Nedtelling til TUL

Skal om akuratt 3 uker er da i uke 12 +3

Skulle egentlig ikke før 12+2, men blir en 8+2 i morgen, da jeg føler jeg får mindre og mindre symptomer og har en dårlig følelse :( håper så inderlig jeg tar feil… :bag:

Fikk se en liten bønne i dag som målte ca 3 mm og hjertet med 109 slag i minuttet:Heartred Jordmor sa alt så fint ut og satt meg til ca 6 uker, hun sa det var vanskelig og si eksakt hvor langt jeg var på vei siden det var så tidlig.

Som førstegangsgravid etter mange år med prøving blir jeg naturligvis stressa siden det står overalt på Google at det skal måle mellom 4-8mm:nailbiting: Jeg skal prøve å vente til uke 9 med å bestille ny TUL men det blir noen lange uker:wacky:
Ganske likt her, ble målt til 3,2mm og satt 6+2/1, men jordmor sa alt så fint ut og veldig god sannsynlighet for at alt gikk bra. Henger meg litt opp i tallene jeg også :facepalm: men jordmor var ikke bekymret i det hele tatt så får bare stole på at det er slik det skal. Jeg har time 9+3, jordmor mente det var mer å se (anatomi osv) om jeg greide å vente litt lengre, men får se hvordan nervene holder seg ;)

I morgen når jeg er 10uker!

Ganske likt her, ble målt til 3,2mm og satt 6+2/1, men jordmor sa alt så fint ut og veldig god sannsynlighet for at alt gikk bra. Henger meg litt opp i tallene jeg også :facepalm: men jordmor var ikke bekymret i det hele tatt så får bare stole på at det er slik det skal. Jeg har time 9+3, jordmor mente det var mer å se (anatomi osv) om jeg greide å vente litt lengre, men får se hvordan nervene holder seg ;)

Godt å høre at noen er i samme båt;)Vi får bare prøve å slappe av frem til neste ul og oppmuntre hverandre :)Jeg har ikke bestilt meg en ny time enda men tenker også det blir mellom 9+0 og 10+0 om jeg holder ut så lenge

Fikk akkurat innkalling til TUL på sykehuset om 4 uker og 1 dag. Det virker veldig lenge til akkurat nå, men jeg var på første TUL privat i forrige uke, og der så alt bra ut. Får bare smøre meg med tålmodighet. :happy:

1 dag igjen!

Back
Topp