Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkSamme hos meg.. jeg er 12 dpo:/ mine tidligtester er også blenda hvite så jeg tror håpet er ute for min del denne runden.. krysser fingrene for din test i morgen!![]()
Ja dessverre er jeg også sikker på el da jeg tester med digitalegglønsingtest og dobbeltsjekket med strips.. hehe, jeg kommer nok fortsatt til å ta test i morgen også, men har ikke spesielt troTakkÆsj altså, er du sikker på el din? Det er jeg…
lurer forresten på om folk har god erfaring med de tidligtestene eller om det er likegreit å kjøpe vanlige tester neste gang…
Føler meg litt nedfor, 11 dpo og blenda på sånne early-tester… de burde vel slått ut nå… jeg som følte jeg kjente noen symptomertar en test i morgen tidlig også, men etter den er det nok bare å vente på tanta…
Krysser fingrene for at det dukker opp en overraskende sen strek 
Tusen takkHuff, det er ingen god følelseKrysser fingrene for at det dukker opp en overraskende sen strek
![]()
Ja vi får krysse fingrene for sent utslag. Tror faktisk jeg fikk positiv bare en dag (eller to) før IKM da jeg ble gravid med eldste dattera mi.Ja dessverre er jeg også sikker på el da jeg tester med digitalegglønsingtest og dobbeltsjekket med strips.. hehe, jeg kommer nok fortsatt til å ta test i morgen også, men har ikke spesielt tro![]()
Haha nei ikke sikkert! Jeg har IKM om 3 dager så føler der nærmer seg, men samtidig leser jeg jo om folk som tester negativ dagen før ikm også positiv på ikm, d gir litt håpJa vi får krysse fingrene for sent utslag. Tror faktisk jeg fikk positiv bare en dag (eller to) før IKM da jeg ble gravid med eldste dattera mi.
Men det var ikke sånn tidligtester da… tror kanskje ikke det fantes for 13 år siden![]()
Ja absolutt, la oss leve i håpetHaha nei ikke sikkert! Jeg har IKM om 3 dager så føler der nærmer seg, men samtidig leser jeg jo om folk som tester negativ dagen før ikm også positiv på ikm, d gir litt håp![]()
Ja absolutt, la oss leve i håpetihvertfall til i morgen tidlig!
så oppdateres vi da om testene
![]()
Ja, det kan duGratulerer! Kan jeg sette deg på gravid i lista?![]()
Nå tror jeg tr kom for fulltSkal ta en test i morgen tidlig, men tror nok det bare var en lurestrek dessverre
![]()
Huff, nei![]()

Det kan enda være uskyldig. Krysser fingrene for degVar så fornøyd for at det hadde gått lenge uten at det var kommet mer blod, helt rent på papiret. Helt til det kom en kjempenys![]()

Og masse lykke til dere andre også 
Ja jeg kommer i uke 41, fikk tr i dag tidligJa det må vi absolutt! Kanskje vi ses i neste ikm gruppe hvis d ikke går veien for oss

Æsj daa, hadde håp for den testen din i går. Kanskje du har hatt en liten streifer innom. Lykke til i neste pp ❤

Nå tror jeg tr kom for fulltSkal ta en test i morgen tidlig, men tror nok det bare var en lurestrek dessverre
![]()
Lykke til, håper spiren sitter snart