Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Støl i magen er et bra tegnDet har jeg hatt som et tidlig symptom da jeg var gravid!
Kjenner også det i dag, men tror bare det er progesteron-tilskuddet som lurer meg![]()

Tante rød![]()

Hvor lenge fortsetter du? Tror jeg gir meg tirsdag, som er 13dpo dersom fortsatt negativ test da![]()
Så sa meg ikke så mye den heller. Forbereder meg på TR om 2-4 dager.
Tenkte på testing jeg nå, haha! Skjønte nå at du spurte om progesteron
Gav meg i går jeg, så begynner jeg på igjen om det skulle dukke opp strek 
Til alle dere som har trykket «liker ikke», for eksempel på @Honningbjørn sitt innlegg her, vit at dere gir med det gir negativ rating til den som har skrevet innlegget. Det er bedre å f.eks velge «Hjertelig»Selv om vi selvfølgelig ikke liker TR
![]()
Ooh det tenkte jeg ikke på! Har endret![]()
Regnet ikke med noen hadde gjort det med onde hensikter altså 
Vårlilleclark - 26 - PP?? - B1 - EL ca. 9/10.9 - IKM 23.9
Hopper inn sammen med dere, har vært borte fra forum en god stund men vi prøver fortsatt og håper at det skal klaffe å bli vår tur snart! Ser det er noen kjente nick her fra tidligere grupper også
har slutta og telt pp så har ingen oversikt lengre
Gratulerer til @SilJ88 med positiv test![]()
Heier!Ingen mens enda, tenk om det faktisk er egg som fester seg istedenfor![]()
Tante rød![]()

Nesten litt «godt» å se noen kjente selv om det er kjipt å se at dere heller ikke har lyktes enda men det blir vår tur når tiden er riktigHei igjenSå leit at det ikke har klaffet for dere ennå, men hyggelig å se deg igjen her
Heier!
selv om det er kjedelig å vente på noe man ønsker så mye 
Omg jeg gråter ! Hadde gitt opp og skulle ikke teste idag, 12dpo tror jeg ! Og jeg fikk strek på metode sine tidligtest !!! Tok en metode igår som var blenda så jeg er i ekstase
min var blenda i dag ogsåTusentakkÅåh gratulerer så massemin var blenda i dag også
Ååå så glad på dine vegne, gratulerer så mye! ♡Omg jeg gråter ! Hadde gitt opp og skulle ikke teste idag, 12dpo tror jeg ! Og jeg fikk strek på metode sine tidligtest !!! Tok en metode igår som var blenda så jeg er i ekstase

Tante rød komm her. Gratulerer til alle som er gravide og lykke til til neste pp for oss som fikk TR
Kan se en svak skyggeEhm, kan det være en svak skygge? Ser det ble dårlig bilde da9dpo ish
![]()