Tusen takk! Håper du følger etterGratulerer så mye
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk! Håper du følger etterGratulerer så mye
![]()

Gratulerer!!!Med disse tre, ønsker jeg dere alle masse masse lykke til ! Håper å se dere gravide snart![]()
Gratulerer!!!Min test idag![]()
Gratulerer så mye!Omg jeg gråter ! Hadde gitt opp og skulle ikke teste idag, 12dpo tror jeg ! Og jeg fikk strek på metode sine tidligtest !!! Tok en metode igår som var blenda så jeg er i ekstase

El var endel forsinket her etter SA, så er enten 10 eller i verste fall 7-8 Dpo idag.. Blenda tester enda, men igår fikk jeg ømme pupper og metallsmak i munnen heeelt på samme tid som når jeg ble gravid nå for noen uker siden. Sist fikk jeg positiv 10dpo kveld så kanskje jeg tester igjen senereDa er uka vår her!
Hvordan går det med dagens IKM-ere da?
SilJ88 er graviiid! Hurra! Søskendrøm2022 har dessverre meldt om TR.
Hvordan går det med dere andre?
@Reiret @Babyshark @Forelsketoghåpefull
@Ingeniørmamma ?

GratulererOmg jeg gråter ! Hadde gitt opp og skulle ikke teste idag, 12dpo tror jeg ! Og jeg fikk strek på metode sine tidligtest !!! Tok en metode igår som var blenda så jeg er i ekstase

Får ikke håpe det er TR, for ser en fin strek der daRød flekk i trusa, så redd det er TR som kommer, også en skyggesiden på Metode tidligtest for de som har røntgensyn
Vis vedlegget 366441
Får ikke håpe det er TR, for ser en fin strek der da![]()
Sant, når det er såpass lite så er det positivt. Jeg er optimistisk på dine vegne, for den testen der har jeg erfart at slår ut sent. Spennende!Å herregud dette er nervepirrende spennende
Det var en liten lyserosa flekk da, og ikke sånt brunt, seigt og litt klumpete som TR pleier å begynne
Kan det være du har en festeblødning?Å herregud dette er nervepirrende spennende
Det var en liten lyserosa flekk da, og ikke sånt brunt, seigt og litt klumpete som TR pleier å begynne
Kan det være du har en festeblødning?
Sant, når det er såpass lite så er det positivt. Jeg er optimistisk på dine vegne, for den testen der har jeg erfart at slår ut sent. Spennende!![]()

Føler meg litt nedfor, 11 dpo og blenda på sånne early-tester… de burde vel slått ut nå… jeg som følte jeg kjente noen symptomertar en test i morgen tidlig også, men etter den er det nok bare å vente på tanta…

Min test idag![]()