Trulteguri
Betatt av forumet
Var plutselig ikke skygge lengre![]()
wow se der da!
Full treff! 
Gratulerer

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Full treff! 

Tusen takk! Det gikk liksom fra ingenting til positiv på digital der gitt. Er vel det som er fordelen med å ikke bruke tidligtester. Sånn sett flaks at jeg måtte kjøpe 25mlu siden jeg gikk tom for tidligtesteneGratulerer så mye!!! Så gøy! Gruppas første digitale og greierKan jeg sette deg på gravid i lista?
![]()
Sett meg opp, noen må være den første 7/8 DPO. Tror jeg er mer 7. Kuldefølelsen kom i går kveld sammen med moderate murringer. Ellers INGENTING! Har ikke hatt troen denne PP-en, og med det ikke tatt progresteron.

Ååh gratulerer så masseVar plutselig ikke skygge lengre![]()

Ååå herlig! Gratulerer så mye ♡Var plutselig ikke skygge lengre![]()
mener å huske det var slik når jeg hadde kjemisk i juli/august.. 
Støl følelse nederst i magen.. og ubehag ved sex i dagmener å huske det var slik når jeg hadde kjemisk i juli/august..
![]()
Det har jeg hatt som et tidlig symptom da jeg var gravid! 
Når tok du denne i forhold til den som var tydelig positiv? Artig altså hvor fort det kan snu. Baby i magen, igjen gratulerer så mye!11dpo og fortsatt bare i skyggeland. Hvilepulsen øker fortsatt, så det er jo noe da![]()

Tok den i dag tidlig rundt kl 7, den andre rundt halv tolv. Uten og ha vært oppe og tisset noe i natt. Så der var det helomvending! Tusen takkNår tok du denne i forhold til den som var tydelig positiv? Artig altså hvor fort det kan snu. Baby i magen, igjen gratulerer så mye!![]()

Støl i magen er et bra tegnDet har jeg hatt som et tidlig symptom da jeg var gravid!
Kjenner også det i dag, men tror bare det er progesteron-tilskuddet som lurer meg![]()

Hopper inn sammen med dere, har vært borte fra forum en god stund men vi prøver fortsatt og håper at det skal klaffe å bli vår tur snart! Ser det er noen kjente nick her fra tidligere grupper også