Gratulerer sååå myeVar på TUL og termin satt til 5 mars.. og de så TOOOO stykk!!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer sååå myeVar på TUL og termin satt til 5 mars.. og de så TOOOO stykk!!

WOW! Kan tenke meg dere ble litt satt ut jaVar på TUL og termin satt til 5 mars.. og de så TOOOO stykk!!
klarte de å se bankende hjerter? Har selv termin 5. mars foreløpig, og hjertet skulle begynne å slå på søndagFastlegen henviste meg til sykehuset for tul idag… er det noen her som har vært borti det samme? Tar det lang tid før man får time?
Veeeldig utålmodig, vil så gjerne vite at alt står bra til der inne![]()
Uæææh, det er jo allerede denne uka!!Bestilte time nå til 10. Julida er jeg akkurat 7 uker. Håper å se hjerteslag, det fikk jeg desverre ikke sist svangerskap. Skal bestille ny ultralyd i uke 12 også hvis jeg kommer meg dit.
Masse masse lykke til, satser på at det er en terminspire du ruger på denne gangen
15. juli
WOW! Kan tenke meg dere ble litt satt ut jaklarte de å se bankende hjerter? Har selv termin 5. mars foreløpig, og hjertet skulle begynne å slå på søndag
![]()
Huff, så ille å grue seg sånn! Sender deg bare masse gode tanker og de beste ønsker for både deg, den lille og morgendagenHar hatt mye vonde stikkinger i magen de siste dagene, ringte sykehuset og jeg fikk time allerede i morgen kl.11er veldig glad for det men jeg kjenner jeg gruer men enormt mye.. så redd for at noe er galt
![]()
Vi satser på at alt står bra til
Har hatt mye vonde stikkinger i magen de siste dagene, ringte sykehuset og jeg fikk time allerede i morgen kl.11er veldig glad for det men jeg kjenner jeg gruer men enormt mye.. så redd for at noe er galt
![]()
Tusen takkHuff, så ille å grue seg sånn! Sender deg bare masse gode tanker og de beste ønsker for både deg, den lille og morgendagenVi satser på at alt står bra til
![]()
Jeg hadde henvisning fra før da jeg ikke er helt sikker på hvor langt jeg er på vei.. jeg ville ringt fastlegen min hvis jeg var degHadde du henvisning til sykehuset fra før av? Eller ringte du bare rett til gynekologisk avdeling?
Hatt endel smerter i nedre del av mage og korsrygg siden i går selv.![]()
Jeg hadde henvisning fra før da jeg ikke er helt sikker på hvor langt jeg er på vei.. jeg ville ringt fastlegen min hvis jeg var degIkke godt å gå med slike smerter og veldig greit å få sjekket det ut
![]()

Masse lykke til!Som jeg grugleder meg til imorgen! Ultralyd kl 11. Er så utrolig redd for at noe skal være galt og at jeg skal miste for 3 gang![]()
52 dager