Nedtelling til TUL

19 dager (9+5 i følge el, 9+3 i følge ultralyd) om jeg beholder timen og ikke utsetter. Jordmor sa det var litt mer å se noen uker senere (11-13) så det er litt mer gøy. Men klarer nervene å vente disse ekstra ukene? :nailbiting:

2 dager til neste kikk :)

3 dager igjen.

Fikk se en liten bønne i dag som målte ca 3 mm og hjertet med 109 slag i minuttet:Heartred Jordmor sa alt så fint ut og satt meg til ca 6 uker, hun sa det var vanskelig og si eksakt hvor langt jeg var på vei siden det var så tidlig.

Som førstegangsgravid etter mange år med prøving blir jeg naturligvis stressa siden det står overalt på Google at det skal måle mellom 4-8mm:nailbiting: Jeg skal prøve å vente til uke 9 med å bestille ny TUL men det blir noen lange uker:wacky:

Var på ultralyd i dag og fikk se at hjerte slår og at alt så bra ut. Ikke så lett å se at det var et foster, men ikke vanskelig å få øye på det :) er så lykkelig for at blødningen ikke var farlig og at det ser ut som det kan gå bra denne gangen :happy093anrall uker var omtrent riktig som jeg har trodd, ca 9 uker.

Back
Topp