tok det med ro. I dag har jeg vært aktiv på jobb( halv da) og laget middag! Gjør kjempe vondt noen stillinger og hvis jeg beveger hofta når jeg går!

håper virkelig dette er forbigående!!!!!!! Har virkelig ikke tenkt at dette skal eskalere ettersom jeg er på vei tilbake i jobb etter en sykemelding!!!!

Nå må jeg få klage! Og si AU!
Jeg har Reynauds fenomen som egentlig ikke er særlig fremtredende. Annet enn når jeg går gravid. Mine tidligere graviditeter har jeg blitt gravid i midten av januar, nå var det i beg av november. To måneder ekstra med kulde! De stakkars brystvortene aner ikke hvor de skal gjøre av seg.
Og det gjør så pokkers vondt!

Det er DET som skjedde i dag hos meg også?! Jeg har også det nemlig, og i dag opplevde jeg en H*#* smerte på den ene knoppen og den var helt blek! La en ullsokk nedi bh'en og etter noen timer roet det seg. Er dog litt øm enda..

Det er DET som skjedde i dag hos meg også?! Jeg har også det nemlig, og i dag opplevde jeg en H*#* smerte på den ene knoppen og den var helt blek! La en ullsokk nedi bh'en og etter noen timer roet det seg. Er dog litt øm enda..

Ånei, ikke du også!!!
Og så lenge!!!
Hvis jeg klarer å få varme på, så er det kanskje et kvarter før det er helt over.

Jeg kan anbefale å ha brystet i varmt vann, da slipper man stoffet inntil

Ånei, ikke du også!!!
Og så lenge!!!
Hvis jeg klarer å få varme på, så er det kanskje et kvarter før det er helt over.

Jeg kan anbefale å ha brystet i varmt vann, da slipper man stoffet inntil

Ja, lurte på om jeg fikk akutt brystbetennelse, så det var rimelig intenst. Er vant til plager på hender og føtter, men dette var noe helt annet! Får gå for en varm dusj eller noe neste gang. Usj.. gruer meg allerede.

Kan jeg klage over at jeg ikke er så kvalm i dag? Blir så engstelig med en gang det er mindre symptomer...

Kan jeg klage over at jeg ikke er så kvalm i dag? Blir så engstelig med en gang det er mindre symptomer...
Absolutt! Jeg har også etterlyst kvalmen flere ganger. Så kommer den tilbake også angrer jeg:hilarious: ser mange andre skriver det samme, så konklusjonen er vel kanskje at det er helt normalt at den går litt i bølger, og at man må prøve å ikke bli bekymret men heller nyte å ikke være kvalm så lenge det varer (vet det er lettere sagt enn gjort altså):)

Absolutt! Jeg har også etterlyst kvalmen flere ganger. Så kommer den tilbake også angrer jeg:hilarious: ser mange andre skriver det samme, så konklusjonen er vel kanskje at det er helt normalt at den går litt i bølger, og at man må prøve å ikke bli bekymret men heller nyte å ikke være kvalm så lenge det varer (vet det er lettere sagt enn gjort altså):)

Du har såklart rett, jeg vet jo det. Og vil jo egentlig ikke være kvalm, å kaste opp står ikke på favorittlisten...
Og når jeg tenker tilbake, så er det ennå en uke til jeg begynte å kaste opp med nr to, det blir jo fort å sammenligne.
Tul på tirsdag kan ikke komme fort nok, egentlig

Du har såklart rett, jeg vet jo det. Og vil jo egentlig ikke være kvalm, å kaste opp står ikke på favorittlisten...
Og når jeg tenker tilbake, så er det ennå en uke til jeg begynte å kaste opp med nr to, det blir jo fort å sammenligne.
Tul på tirsdag kan ikke komme fort nok, egentlig
Helt enig, jeg skal på fredag til uka. Håper jeg klarer å roe nervene litt etter å ha vært der :)

Kvalm kvalm kvalm. Chips, senga og mørke. Ser mørkt på de neste ukene..
Joda. Veldig glad for å være gravid! Men hvorfor er vi laga sånn at vi blir dårlige av å produsere barn?! Så utrolig teit!
Dagens klage.

Ikke kvalm, men uvel og null matlyst :yuck: Blir kvalm hvis jeg tenker på mat da..
3+4 så tidlig å kjenne symptomer :rolleyes:

Begynner å bli litt ekstremt når folk ikke kan unne seg en kopp kaffe / et glass brus, og en sjokolade bare fordi man er gravid.
Fødte mitt første barn i 2007, og bare siden da har "reglene" blitt helt ekstrem.
Alt med måte, kan ikke bli helt hysterisk :happy::happy:

Begynner å bli litt ekstremt når folk ikke kan unne seg en kopp kaffe / et glass brus, og en sjokolade bare fordi man er gravid.
Fødte mitt første barn i 2007, og bare siden da har "reglene" blitt helt ekstrem.
Alt med måte, kan ikke bli helt hysterisk :happy::happy:

Enig. Tenker at man bør ha et bevisst forhold til kosthold å legge fokus på næringsrik og variert kost. Så lenger man gjør det og holder seg unna de tingene man absolutt ikke skal ha; spekemat, diverse oster etc. Så alt annet med måte. Koffein for.eks; drikker man brus (Cola o.l.) er det over 1 liter man kan ha hver dag før man er oppe i max anbefalt koffeingrense, så et glass/flaske her og der er null stress tenker jeg :happy:

Vært på høstfest med jobben ikveld og hadde sååå vondt i nedre del av magen nesten hele kvelden :arghh: Ble til slutt litt engstelig, men etter å ha gått hjem og dermed fått beveget kroppen litt skjønte jeg at jeg bare var skikkelig oppblåst og hadde luftsmerter :dead: Heldigvis… men utrolig slitsomt å sitte sånn i flere timer. Har også skikkelig mensmurring ikveld, så nå er jeg rett og slett helt gåen…

Jeg sluttet med bh for over 1 år siden rett og slett fordi jeg synes det er ubehagelig og en plage. Hadde små nok pupper til det, men ikke nå og de er sååååå vonde jeg må holde de fast når jeg skal gå i trappen feks:confused: så nå må jeg jo begynne med bh igjen, men bh med stålbøyle er uaktuelt:inpain: har noen tips til gode bher med hold? Gjerne ammebh som jeg kan bruke lenge? Takk for tips:Heartred

Back
Topp