IKM uke 38 ❤️

Er det noen som har opplevd sterkere skyggestrek nederst på testen?
Er 11 dpo og har hatt blenda tester til nå. Synes denne ser ut som skygge, men er sterkere nederst enn øverst? :facepalm:

Vedlegg

• 2EB89198-ABEA-4153-A34F-C53FEB274855.png
    2EB89198-ABEA-4153-A34F-C53FEB274855.png
    3,1 MB · Visninger: 138
Samme hos meg.. jeg er 12 dpo:/ mine tidligtester er også blenda hvite så jeg tror håpet er ute for min del denne runden.. krysser fingrene for din test i morgen!:Heartbigred
Takk ❤️ Æsj altså, er du sikker på el din? Det er jeg…
lurer forresten på om folk har god erfaring med de tidligtestene eller om det er likegreit å kjøpe vanlige tester neste gang…

Takk ❤️ Æsj altså, er du sikker på el din? Det er jeg…
lurer forresten på om folk har god erfaring med de tidligtestene eller om det er likegreit å kjøpe vanlige tester neste gang…
Ja dessverre er jeg også sikker på el da jeg tester med digitalegglønsingtest og dobbeltsjekket med strips.. hehe, jeg kommer nok fortsatt til å ta test i morgen også, men har ikke spesielt tro:oops:

Føler meg litt nedfor, 11 dpo og blenda på sånne early-tester… de burde vel slått ut nå… jeg som følte jeg kjente noen symptomer :( tar en test i morgen tidlig også, men etter den er det nok bare å vente på tanta…

Huff, det er ingen god følelse :smiley-angelic003 Krysser fingrene for at det dukker opp en overraskende sen strek :smiley-angelic001

Ja dessverre er jeg også sikker på el da jeg tester med digitalegglønsingtest og dobbeltsjekket med strips.. hehe, jeg kommer nok fortsatt til å ta test i morgen også, men har ikke spesielt tro:oops:
Ja vi får krysse fingrene for sent utslag. Tror faktisk jeg fikk positiv bare en dag (eller to) før IKM da jeg ble gravid med eldste dattera mi.
Men det var ikke sånn tidligtester da… tror kanskje ikke det fantes for 13 år siden :p

Ja vi får krysse fingrene for sent utslag. Tror faktisk jeg fikk positiv bare en dag (eller to) før IKM da jeg ble gravid med eldste dattera mi.
Men det var ikke sånn tidligtester da… tror kanskje ikke det fantes for 13 år siden :p
Haha nei ikke sikkert! Jeg har IKM om 3 dager så føler der nærmer seg, men samtidig leser jeg jo om folk som tester negativ dagen før ikm også positiv på ikm, d gir litt håp:rolleyes:

Haha nei ikke sikkert! Jeg har IKM om 3 dager så føler der nærmer seg, men samtidig leser jeg jo om folk som tester negativ dagen før ikm også positiv på ikm, d gir litt håp:rolleyes:
Ja absolutt, la oss leve i håpet :) ihvertfall til i morgen tidlig! :) så oppdateres vi da om testene :)

Nå tror jeg tr kom for fullt:banghead: Skal ta en test i morgen tidlig, men tror nok det bare var en lurestrek dessverre:(

Dagens IKM-ere!
@Honningbjørn og @Frukt88 har meldt om TR. :(

@Bettispagetti er gravid, hurra! ❤️

@Sapientia - hvordan går det med deg? :happy:

Og jeg venter på TR, som sikkert kommer i kveld eller i morgen:
50C8D956-446B-46DF-A324-5DA9840B3CD7.jpeg

Back
Topp