Nedtelling til TUL

Bestilte i dag til om tre uker, men vurderer å utsette den litt. Blir i uke 7-8, og da ser man kanskje ikke så mye?

Bestilte i dag til om tre uker, men vurderer å utsette den litt. Blir i uke 7-8, og da ser man kanskje ikke så mye?
Litt uti uke 8 begynner det å se ut som noe litt mer bamsemumslignende. Sist bestilte jeg 9+1, estimert til 8+3, (tror jeg ble estimert til 3 dager bak menstermin på oul så var kanskje egenglig 8+5) så om du greier å vente tror jeg uke 8-9 er en bedre tid. Men skal selv dra 6+4 bare for å se hjerteslag og så en gang rundt 9-10 (har bestilt til 9+4 men mulig jeg endrer timen) :) kan Google ultralyd i de ulike ukene for å se hva man kan se

En uke i morgen. Er så utrolig nervøs for at de skal finne tom fostersekk eller ingen hjerteslag. Har jo ingen symptomer, så klarer ikke å tro på at det skal være noe som lever inni der :nailbiting::oops:

Skal på TUL i morgen! Håper inderlig at alt er som det skal være.

En liten bønne med fine hjerteslag :Heartred Det var så godt å se :love7 Estimert til 6+2, 6+4 i følge el-termin, men hun sa dette var helt innafor normalen så jeg er veldig lettet etter timen.

Vedlegg

• Screenshot 2021-09-22 at 12.48.26.png
    Screenshot 2021-09-22 at 12.48.26.png
    613,6 KB · Visninger: 27
3 dager igjen! Grugleder meg! Skal bli godt å endelig få vite om det er noe liv i magen, men gruer meg, for i fjor fikk vi tidenes sjokk da de ikke fant noe annet enn en skygge og det endte med sykehusinnleggelse, masse styr og abort :-(

Om 3 uker:Heartred
Får TUL gjennom fertilitetsklinikken i Porsgrunn.
er 8+1 den dagen:love7

3 dager igjen! Grugleder meg! Skal bli godt å endelig få vite om det er noe liv i magen, men gruer meg, for i fjor fikk vi tidenes sjokk da de ikke fant noe annet enn en skygge og det endte med sykehusinnleggelse, masse styr og abort :-(
Håper du får en hyggelig opplevelse denne gangen ♥️

6 dager igjen :)

Jeg var på TUL i dag (7+6), og der fikk jeg bekreftet at alt var som det skulle være. :Heartred Den lille klumpen var 14 mm, og hjertet slo helt fint. Helt utrolig å få høre hjerteslagene!

Gynekologen sa at alt så friskt og normalt ut, så nå kan jeg puste litt lettere. Neste ultralyd blir i uke 12, men det var fantastisk å få se det så tidlig.
:smiley-angelic003

Jeg var på TUL i dag (7+6), og der fikk jeg bekreftet at alt var som det skulle være. :Heartred Den lille klumpen var 14 mm, og hjertet slo helt fint. Helt utrolig å få høre hjerteslagene!

Gynekologen sa at alt så friskt og normalt ut, så nå kan jeg puste litt lettere. Neste ultralyd blir i uke 12, men det var fantastisk å få se det så tidlig.
:smiley-angelic003
Det var som en blåkopi av min (som var for ei uke siden) Her var det da: 7+5, 14 mm, hørte og så hjertet, og alt så normalt ut.
Deilig å kunne senke skuldrene litt, sant?

5 dager

Back
Topp