Håpet er ikke ute! Jeg så ingenting 10 dpo da jeg var gravid10 dpo, og skulle så gjerne skrevet at jeg begynte å se to streker…Bah… ønsket er så stort, og fallhøyden er skyhøy hver syklus
måtte bare få det ut. Håper alle får en fin dag
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håpet er ikke ute! Jeg så ingenting 10 dpo da jeg var gravid10 dpo, og skulle så gjerne skrevet at jeg begynte å se to streker…Bah… ønsket er så stort, og fallhøyden er skyhøy hver syklus
måtte bare få det ut. Håper alle får en fin dag
![]()
Ja, blir vel å gjøre det etterhvert. Jeg er kontrollfrik delux, så må bare viteHva med å få han til å ta en spermprøve? For meg blir jeg roligere av informasjon i hvert fall![]()
Si at du kjøpte denne, bare for gøyJa, blir vel å gjøre det etterhvert. Jeg er kontrollfrik delux, så må bare vite![]()

Jeg lurer på om det er når de har fått hjelp fra noen andre. Enten egg- eller sæd-donasjon. Eller...?Ser inne på forumet på Premom så skriver mange at de håper de snart får sin ‘rainbow baby’, noen som vet hva som menes med det?
(forresten et fint forum å snike på for å se på andres grafer)
Er ikke disse testene veldig upålitelig?Si at du kjøpte denne, bare for gøy
https://www.farmasiet.no/catalog/hjelpemidler-og-utstyr/selvtester/swimcount-saedtest,5004857/

Her å økte denHar fortsatt høy EL-utslagVanligvis så har jeg kort EL-topp. Gjenstår å se imorgen tidlig
Men testen fra igår er fortsatt høy den så antar EL dagen er idag og 1 DPO imorgen.
![]()
Aner ikke, har ikke prøvd selv.Er ikke disse testene veldig upålitelig?Men er fristet likevel
![]()
?? Sniker. Vaksine er ufarlig når man er gravid… https://www.google.no/amp/s/amp.ifl...check-are-covid19-vaccines-safe-in-pregnancy/Ja! Så ingenting 10 dpo. Så da tok jeg vaksina. Dritt tester
Vis vedlegget 362694
Vis vedlegget 362695
Huff, virker som egget sliter å slippe hvis jeg mener å huske riktig? Håper at den faller nedover snart!
Håper for deg 
I Norge anbefaler de likevel å ikke ta vaksinen i første trimester?? Sniker. Vaksine er ufarlig når man er gravid… https://www.google.no/amp/s/amp.ifl...check-are-covid19-vaccines-safe-in-pregnancy/
Jeg lurer på om det er når de har fått hjelp fra noen andre. Enten egg- eller sæd-donasjon. Eller...?
Rainbow baby er baby man får etter å ha mistet (i SA/MA/dødfødsel etc.)
Skal visst symbolisere regnbuen som kommer etter uværet Ja, åååh, orker ikke vente merHuff, virker som egget sliter å slippe hvis jeg mener å huske riktig? Håper at den faller nedover snart!Håper for deg
![]()
er så lei av å teste! Min lege sa, da jeg kom under SA at jeg IKKE skulle ta dose to hvis jeg ble gravid igjen. Dette med utgangspunkt i at det ikke blir enighet om det. Det er veldig lite forskning på det. Så da er det greit å holde seg unna om man ellers er frisk. Men det er det hun sa og det jeg forholder meg til, og jeg tror det var derfor jeg mistet da det skjer noe med slimhinner og antistoffer etter vaksinetaking?? Sniker. Vaksine er ufarlig når man er gravid… https://www.google.no/amp/s/amp.ifl...check-are-covid19-vaccines-safe-in-pregnancy/
Ikke gi opp enda, kjære deg!Ja, åååh, orker ikke vente merer så lei av å teste!
Gir opp jeg
Den skal gå ned snart ser du, og da skal det være gullegget som er vinneren
Ikke gi oppJa, åååh, orker ikke vente merer så lei av å teste!
Gir opp jeg
fikk bare lagt inn en aksje før el, så har ikke helt troa. Nå etter ferien så blir mannen borte en uke hver mnd, og så klart havner det midt i el hver eneste måned 
Mange, men jeg synes det er så slitsomt med de ettermiddagstestene. For hodepine av å ikke drikke og tenker ikke på noe annet enn at jeg må holde meg..Ikke gi opp enda, kjære deg!Den skal gå ned snart ser du, og da skal det være gullegget som er vinneren
Har du flere EL-tester liggende? Så bare fortsett å ta hver dag så vet du hvordan du ligger an. Dette ville jeg ha gjort![]()

Skal prøve å ikke gi opp, men er ikke lett å holde motet oppe. Har holdt på med de testene i 1,5 uke nå. EL er 1 uke forsinket, og nå enda mer!Ikke gi opp![]()

). Jeg sier stadig at han kommer til å bli superskuffa når mensen dukker opp