IKM uke 38 ❤️

Jeg greide selvfølgelig ikke holde meg jeg, selv om jeg ikke har sett antydning til strek på mine tidligtester så slo jeg til med en digital nå på kvelden:D Blir liksom enda værre å se d sånn svart på hvitt

Vedlegg

• 979AD295-898E-4480-9FFE-27CCDA57F9F5.jpeg
    979AD295-898E-4480-9FFE-27CCDA57F9F5.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 113
Støl i magen er et bra tegn :woot: Det har jeg hatt som et tidlig symptom da jeg var gravid!

Kjenner også det i dag, men tror bare det er progesteron-tilskuddet som lurer meg :shifty:

Hvor lenge fortsetter du? Tror jeg gir meg tirsdag, som er 13dpo dersom fortsatt negativ test da :dead:

Til alle dere som har trykket «liker ikke», for eksempel på @Honningbjørn sitt innlegg her, vit at dere gir med det gir negativ rating til den som har skrevet innlegget. Det er bedre å f.eks velge «Hjertelig» ❤️ Selv om vi selvfølgelig ikke liker TR :joyful:

Hvor lenge fortsetter du? Tror jeg gir meg tirsdag, som er 13dpo dersom fortsatt negativ test da :dead:

Usikker, har pleid å gi meg på 12dpo, men tror siste ryker i morgen 13dpo siden FF er litt usikker på når EL var, så jeg kan være kortere enn jeg tror. Prøvde å kjenne på tappen nå, den var ganske lav, men litt merkelig hard og myk på en gang som jo kan være et godt tegn :hilarious: Så sa meg ikke så mye den heller. Forbereder meg på TR om 2-4 dager.

Edit: Feiltolket spørsmålet :hilarious: Tenkte på testing jeg nå, haha! Skjønte nå at du spurte om progesteron :shy: Gav meg i går jeg, så begynner jeg på igjen om det skulle dukke opp strek :happy:

Last edited:
Til alle dere som har trykket «liker ikke», for eksempel på @Honningbjørn sitt innlegg her, vit at dere gir med det gir negativ rating til den som har skrevet innlegget. Det er bedre å f.eks velge «Hjertelig» ❤️ Selv om vi selvfølgelig ikke liker TR :joyful:

Ooh det tenkte jeg ikke på! Har endret:D

Vårlilleclark - 26 - PP?? - B1 - EL ca. 9/10.9 - IKM 23.9

:happy: Hopper inn sammen med dere, har vært borte fra forum en god stund men vi prøver fortsatt og håper at det skal klaffe å bli vår tur snart! Ser det er noen kjente nick her fra tidligere grupper også :) har slutta og telt pp så har ingen oversikt lengre

Gratulerer til @SilJ88 med positiv test :joyful:

Hei igjen ❤️ Så leit at det ikke har klaffet for dere ennå, men hyggelig å se deg igjen her :happy: Heier!

Hei igjen ❤️ Så leit at det ikke har klaffet for dere ennå, men hyggelig å se deg igjen her :happy: Heier!
Nesten litt «godt» å se noen kjente selv om det er kjipt å se at dere heller ikke har lyktes enda men det blir vår tur når tiden er riktig :happy: selv om det er kjedelig å vente på noe man ønsker så mye :shy:

Omg jeg gråter ! Hadde gitt opp og skulle ikke teste idag, 12dpo tror jeg ! Og jeg fikk strek på metode sine tidligtest !!! Tok en metode igår som var blenda så jeg er i ekstase

Vedlegg

• 4450C335-EDFD-4AD1-BBF9-1018BE7E53A5.jpeg
    4450C335-EDFD-4AD1-BBF9-1018BE7E53A5.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 148
  • C72970EC-47AD-4517-9DB0-BAEFE998EBC0.jpeg
    C72970EC-47AD-4517-9DB0-BAEFE998EBC0.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 152
13 DPO: negativ test og mensen har ankommet. Lykke til videre, dere andre :happy:

Vedlegg

• 30F446CA-6151-4E3E-B81C-0AEF0CB0221B.jpeg
    30F446CA-6151-4E3E-B81C-0AEF0CB0221B.jpeg
    93,6 KB · Visninger: 81
Back
Topp