Oss testetøser imellom

Hei, vet at det er veldig tidlig men er på rugedag 4 etter innsett av fryst 5dagers blastocyst.
den første er tatt i mårest på morgenurin, kunne skimte hvor streken skal være men var veeldig svakt. Tok nye tester nå på ettermiddagen her. Hva tror dere ? Noe håp om at det er babystrek? Vis vedlegget 368182 Vis vedlegget 368183 Vis vedlegget 368185
Ser ingenting på første test, men alle strimlene er utvilsomt positive! Gratulerer med graviditet ❤️ Håper spira sitter hele veien for deg! :love7

Ser ingenting på første test, men alle strimlene er utvilsomt positive! Gratulerer med graviditet ❤️ Håper spira sitter hele veien for deg! :love7

Tørr ikke håpe helt enda, er jo veldig tidlig å teste å tidlig å få positiv. Ikke at den er så sterk heller men skal teste videre for å se økning og hvisker stille tusn takk :love7

Tørr ikke håpe helt enda, er jo veldig tidlig å teste å tidlig å få positiv. Ikke at den er så sterk heller men skal teste videre for å se økning og hvisker stille tusn takk :love7
Mine tester var svakere enn dine når jeg testa positivt på 9DPO med forrige baby ❤️ Tar du digital slår den ut imorgen, det er jeg ganske sikker på ❤️

Mine tester var svakere enn dine når jeg testa positivt på 9DPO med forrige baby ❤️ Tar du digital slår den ut imorgen, det er jeg ganske sikker på ❤️

Her er tatt nå ikveld, bare måtte :woot::D tror jeg venter litt med den digitale, har masse babyplan tidlig test staver og mange billig strimmel igjen, har også en digital liggende. Er nå tom for babyplan tidlig teststrimmel. Ikke mye mørkere men fått frem strek på babyplan stav. Alle skal være 10ml

Snapchat-1813866764.jpg
20211010_195225.jpg

Dere hadde helt rett :woot: herreguuuud overlykkelig xsmile9xsmile9
20211011_081818.jpg

Gratulerer med spire! ❤️

Innbiller jeg meg en suuuuuuupersvak skygge her eller er det faktisk en? Tror kanskje jeg innbiller meg ting men vil gjerne ha input

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    1,2 MB · Visninger: 126
Innbiller jeg meg en suuuuuuupersvak skygge her eller er det faktisk en? Tror kanskje jeg innbiller meg ting men vil gjerne ha input
Kan kaaanskje antyde starten og slutten på en skyggestrek hvis jeg legger godvilja veldig til. Altså helt i toppen og helt i bunn, men ingenting i midten… men ser dessverre ikke noe jeg ville tenkt var noe :( Hvor mange dpo er du?

Kan kaaanskje antyde starten og slutten på en skyggestrek hvis jeg legger godvilja veldig til. Altså helt i toppen og helt i bunn, men ingenting i midten… men ser dessverre ikke noe jeg ville tenkt var noe :( Hvor mange dpo er du?
Ikke fått mensen etter pilleslutt enda :rolleyes: men hatt såpass med symptomer de siste dagene at samboer spurte om det kan ha skjedd. Får teste på morgenurin i morgen

Ikke fått mensen etter pilleslutt enda :rolleyes: men hatt såpass med symptomer de siste dagene at samboer spurte om det kan ha skjedd. Får teste på morgenurin i morgen
Så spennende da! :woot: Du må holde oss oppdatert med tester :D

Ikke like lett å se på bildet, men jeg innbiller meg tydeligere strek i dag :hilarious:

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    1 MB · Visninger: 136
Jeg hadde ingen g.tester liggende, men hadde en EL-test igjen. Tok ovitriell for 14 dager siden, så vet ikke hva der gjør med kroppen, men lest at man kan få positiv EL.test ved graviditet også.
Skal på apoteket å kjøpe g.tester nå hvertfall :hilarious:

Vedlegg

• 20211012_153131.jpg
    20211012_153131.jpg
    954,4 KB · Visninger: 109
Hva tenker dere?
14 dager siden ovitriell. Babystrek eller ovitrielle?

Vedlegg

• Snapchat-872712440.jpg
    Snapchat-872712440.jpg
    322,6 KB · Visninger: 126
Hva tenker dere?
14 dager siden ovitriell. Babystrek eller ovitrielle?
Har ingen erfaring med Ovitrelle, men slik jeg har forstått det så kan man få falsk positiv graviditetstest i inntil 10 dager etterpå? Så da vil jeg tro det der er en superfin babystrek :woot::Heartred

Har ingen erfaring med Ovitrelle, men slik jeg har forstått det så kan man få falsk positiv graviditetstest i inntil 10 dager etterpå? Så da vil jeg tro det der er en superfin babystrek :woot::Heartred

Jaa. Håper det, men kjenner jeg ikke klarer å glede meg helt enda da jeg opplevde kjemisk graviditet forrige syklus :/

Back
Topp