IKM uke 38 ❤️

9 DPO og skyggen er helt borte. Dronningen av skyggestreker forbereder seg nå på ny PP. Kjenner at det er helt greit nå som jeg har fått time til utredning allerede neste uke :rolleyes:

Sikkert mange som stusser over at jeg «gir opp» allerede på 9 DPO, og det er forståelig. Har kort lutealfase og generelt ikke fått lagt så mye aksjer denne runden. Sannsynligheten for spire er såå liten. :shy:

0E848113-761A-4459-B83A-FFBF69701CE8.jpeg

9 DPO og skyggen er helt borte. Dronningen av skyggestreker forbereder seg nå på ny PP. Kjenner at det er helt greit nå som jeg har fått time til utredning allerede neste uke :rolleyes:

Sikkert mange som stusser over at jeg «gir opp» allerede på 9 DPO, og det er forståelig. Har kort lutealfase og generelt ikke fått lagt så mye aksjer denne runden. Sannsynligheten for spire er såå liten. :shy:

Vis vedlegget 366476
Håper du plutselig får en tydelig strek i morgen ♡

Dagens IKM-ere!
@Honningbjørn og @Frukt88 har meldt om TR. :(

@Bettispagetti er gravid, hurra! ❤️

@Sapientia - hvordan går det med deg? :happy:

Og jeg venter på TR, som sikkert kommer i kveld eller i morgen:
Vis vedlegget 366473

Jeg forbereder meg på TR. :( Har følt på kroppen det jeg trodde kunne være gravid-symptomer, men da jeg tok tidlig-test for noen dager siden var den negativ, og nå kjennes det ut på korsryggen som om TR er på vei. Har den ikke kommet i dag eller i morgen tar jeg ny test, men er veldig forberedt på ny PP.

Håper veldig for dere som enda ikke har fått verken positiv test eller tr enda!

10 dpo og ny test. Ikke like blenda som i går, kan kanskje skimte «noe». Uæææææ! Dette er så spennende! Fikk ikke tatt bilde, men gleder meg til i morgen!

Test I dag 11 dpo..ser ingenting her så regner med løpet er kjørt nå.. begynner å kjenne litt mensmurringer så regner med tanta kommer om ikke altfor lenge...:shy:

Vedlegg

• 20210921_094852.jpg
    20210921_094852.jpg
    849,4 KB · Visninger: 96
  • 20210921_095018.jpg
    20210921_095018.jpg
    841,7 KB · Visninger: 95
Klarte ikke å vente, så svidde av en strimmel fra normal i dag.. Blendahvit :whacky011 IKM torsdag, så er jo enda tidlig…

Fikk blenda test i dag også 13 dpo så nå føler jeg håpet er litt ute:oops: Samtidig greier jeg ikke gi helt slipp på håpet heller da jeg har endometriose og pleier å få KRAFTIG menssmerter allerede en uke før mensen, dette har jeg ikke merket noe til enda:rolleyes: Men er nok innstilt på at TR kommer om 1-2 dager

Fikk blenda test i dag også 13 dpo så nå føler jeg håpet er litt ute:oops: Samtidig greier jeg ikke gi helt slipp på håpet heller da jeg har endometriose og pleier å få KRAFTIG menssmerter allerede en uke før mensen, dette har jeg ikke merket noe til enda:rolleyes: Men er nok innstilt på at TR kommer om 1-2 dager
Det er fortsatt håp. Jeg testet ikke positiv før jeg var ca 6 uker på vei. :)

Her er testene positive, men det har de vært siden sa 27 august. Vet ikke hva jeg skal tro… hcg var på 20 for 2 uker siden, så synes jo egentlig det burde vært ute av kroppen nå. Ganske sikker på at det er hcg-rester fra sist, men klarer ikke helt å legge vekk håpet om en ny spire allerede! Tester på nytt på fredag…. Hvis den har økt i styrke er jo det en indikasjon på at det er noe på gang :happy: nederste test er fra i går

Vedlegg

• 3F24931F-730E-4265-A66B-060125A08B00.jpeg
    3F24931F-730E-4265-A66B-060125A08B00.jpeg
    136,3 KB · Visninger: 130
Jeg vurderer foresten å tempe neste PP! Har ikke satt meg noe spesielt inn i det enda, men ser at det er mulig å bruke appen flow? Er det noen her som har erfaring med dette?:D

Aner ikke hvorfor jeg gjør dette hver gang :hilarious: kjøper test midt på dagen, klarer ikke å la den ligge å tester på utvannet urin :wacky: men er dette en av de typiske skyggestrekene tro? Klarer ikke å bestemme meg for om det er skygge eller om noe er på gang, streken ser i virkeligheten ut som en fyldig og tykk strek men så tror jeg den er grå også tror jeg senere igjen at det faktisk er litt farge i den :hilarious: venter på makesure testene i posten men de er såå treige..

Vet ikke engang om dere klarer å se streken jeg ser :p ellers så har jeg fått ett ufattelig godt streksyn :inpain:

Vedlegg

• 2053688B-9782-4054-AAC8-DA94F85574CF.jpeg
    2053688B-9782-4054-AAC8-DA94F85574CF.jpeg
    677,5 KB · Visninger: 125
Last edited:
Back
Topp