Synes det er skummelt når så mange falt fra så fort. Veien fra himmel til helvette er kort. Og vi har ingen kontroll over det. Men er kanskje håp om at ett overlever da. Kjenner jeg tør ikke håpe for mye nå.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er så letta at jeg vil gråte, når det ikke ble ferskinnsett er nok dette det beste jeg kunne håpet på!
Jeg var livredd for at ingen skulle klare seg, så jeg fikk nesten ikke sove i natt.Håper sammen med degSynes det er skummelt når så mange falt fra så fort. Veien fra himmel til helvette er kort. Og vi har ingen kontroll over det. Men er kanskje håp om at ett overlever da. Kjenner jeg tør ikke håpe for mye nå.

Ja, de burde virkelig ringe uansett og si hvordan det har gåttDen ventingen og uvissheten er så grusom! Vi fikk heller ingen telefon på dag 5, så jeg ringte til slutt. «Nei, ingenting har blitt lagt på frys her i dag, så da har du nok ikke fått noen på frys», sa de bare uten å ha sjekket journal eller noe. Men da hun endelig sjekket, viste det seg at de fortsatt hadde tro på at den ene kunne utvikle seg til blasto dagen etter, og det gjorde den jammen meg også, så vi fikk en blasto på frys på dag 6
Kanskje du kan ringe dem i morgen og høre?
Huff, sender deg en klemMed 17 befruktede egg skjønner jeg at du hadde håp om noen på frys. Og elendig at de ikke ringer uansett, det er grusomt å gå rundt og vente på en telefon som aldri kommer! Regner med de gjør det sånn pga kapasitet, men likevel...
Jeg vil bare si at jeg var fra meg av bekymring men så ringte st Olavs dagen etter de sa de skulle ringehåper det bare ble litt hektisk i dag.
Mange varme tanker til deg! <3 Håper de bare har hatt en travel dag og ikke rakk å ringe deg. Er uansett ingen grunn for at det ene som er satt inn ikke skal kunne feste seg og bli i ni måneder. Har lest mange historier om de som fikk baby av det ene unike embryoet.![]()
Herlighet dere, tusen takk for støttenJeg fikk ikke telefon før langt utpå dagen, daget etter de sa de skulle ringe meg. Jeg tror nok heller dette er et godt tegn, og at de ville sagt raskere fra om det var dårlig nytt. Krysser fingrene!

etter å ha grått i bøtter og spann hele går kveld var visst ikke håpet ute allikevel. Tror dere ikke jammen meg jeg fikk telefon nå nettopp? Wow, det er jo fantastisk!! GratulererFikk melding fra klinikken i dag: Alle de fire embryoene som hadde utviklet seg riktig til mandag, har i dag blitt fire fine blastocyster, og er nå fryst nedJeg er så letta at jeg vil gråte, når det ikke ble ferskinnsett er nok dette det beste jeg kunne håpet på!
Jeg var livredd for at ingen skulle klare seg, så jeg fikk nesten ikke sove i natt.
Blir fryseforsøk i naturlig syklus i august eller september. 10 egg ut, 8 befrukta, 4 blasto.. Sier meg fornøyd, tross overstimulering.
Nå kan du nyte sommeren med skikkelig godfølelse!Hurra, det er jo en kjempefangstFikk melding fra klinikken i dag: Alle de fire embryoene som hadde utviklet seg riktig til mandag, har i dag blitt fire fine blastocyster, og er nå fryst nedJeg er så letta at jeg vil gråte, når det ikke ble ferskinnsett er nok dette det beste jeg kunne håpet på!
Jeg var livredd for at ingen skulle klare seg, så jeg fikk nesten ikke sove i natt.
Blir fryseforsøk i naturlig syklus i august eller september. 10 egg ut, 8 befrukta, 4 blasto.. Sier meg fornøyd, tross overstimulering.
måtte tiden til august rase av gårde! Har du mye plager i etterkant med overstimuleringen?Ååå!! Nå ble jeg skikkelig glad på dine vegne. Så fantastiskHerlighet dere, tusen takk for støttenetter å ha grått i bøtter og spann hele går kveld var visst ikke håpet ute allikevel. Tror dere ikke jammen meg jeg fikk telefon nå nettopp?
4 stk på frys, 2 fra dag 5 og 2 fra dag 6 som ble fryst på samme strå. Altså to litt treige som de ville se an før de ringte, for de ville jo nødig ringe to ganger (…). Guri malla altså! Føler meg som verdens største dramaqueen
dette her er virkelig en Berg og dalbane!
Grusomt gjort av dem å ikke ringe deg i går, men nå kan du endelig senke skuldrene 
Gratulerer!! Fantastiske nyheterHerlighet dere, tusen takk for støttenetter å ha grått i bøtter og spann hele går kveld var visst ikke håpet ute allikevel. Tror dere ikke jammen meg jeg fikk telefon nå nettopp?
4 stk på frys, 2 fra dag 5 og 2 fra dag 6 som ble fryst på samme strå. Altså to litt treige som de ville se an før de ringte, for de ville jo nødig ringe to ganger (…). Guri malla altså! Føler meg som verdens største dramaqueen
Ja, kvalitet forran kvantitet viste seg virkelig nå! Jeg er mye bedre nå, men mandagskvelden var rett og slett grusom. Mamma måtte kle av meg og legge meg, for jeg hadde så vondt at jeg knapt klarte puste. Er litt forstoppa nå, fordi bukhinna har vært så spent kombinert med bruk av Paralgin Forte tror jeg. Skulle ta blodprøver i morgen om ikke formen var blitt bra, men nå har jeg ikke særlig mye vondt lengre, så tror jeg dropper det. Men tror den overstimuleringa er noe av det vondeste jeg har vært borti, anbefales IKKEHurra, det er jo en kjempefangstmåtte tiden til august rase av gårde! Har du mye plager i etterkant med overstimuleringen?
Gratulerer med 4 fine blastoer ❤Fikk melding fra klinikken i dag: Alle de fire embryoene som hadde utviklet seg riktig til mandag, har i dag blitt fire fine blastocyster, og er nå fryst nedJeg er så letta at jeg vil gråte, når det ikke ble ferskinnsett er nok dette det beste jeg kunne håpet på!
Åh, så gode nyheterHerlighet dere, tusen takk for støttenetter å ha grått i bøtter og spann hele går kveld var visst ikke håpet ute allikevel. Tror dere ikke jammen meg jeg fikk telefon nå nettopp?

