Nedtelling til tidlig ultralyd

6 dager her også:joyful: Syns det ble for lenge å vente til 25/8, så når jeg fant et annet sted med ledig time allerede på torsdag kapret jeg den i tillegg:Heartpink

Alt perfekt på tul som jeg var på i dag ❤️ Godt å bli enda litt mer betrygget etter helgas blødninger!
Hjertelyden var magisk å høre! :flower:love7
reka var 8mm stor ❤️
6+5 i dag :cool:

Vedlegg

• A0624DCF-8DE4-4555-A511-9E7ED6B86205.jpeg
    A0624DCF-8DE4-4555-A511-9E7ED6B86205.jpeg
    942,6 KB · Visninger: 40
Puuuuh!!! Jeg er så letta nå!:wav
Ei lita blåbær med tydelige hjerteslag og målt til 6+1 akkurat som jeg hadde beregnet selv. Syns gyn tok dårlig bilde, kun plommesekken som vises, vi så hvertfall en tydelig liten sak inni der. Det er så magisk å se og høre hjerteslag!!:Heartred:Heartred

Vedlegg

• 4AE350A3-583E-4D92-989A-2E7937B0110E.jpeg
    4AE350A3-583E-4D92-989A-2E7937B0110E.jpeg
    629,5 KB · Visninger: 47
Ei lita blåbær med tydelige hjerteslag og målt til 6+1 akkurat som jeg hadde beregnet selv. Syns gyn tok dårlig bilde, kun plommesekken som vises, vi så hvertfall en tydelig liten sak inni der. Det er så magisk å se og høre hjerteslag!!:Heartred:Heartred

Gratulerer! Så herlig :)

Jeg er så glad!! Ble målt til 6+2, en bitte liten «klump» med gode hjerteslag!❤️❤️Alt sto bra til, ny time 2.august❤️:dummy:

Vedlegg

• D7E7F078-B848-4AD3-B2B4-D97736C87A66.jpeg
    D7E7F078-B848-4AD3-B2B4-D97736C87A66.jpeg
    319,7 KB · Visninger: 45
Har fått time på mandag, men har en dårlig magefølelse etter den litt lave hcg prøven på onsdag i kombinasjon med ingen symptomer :(
Er redd for at jeg «holder igjen» en spontanabort siden jeg tar progesteron.

Vi er sikkert flere som skal på tidlig ultralyd!

Jeg får det i det offentlige pga 2 tidligere MA.
Har fått time den 22 juli så i dag er det 25 dager til, håper tiden går fort ;)

Flere som har fått time til tidlig ultralyd?
Eller skal dere gå privat?
Jeg venter på henvisning i posten. Har gått igjennom icsi, så jeg skal på tidlig ultralyd i uke 8 (ca). Er akkurat 8 uker på vei den 27. juli, så det blir rundt da :)

Har fått time på mandag, men har en dårlig magefølelse etter den litt lave hcg prøven på onsdag i kombinasjon med ingen symptomer :(
Er redd for at jeg «holder igjen» en spontanabort siden jeg tar progesteron.
Årh, er ikke godt med en slik følelse! hva var hcg på?
Jeg krysse alt for deg ❤️

Årh, er ikke godt med en slik følelse! hva var hcg på?
Jeg krysse alt for deg ❤️

5803 (6+2)
Til sammenligning hadde jeg over 18.000 på ca samme tidspunkt med førstemann :-/

Har tatt ny hcg også idag som jeg får svar på mandag, men legen syntes også at hcg kanskje var litt lav

5803 (6+2)
Til sammenligning hadde jeg over 18.000 på ca samme tidspunkt med førstemann :-/

Har tatt ny hcg også idag som jeg får svar på mandag, men legen syntes også at hcg kanskje var litt lav
Sender bare de beste tanker, lykke-ønskninger og massevis av babystøv din vei! Måtte den lille spiren din bli en nydelig velskapt terminbaby:Heartpink:smiley-angelic001

Alt perfekt på tul som jeg var på i dag ❤️ Godt å bli enda litt mer betrygget etter helgas blødninger!
Hjertelyden var magisk å høre! :flower:love7
reka var 8mm stor ❤️
6+5 i dag :cool:
Jeg er så glad!! Ble målt til 6+2, en bitte liten «klump» med gode hjerteslag!❤️❤️Alt sto bra til, ny time 2.august❤️:dummy:
Sååå herlig å høre at alt stod bra til for dere som har vært på TUL i dag! En utrolig betryggelse kan jeg tenke meg, er oppriktig glad på dere alles vegne:Heartpink Håper så inderlig at jeg/vi også vil få en like oppløftende opplevelse til torsdag:smiley-angelic001

Back
Topp