IKM uke 38 ❤️

Ikm igår, venter fortsatt på tr :yuck: Tatt 2 cb men de har ikke blitt positive før godt over tiden for avlesning, den med kryss :confused: Det er utrolig vanlig på de tydeligvis, nei kan ikke bare tr komme så vi kan starte ny pp :shifty:

Ikm igår, venter fortsatt på tr :yuck: Tatt 2 cb men de har ikke blitt positive før godt over tiden for avlesning, den med kryss :confused: Det er utrolig vanlig på de tydeligvis, nei kan ikke bare tr komme så vi kan starte ny pp :shifty:

Ååh, den er så kjedelig den der limbo-tiden :dead: Men spennende med antydning da, har du noen andre tester du kan dobbeltsjekke med? :)

Jeg vurderer foresten å tempe neste PP! Har ikke satt meg noe spesielt inn i det enda, men ser at det er mulig å bruke appen flow? Er det noen her som har erfaring med dette?:D

Jeg har veldig god erfaring med appen Fertility Friend til det :happy:

Æsjda! Sender en :smiley-angelic003

Ser frem til å starte med blanke ark, for jeg har troen på at det snart vil klaffe. Skal til utredning neste uke og er veldig spent på resultatet. Grugleder meg faktisk. Det om det klaffer med medisinsk hjelp og tenk om babyen ligger i hendene mine innen 10 mnd. - 1 år. Hjelpes! Tenk om :nailbiting::Heartred

Ser frem til å starte med blanke ark, for jeg har troen på at det snart vil klaffe. Skal til utredning neste uke og er veldig spent på resultatet. Grugleder meg faktisk. Det om det klaffer med medisinsk hjelp og tenk om babyen ligger i hendene mine innen 10 mnd. - 1 år. Hjelpes! Tenk om :nailbiting::Heartred

Åååå ❤️ Ja, enig! :nailbiting:

10 dpo :love7

Den øverste er ikke en tidlig-test, det er den nederste. image.jpg

Dagens test 12 dpo. Føler det er noe der men burde jo vært sterkere nå...

Vedlegg

• 20210922_071339.jpg
    20210922_071339.jpg
    770,6 KB · Visninger: 119
  • 20210922_071839.jpg
    20210922_071839.jpg
    748,1 KB · Visninger: 118
Takk! Ja, tenk det :) Håper at dere andre ikke mister helt motet nå, tror ikke nødvendigvis det er vanlig å kjenne så mye så tidlig. Og få såpass sterk strek 10 dpo:oops:

Det skal du ikke tenke på. :HeartredFolk er forskjellige. Kos deg masse med positiv test! Så utrolig gøy å være vitne til dette :love7

Min test var blenda i dag, 10 DPO - og det er greit.:rolleyes: Skal kose meg på hyttetur fra torsdag-søndag. Oh, det skal bli så deilig å nyte et glass eller to :)

Gleder meg til å se flere positive tester her inne!

Back
Topp