IKM uke 38 ❤️

Nå tester jeg både morgen og kveld bare for å bruke opp alle testene mine slik at jeg ikke kan teste neste PP:p:p

Da er uka vår her! :smiley-bounce016

Hvordan går det med dagens IKM-ere da? :happy:
SilJ88 er graviiid! Hurra! Søskendrøm2022 har dessverre meldt om TR.

Hvordan går det med dere andre? :happy:
@Reiret @Babyshark @Forelsketoghåpefull
@Ingeniørmamma ?
El var endel forsinket her etter SA, så er enten 10 eller i verste fall 7-8 Dpo idag.. Blenda tester enda, men igår fikk jeg ømme pupper og metallsmak i munnen heeelt på samme tid som når jeg ble gravid nå for noen uker siden. Sist fikk jeg positiv 10dpo kveld så kanskje jeg tester igjen senere :nailbiting:

Rød flekk i trusa, så redd det er TR som kommer, også en skyggesiden på Metode tidligtest for de som har røntgensyn

F5417A5E-75B5-4A80-9FBA-D16DB094E53C.jpeg

Å herregud dette er nervepirrende spennende:nailbiting:
Det var en liten lyserosa flekk da, og ikke sånt brunt, seigt og litt klumpete som TR pleier å begynne
Sant, når det er såpass lite så er det positivt. Jeg er optimistisk på dine vegne, for den testen der har jeg erfart at slår ut sent. Spennende!:):)

Sååå herlig med positive tester her inne nå! Håper og tror at jeg følger etter snart. Makan til murringer har jeg ikke vært borti allerede 6 dager før ikm! :dontknow

Føler meg litt nedfor, 11 dpo og blenda på sånne early-tester… de burde vel slått ut nå… jeg som følte jeg kjente noen symptomer :( tar en test i morgen tidlig også, men etter den er det nok bare å vente på tanta…

Føler meg litt nedfor, 11 dpo og blenda på sånne early-tester… de burde vel slått ut nå… jeg som følte jeg kjente noen symptomer :( tar en test i morgen tidlig også, men etter den er det nok bare å vente på tanta…

Samme hos meg.. jeg er 12 dpo:/ mine tidligtester er også blenda hvite så jeg tror håpet er ute for min del denne runden.. krysser fingrene for din test i morgen!:Heartbigred

Back
Topp