IKM uke 38 ❤️

Gratulerer så mye!!! Så gøy! Gruppas første digitale og greier :D Kan jeg sette deg på gravid i lista? ❤️❤️❤️
Tusen takk! Det gikk liksom fra ingenting til positiv på digital der gitt. Er vel det som er fordelen med å ikke bruke tidligtester. Sånn sett flaks at jeg måtte kjøpe 25mlu siden jeg gikk tom for tidligtestene :wacky: Sett meg opp, noen må være den første :D Håper mange kommer etter nå!

Støl følelse nederst i magen.. og ubehag ved sex i dag :yuck: mener å huske det var slik når jeg hadde kjemisk i juli/august.. :pompus:

Støl i magen er et bra tegn :woot: Det har jeg hatt som et tidlig symptom da jeg var gravid!

Kjenner også det i dag, men tror bare det er progesteron-tilskuddet som lurer meg :shifty:

Er liksom "noe" der enda.. men syns den burde/kunne blitt sterkere om det var baby på gang. Er nok bare skygge rett og slett. Har småblødd/spotta siden i går så har ikke mye håp. Men syns det er tidlig/skuffende å evt få mensen allerede på 10/11dpo. :meh:
20210919_085747.jpg
20210919_085504.jpg

Når tok du denne i forhold til den som var tydelig positiv? Artig altså hvor fort det kan snu. Baby i magen, igjen gratulerer så mye! :nailbiting::smiley-bounce012
Tok den i dag tidlig rundt kl 7, den andre rundt halv tolv. Uten og ha vært oppe og tisset noe i natt. Så der var det helomvending! Tusen takk :Heartred

Tenkte jeg var 9dpo idag (var visst bare 8)så tenkte en test begynte å bli innafor, klødde sånn i fingrene at jeg fyrte av den siste jeg hadde:hilarious: Kanskje likegreit at jeg må vente til de nye testene kommer tirsdag/onsdag:joyful:

Symptomtøsa her igjen :greet025

5 dpo:
Rar/annerledes kaffelukt og smak, men veldig godt.
6 dpo:
Antydning til ømme bryster.
Blir fort sliten i korsryggen.
7 dpo (i dag):
Murringer i nedre del av magen.

:cool05:book1

Vårlilleclark - 26 - PP?? - B1 - EL ca. 9/10.9 - IKM 23.9

:happy: Hopper inn sammen med dere, har vært borte fra forum en god stund men vi prøver fortsatt og håper at det skal klaffe å bli vår tur snart! Ser det er noen kjente nick her fra tidligere grupper også :) har slutta og telt pp så har ingen oversikt lengre

Gratulerer til @SilJ88 med positiv test :joyful:

Back
Topp