Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Første gang jeg ble gravid og mistet, hadde jeg positiv test 8dpo. Andre gang var testen positiv 13dpo, mulig en eller to dager før, for jeg hadde gitt opp sånn som deg. Den testen ble til ei jente født i juli i fjor11dpo og blenda test. Nå venter jeg vare på trVet eggløsning kan ha vært senere, men da får man heller blir positivt overassket
![]()
maks 6 dpo i dag liksom 
Ja har jo litt håp enda, ganske sikker på jeg hadde mye eggløsningsslim den 7, da er dpo forskyvet minst 4-5 dager. Men vil heller bli positiv overrasketFørste gang jeg ble gravid og mistet, hadde jeg positiv test 8dpo. Andre gang var testen positiv 13dpo, mulig en eller to dager før, for jeg hadde gitt opp sånn som deg. Den testen ble til ei jente født i juli i fjorikke gi opp enda
Jeg blir så utrolig nedfor om jeg får håpet opp så går det ikke 
6 eller 7 dpo i dag.. klarte ikke dy meg å måtte ta en test selvom jeg vet det er alt for tidlig....
husker sexen var "vond" siste dagen 
Enig, syns også jeg ser noe! Men jeg har også godt streksyn8dpo i dag og testelekene er offisielt åpnet. Foreløpig ligger jeg an til gullmedalje i streksynsynes det ser ut som en skyggestrek på denne, men vi får da se de kommende dagene
![]()

blir spennende å se i morgen!Kjenner følelsen...men har klart å la vær til nå.. men lurer på om eggløsningen kan ha vært tidligere
husker sexen var "vond" siste dagen
![]()
Trodde jeg var 8 dpo igår, var visst idag det. Da er det kanskje håp for positive tester til slutt da
Amilie her.. Mamma til 3 fra før, 05,08 og 10. Jaa mente vi var detDa er vi likt, spennende![]()
sånn er det når man ikke kan telle 
Kommer du til å teste hver dag? Kommer du til å stoppe før TR ved negativ test eller holde håpet helt frem?Jaa mente vi var detsånn er det når man ikke kan telle
![]()

Ooh jeg ser hvertfall på bildet med to tester9 dpo i dag. Jeg testet både i dag tidlig og nå i kveld. Jeg ser fortsatt skygge, men synes den er litt svakere i kveld. Håper det bare er urinkonsentrasjonen! Ellers er det nok en kjemisk graviditet, hvis det er noe i det hele tatt
De to bildene med bare én test er fra i dag tidlig. De to bildene med to tester på er fra i kveld. Tok to tester da, fordi det var et hakk i den babyplan-testen jeg tok først, så måtte ta en til for å sjekke om det hadde noe å si.
Ser den første godt jeg ja! Jeg har aldri fått slik strek på mine babyplan tester9 dpo i dag. Jeg testet både i dag tidlig og nå i kveld. Jeg ser fortsatt skygge, men synes den er litt svakere i kveld. Håper det bare er urinkonsentrasjonen! Ellers er det nok en kjemisk graviditet, hvis det er noe i det hele tatt
De to bildene med bare én test er fra i dag tidlig. De to bildene med to tester på er fra i kveld. Tok to tester da, fordi det var et hakk i den babyplan-testen jeg tok først, så måtte ta en til for å sjekke om det hadde noe å si.
Jeg sier at jeg ikke skal teste så mye, men jeg kommer vell til å teste hver dag mistenker jegKommer du til å teste hver dag? Kommer du til å stoppe før TR ved negativ test eller holde håpet helt frem?![]()
du da?