Spirelykke?
Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Påskeliljene 2022 ❤️
❤️Mailykke 2022❤️
Junispirene24❤️
Fastelavnsbollene 2026
Skal om akuratt 3 uker er da i uke 12 +3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ganske likt her, ble målt til 3,2mm og satt 6+2/1, men jordmor sa alt så fint ut og veldig god sannsynlighet for at alt gikk bra. Henger meg litt opp i tallene jeg ogsåFikk se en liten bønne i dag som målte ca 3 mm og hjertet med 109 slag i minuttetJordmor sa alt så fint ut og satt meg til ca 6 uker, hun sa det var vanskelig og si eksakt hvor langt jeg var på vei siden det var så tidlig.
Som førstegangsgravid etter mange år med prøving blir jeg naturligvis stressa siden det står overalt på Google at det skal måle mellom 4-8mmJeg skal prøve å vente til uke 9 med å bestille ny TUL men det blir noen lange uker
![]()
men jordmor var ikke bekymret i det hele tatt så får bare stole på at det er slik det skal. Jeg har time 9+3, jordmor mente det var mer å se (anatomi osv) om jeg greide å vente litt lengre, men får se hvordan nervene holder seg Ganske likt her, ble målt til 3,2mm og satt 6+2/1, men jordmor sa alt så fint ut og veldig god sannsynlighet for at alt gikk bra. Henger meg litt opp i tallene jeg ogsåmen jordmor var ikke bekymret i det hele tatt så får bare stole på at det er slik det skal. Jeg har time 9+3, jordmor mente det var mer å se (anatomi osv) om jeg greide å vente litt lengre, men får se hvordan nervene holder seg
![]()

Lykke tilOm et par timer, er så nervøs!!![]()