Nedtelling til tidlig ultralyd

Fastlegen henviste meg til sykehuset for tul idag… er det noen her som har vært borti det samme? Tar det lang tid før man får time?:angelic::angelic:
Veeeldig utålmodig, vil så gjerne vite at alt står bra til der inne❤️

Jeg har blitt henvist ved begge mine, har da fått time ca uke 12 på fødeavdelingen (KK i Bergen). Den siste gangen var jeg litt usikker på akkurat hvor langt jeg var på vei pga litt uregelmessig syklus rett før jeg ble gravid. Tror det er rundt uke 12 de da pleier å ta det, ihvertfall i Bergen

Bestilte time nå til 10. Juli :D da er jeg akkurat 7 uker. Håper å se hjerteslag, det fikk jeg desverre ikke sist svangerskap. Skal bestille ny ultralyd i uke 12 også hvis jeg kommer meg dit.

Bestilte time nå til 10. Juli :D da er jeg akkurat 7 uker. Håper å se hjerteslag, det fikk jeg desverre ikke sist svangerskap. Skal bestille ny ultralyd i uke 12 også hvis jeg kommer meg dit.
Uæææh, det er jo allerede denne uka!! :nailbiting: Masse masse lykke til, satser på at det er en terminspire du ruger på denne gangen :D

Hadde egentlig ultralyd den 22 juli men ringte sykehuset og sa jeg var bekymret pga stikking nedi ene eggstokken og fikk time på fredag!! Halleluja, ble glad nå :joyful:

WOW! Kan tenke meg dere ble litt satt ut ja:Heartpink klarte de å se bankende hjerter? Har selv termin 5. mars foreløpig, og hjertet skulle begynne å slå på søndag:)

Ja, så det blafret men for tidlig til at de klarte å måle det skikkelig, men hun bekreftet at det slår ❤️

Har hatt mye vonde stikkinger i magen de siste dagene, ringte sykehuset og jeg fikk time allerede i morgen kl.11:happy: er veldig glad for det men jeg kjenner jeg gruer men enormt mye.. så redd for at noe er galt:arghh:

Har hatt mye vonde stikkinger i magen de siste dagene, ringte sykehuset og jeg fikk time allerede i morgen kl.11:happy: er veldig glad for det men jeg kjenner jeg gruer men enormt mye.. så redd for at noe er galt:arghh:
Huff, så ille å grue seg sånn! Sender deg bare masse gode tanker og de beste ønsker for både deg, den lille og morgendagen:Heartpink Vi satser på at alt står bra til:signs003

Som jeg grugleder meg til imorgen! Ultralyd kl 11. Er så utrolig redd for at noe skal være galt og at jeg skal miste for 3 gang :(

Hadde du henvisning til sykehuset fra før av? Eller ringte du bare rett til gynekologisk avdeling?
Hatt endel smerter i nedre del av mage og korsrygg siden i går selv. :(

Hadde du henvisning til sykehuset fra før av? Eller ringte du bare rett til gynekologisk avdeling?
Hatt endel smerter i nedre del av mage og korsrygg siden i går selv. :(
Jeg hadde henvisning fra før da jeg ikke er helt sikker på hvor langt jeg er på vei.. jeg ville ringt fastlegen min hvis jeg var deg❤️ Ikke godt å gå med slike smerter og veldig greit å få sjekket det ut❤️

Jeg hadde henvisning fra før da jeg ikke er helt sikker på hvor langt jeg er på vei.. jeg ville ringt fastlegen min hvis jeg var deg❤️ Ikke godt å gå med slike smerter og veldig greit å få sjekket det ut❤️

Jeg skal prøve å ringe de ❤️
Lykke til i morgen til deg! :love7

Som jeg grugleder meg til imorgen! Ultralyd kl 11. Er så utrolig redd for at noe skal være galt og at jeg skal miste for 3 gang :(
Masse lykke til!❤️ Krysser alt jeg har for at du får se et bankende hjerte❤️

Back
Topp