Kakaoo
Elsker forumet
Oktoberfruene 2018
❤️Mailykke 2022❤️
Pumpkin Bumps 2025
♡Novemberhjerter 2025♡
Skjønner godt det blir lite strikking da ja, blir vel aldri helt fri når man er student, alltids noe man skulle/kunne ha gjort. Står alt bra til siden du har vært på sykehuset?Jeg har strikket ferdig et babyteppe som eeeegentlig var til storebror...I tillegg har jeg et par nesten ferdige småplagg.
Ellers har jeg vært så opptatt med innleveringer i studiene hele tiden, og i det siste inn og ut av sykehuset, at det har blitt lite strikking.
Det er så godt å ha strikkere i familien
men etter det dabbet motivasjonen av. Har egentlig masser av tid til å strikke nå når jeg har gått ut i permisjon, men på verste dager kan jeg bare strikke i 5 min før ryggen gjør for vondt
men holder på med et babyteppe som jeg prøver strikke litt på hver dag! Forhåpentligvis får jeg det ferdig snart, for fant ut at jeg ikke er så fan av fargen
så håper jeg rekker strikke en til i hvit

har strikket tre tepper, fire rompere, en ankers heldress, jakken og luen fra «hentesettet» til ministrikk, Ellens hentesett (petitknit), Louise hentesett, kløverstrømpebukse, en tynn jakke, fire shortser/bleiebukser, to par knestrømper og intet mindre enn åtte kyser