⭐ IMK uke 32 og 33 ⭐

10 dpo, og skulle så gjerne skrevet at jeg begynte å se to streker… :( Bah… ønsket er så stort, og fallhøyden er skyhøy hver syklus :( måtte bare få det ut. Håper alle får en fin dag ❤️
Håpet er ikke ute! Jeg så ingenting 10 dpo da jeg var gravid :)

Har fortsatt høy EL-utslag:wideyed: Vanligvis så har jeg kort EL-topp. Gjenstår å se imorgen tidlig :) Men testen fra igår er fortsatt høy den så antar EL dagen er idag og 1 DPO imorgen.:angelic:

Vedlegg

• DF27C4AE-E203-46B1-A7FD-373C7D39C4C2.jpeg
    DF27C4AE-E203-46B1-A7FD-373C7D39C4C2.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 78
Ser inne på forumet på Premom så skriver mange at de håper de snart får sin ‘rainbow baby’, noen som vet hva som menes med det? :bored:

(forresten et fint forum å snike på for å se på andres grafer)
Jeg lurer på om det er når de har fått hjelp fra noen andre. Enten egg- eller sæd-donasjon. Eller...?

Jeg lurer på om det er når de har fått hjelp fra noen andre. Enten egg- eller sæd-donasjon. Eller...?

Sniker :angelic: Rainbow baby er baby man får etter å ha mistet (i SA/MA/dødfødsel etc.) :happy: Skal visst symbolisere regnbuen som kommer etter uværet ❤️ På norsk er det vel også mange som kaller det hjerteplaster ❤️

Min lege sa, da jeg kom under SA at jeg IKKE skulle ta dose to hvis jeg ble gravid igjen. Dette med utgangspunkt i at det ikke blir enighet om det. Det er veldig lite forskning på det. Så da er det greit å holde seg unna om man ellers er frisk. Men det er det hun sa og det jeg forholder meg til, og jeg tror det var derfor jeg mistet da det skjer noe med slimhinner og antistoffer etter vaksinetaking

Ja, åååh, orker ikke vente mer :arghh: er så lei av å teste! :( Gir opp jeg
Ikke gi opp enda, kjære deg!:Heartred Den skal gå ned snart ser du, og da skal det være gullegget som er vinneren:Heartred

Har du flere EL-tester liggende? Så bare fortsett å ta hver dag så vet du hvordan du ligger an. Dette ville jeg ha gjort :)

8 dpo, kjent på en slags stølhet på venstre side i dag. Men tror det bare er noe jeg innbiller meg :hilarious: fikk bare lagt inn en aksje før el, så har ikke helt troa. Nå etter ferien så blir mannen borte en uke hver mnd, og så klart havner det midt i el hver eneste måned :smiley-angry019

Ikke gi opp enda, kjære deg!:Heartred Den skal gå ned snart ser du, og da skal det være gullegget som er vinneren:Heartred

Har du flere EL-tester liggende? Så bare fortsett å ta hver dag så vet du hvordan du ligger an. Dette ville jeg ha gjort :)
Mange, men jeg synes det er så slitsomt med de ettermiddagstestene. For hodepine av å ikke drikke og tenker ikke på noe annet enn at jeg må holde meg.. :(

:banghead::banghead::banghead:

Skal prøve å ikke gi opp, men er ikke lett å holde motet oppe. Har holdt på med de testene i 1,5 uke nå. EL er 1 uke forsinket, og nå enda mer!

9 dpo, og nok en blenda test :bag:
Har hatt skikkelig mensmurringer av og på i noen dager nå, men tempen var fortsatt stigende imorges. Igår kveld var jeg så trøtt at jeg sovnet på sofaen, samt at jeg har hatt noe ømhet i brystene det siste døgnet (dette kan også komme av en operasjon jeg hadde for 9 uker siden, men smerten hadde egentlig gitt seg for noen uker siden). Innbilning eller ikke? Ikke godt å si. De siste pp har jeg ikke hatt så mange symptomer som nå, så håpet er jo fortsatt der.
For de som husker at jeg skrev det, så er fortsatt samboer helt sikker på at de synene han hadde om at jeg var gravid stemmer, og mener at jeg ikke vil på positiv test før 12 dpo (når ble han synsk egentlig? :hilarious: :hilarious:). Jeg sier stadig at han kommer til å bli superskuffa når mensen dukker opp :rolleyes:

Bilde oppe for tolkning :pompus:

Vedlegg

• IMG_20210806_073505_edit_1625420650793.jpg
    IMG_20210806_073505_edit_1625420650793.jpg
    1,1 MB · Visninger: 93
Back
Topp