Jeg har begynt å strikke dette babyteppet som jeg ble tipset av her inne
Strikker i fargen petroleum fra Sandnes. Begynte denne uken, men kommet godt i gang. Håper motivasjonen vedvarer så det blir ferdig og jeg kan prøve meg på noe annet også. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dere strikkere...
Hvordan er Viking Bambino å bruke?
Hvilket ullgarn er best?
Så gøy at du likte mønsteret og strikker teppetJeg har begynt å strikke dette babyteppet som jeg ble tipset av her inneStrikker i fargen petroleum fra Sandnes. Begynte denne uken, men kommet godt i gang. Håper motivasjonen vedvarer så det blir ferdig og jeg kan prøve meg på noe annet også.
![]()
Jeg har strikket med Viking bambino og likte det godt, synes det minner litt om merinoullDere strikkere...
Hvordan er Viking Bambino å bruke?
Hvilket ullgarn er best?
Jeg har bare tenkt å strikke et hentesett i den minste størrelsen... Redd jeg plutselig strikker for stramt så blir det mindre enn planlagt ogsåStrikker dere noe særlig i helt minste tørrelse? Hadde jo vært fint med noe helt i begynnelsen, spesielt et hentesettmen når de vokser så fort føles det også litt forgjeves å strikke masse man ikke får tid til å bruke en gang
hahaha hvertfall når jeg bruker så lang til på å få prosjektene ferdige
![]()
Takk for tipsetSå gøy at du likte mønsteret og strikker teppetjeg strikker det nå for tredje gang
![]()
Strikker dere noe særlig i helt minste tørrelse? Hadde jo vært fint med noe helt i begynnelsen, spesielt et hentesettmen når de vokser så fort føles det også litt forgjeves å strikke masse man ikke får tid til å bruke en gang
hahaha hvertfall når jeg bruker så lang til på å få prosjektene ferdige
![]()
Har et hentesett liggende, men husker ikke hvilken str det er laget iforhold til bodyene jeg har kjøpt virker det ikke som at den er helt nyfødt str. Kanskje jeg må strikke et sett i helt minste str også har jeg det «gamle» setter til når ungen blir større
kanskje rompere er greie og ha i litt større størrelser? Også med tanke på at det jo blir sommer
![]()
Rompere, jakker og bleiebukser er greie å ha for det er så lett å variere påkledning under utifra temperatur.
Obs at det også er forskjeller i størrelse mellom ulike klesmerker. Lindex 56 =/= KappAhl/Newbie 56![]()
Så kjipt med nerven i klemBabyteppe er ferdig da! Og bestemoren min strikker heldigvis. Så hun har strikket hentesett, og mini nordlandsbunad som nåværende minstemor skal få til dukken sin etterhvertog hun holder på med en kjole, og heldress
Hvordan går det med strikkingen deres? Har blitt ferdig med hjerteteppet samt ankers heldrakt og kyse, så har tenkt å strikke en jakke, noen tips til en relativt enkel jakke? Har kommet inn i en god strikkerytme for tiden så bruker den for alt den er verdt nå![]()