Postafen skal være trygtOg det får vi lov å ta?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Postafen skal være trygtOg det får vi lov å ta?![]()
Disse skal visst være braVil..ikke..klage..men jeg ER SÅ KVALMSå uggen.
kan man få tabletter mot kvalme, eller må det være oppkast inni bildet?
Jeg synes det er fint å se at andre også må ut i uke 5 for å få 3+, selv om jeg unner deg 3+ så fort som mulig altsåIkke så mye å klage for kanskje, men:
Skulle ta den siste digitale testen i dag, 5+1. Den viste 2-3, ikke 3+ som jeg hadde håpet på. Dermed måtte jeg bestille en ny test med en gang..Blir dyrt, dette her…

Fikk det samme på 5+1 jeg også - men vet jo aldri helt sikkert når egget ble befruktet hellerJeg synes det er fint å se at andre også må ut i uke 5 for å få 3+, selv om jeg unner deg 3+ så fort som mulig altså![]()

rett å slett skikkelig mageknip.. gått å vært bekymret over at det er noe galt, men det blir straks bedre etter jeg har fått tømt meg.. beklager høres veldig hærslig ut 
ellers har jeg ikke mye å klage over! Fortsatt bra hcg stigning! (6+3)
Kjenner følelsen ja, SA uten smerter. Jeg merket det på ukesindikator før jeg begynte å blø. Min innstilling nå er at jeg er litt ‘kald’, at UL i uke 10 kan vise MA.. man blir litt smågal. Men har mange symptomer nå og trøster meg litt med det.Er egentlig en person med lite angst og liker ikke å bekymre meg. Men merker at SA fra august sitter og lurer inni hodet mitt. Fikk den ca 5+5 helt uten forvarsel og ingen smerter. Nærmer meg samme tidspunkt nå og bekymrer meg veldig merker jeg, spesielt om natta. Slitsomt.. hva gjør dere andre som har opplevd det samme for å roe underbevisstheten? Går veldig utover humøret om morgnene. Liker ikke å ha så lite kontroll.
Dårlig sammenligning, men er eneste erfaringen minHadde en hest som alltid mistet før det hadde gått 3 måneder, ble befruktet på første forsøk hver gang. Fant aldri ut av det og måtte etter to år gi opp å ha henne i avl. Etter det har jeg bare kjøpt ferdig lagde hester
![]()
Huff daKlager over dårlig resultat på stoffskifteprøven min så gjør at jeg ser veldig svart på at svangerskapet går bra. Har det siste døgnet tenkt at dette klarer vi, nå venter jeg bare på å blø eller se et barn på fremtidige ul som ikke har det bra![]()
hvilke resultater har du fått og hvordan påvirker det baby?Høy verdi på T4, altså at stoffskiftet er høyt. Det er ikke bra for foster eller meg , risiko for både meg og foster. Må begynne på medisiner igjen som ikke er gunstig, men bedre enn å ikke gå på de. Skal på gyn avdeling på sykehuset på onsdag, håper å få sjekket mer ut der. Generelt går alle prosesser i kroppen min raskere og kan føre til sykt foster og.Huff dahvilke resultater har du fått og hvordan påvirker det baby?

det blir bare mer og mer problematisk.