Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
strikker et babypledd til svigerinna som venter ei jente i november og gleder meg til å begynne på noe til mini i magen
Relativt nybegynner da, kan ikke noe stort mer enn rett og vrang så må være relativt enkelt, men koselig uansett 

Knøttet arver noe fra storebror og ellers håper jeg å strikke et par bukser og bodyer, og strikke ferdig et helseteppe. Må nesten bare se hva jeg har tid til innimellom jobb, studier, barn, hund og husarbeid 
Så kos å se DEG her

Takk, så god du er ❤ håper veldig på å kunne forbli i denne gruppaSå kos å se DEG her![]()

Så herlig og veldig fin farge
kan ikke stort annet enn vrang og rett, men får jo gjort litt med det Så herlig og veldig fin fargeher er jeg alt for nybegynner til slike mønsker
kan ikke stort annet enn vrang og rett, men får jo gjort litt med det
Strikker du med ull? Hva bør man strikke med for maibarn?
Enig med vntrlSå herlig og veldig fin fargeher er jeg alt for nybegynner til slike mønsker
kan ikke stort annet enn vrang og rett, men får jo gjort litt med det
Strikker du med ull? Hva bør man strikke med for maibarn?
Nyttig infoEnig med vntrlsynes det er mange blandingsgarn med ull og bomull eller ull og merino fks som er perfekt for de små på tidlig eller sen sommer. Lille lerke er en favoritt og den sparkebuksen er laget i det garnet
Ellers fås babyull i veldig fin kvalitet, som er lun uten å varme som en vams