Tusen takkSååå herlig å høre at alt stod bra til for dere som har vært på TUL i dag! En utrolig betryggelse kan jeg tenke meg, er oppriktig glad på dere alles vegneHåper så inderlig at jeg/vi også vil få en like oppløftende opplevelse til torsdag
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkSååå herlig å høre at alt stod bra til for dere som har vært på TUL i dag! En utrolig betryggelse kan jeg tenke meg, er oppriktig glad på dere alles vegneHåper så inderlig at jeg/vi også vil få en like oppløftende opplevelse til torsdag
![]()

Tusen takkTusen takkMasse lykke til, oppdater gjerne når dere har vært der
Spennende å følge med alle her inne
![]()
Jeg skal oppdatere vettu, satser på lignende glad-innlegg med bilde av den lille

Ønsker massemasse lykke til i dag!! Satser på at det blir nok en gledelig TUL-update her inne etterpå6 timer![]()

Masse lykke til!6 timer![]()

Hvordan gikk det?6 timer![]()
5152 dager

Ååååhh så herlig!! Da kan du senke skuldrene og slappe av for en stund, vel vitende om at ting er som det skalFikk se og høre hjerteslag! 127 bpm
Alt så bra ut! Jeg er så letta! Kan legge inn bildet når jeg kommer hjem.
Gleder meg sååå mye til forhåpentlig få samme opplevelse til torsdag, selv
Gratulerer såååå mye(7+0)

håper virkelig på samme utfall på mandag
Ååååhh så herlig!! Da kan du senke skuldrene og slappe av for en stund, vel vitende om at ting er som det skalGleder meg sååå mye til forhåpentlig få samme opplevelse til torsdag, selv
![]()
Spesielt etter av jeg mistet på denne tiden sist gangGratulerer såååå myehåper virkelig på samme utfall på mandag
![]()

Så godt å se og høre(7+0)
Ååå! Så deilig!!!!!Veldig bra! Bankende hjerte![]()