Juni 2021

Liten oppdatering fra meg. Vi la ivf på hylla for nå, og går for en runde eller to med inseminasjon. Positiv EL-test i dag, så da blir det mest sannsynlig inseminering allerede i morgen :nailbiting:

Masse lykke til! Håper det skjer et mirakel og at det fungerer. :Heartred

Liten oppdatering fra meg. Vi la ivf på hylla for nå, og går for en runde eller to med inseminasjon. Positiv EL-test i dag, så da blir det mest sannsynlig inseminering allerede i morgen :nailbiting:
Lykle til!❤️ Så bra du er i gang så fort :)

Herlighet, så spennende :happy: Håper det klaffer for dere denne gangen :Heartred Lykke til!

Masse lykke til! Håper det skjer et mirakel og at det fungerer. :Heartred
Lykle til!❤️ Så bra du er i gang så fort :)
Herlighet, så spennende :happy: Håper det klaffer for dere denne gangen :Heartred Lykke til!
Takk ❤ Vi har jo blitt gravide to ganger tidligere med inseminasjon, så det er lov å håpe ❤ Tror de avbrutte fryseforsøkene mine tok litt knekken på meg, så vi får gjøre noe aktivt nå før vi evt går over på ivf igjen hvis det ikke funker :happy:

Jeg er i sjokk :eek: Forsatt 10 egg som henger med. 6 av strålende kvalitet og 4 på medium kvalitet. Nå blir det innsett i morgen :Heartred

Jeg er i sjokk :eek: Forsatt 10 egg som henger med. 6 av strålende kvalitet og 4 på medium kvalitet. Nå blir det innsett i morgen :Heartred
Herlighet, så fantastisk!! :Heartred

Ojojoj! Det er jo helt fantastisk :happy::Heartred Hurraaa!!!

Wow! Kroppen har virket jobbet godt!
Hva er hemmeligheten?
Jeg fulgte ikke så mye med i det siste. Husker ikke om du tok noen kosttilskudd eller vitaminer? Det kjennes jo som en skikkelig forbedring fra siste gang mhp blastodannelse.

Første test i dag, 9 dpo - svaaaak positiv. Men det kan selvsagt være ovitrelle som henger igjen. Ny test i morgen :)

Akkurat samme her! Har du «testet ut» Ovitrellen eller ikke testet før i dag? Altfor spennende altså :nailbiting:

7-9 dpo (fra øverst til nederst). Ovitrellen nesten helt ute i går. Ser den liiitt sterkere ut i dag, eller? :nailbiting:

Vedlegg

• 37EDFAE7-8CF6-4650-A247-3028942A0729.jpeg
    37EDFAE7-8CF6-4650-A247-3028942A0729.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 124
Back
Topp