Herlighet dere, tusen takk for støttenetter å ha grått i bøtter og spann hele går kveld var visst ikke håpet ute allikevel. Tror dere ikke jammen meg jeg fikk telefon nå nettopp?

Herregud, så fantastisk! Det svinger fort i dette gamet, ja
Nå får vi i først omgang håpe at den du ruger på gjør susen, og så er det samtidig såå deilig å vite at man har flere å spille på hvis det ikke skulle gå 
Å kjære HåpeSpire
Så trist å høre at du sliter. Ingen som fortjener å gå igjennom så mye dritt som du har gjort den siste tiden. Jeg ønsker deg og din familie det aller beste i hele verden! Det fortjener dere så utrolig mye
Jeg håper at jeg kan få høre gode nyheter fra deg på fredag, at ultralyden går bra, at legen er positiv, og at du klarer å senke skuldrene litt og kanskje til og med nyte. Om ikke full spafølelse så i alle fall en god fotmassasje nytelse/følelse om du skjønner hva jeg mener
Jeg har kommet dit at jeg ikke har så mye trua lenger, litt sånn følelse jeg hadde når jeg ble gravid med sønnen min. Men da var vi på 4 året, så kan vel ikke klage helt ennå. Bare 1,5 år med prøving så langtGir meg ikke ennå da. Skal holde ut litt til. Men vi har begynt å prate litt om når vi skal stoppe. Hvor langt skal vi strekke den mentale helsa før vi gir oss liksom.
Masse deilige gode tanker din vei HåpeSpireJa til kona også!

Huff dette var leit å lese kjære deg. Håper det går bra videre. Sender deg masse varme tanker <3
Ååå tusen takk kjære deg <3 Jeg håper så inderlig at det skal sitte denne gangen, HÅPER!!!!Tusen takk for gode ord ❤
Lykke til med rugingen. Håper så inderlig at denne holder hele veien, det fortjener dere virkelig ❤ Sender bøtter og spann og traktorlass med babystøv din vei og er spent på testingen!!!!!!

GratulererI dag er jeg ruger av to fine to-dagers!
Herlighet så deilig å endelig komme i mål denne runden, krysser fingrer og tær for oss alle sammen![]()
Krysser fingrene for dere ❤Så leit at det ikke gikk veien denne gangen ❤ Dere er tøffe som setter strek for nå. Kan tenke meg det ikke er en enkel avgjørelse ❤Liten oppdatering herfra, ingen positiv test, så det var det for vår del. Ingen mer medisiner, ingen mer smerte etter uttak og ingen flere bekymringer for om det går eller ikke. Vi setter en strek for nå, også skal vi vurdere det om et par år om vi ønsker å gi det en sjanse til.
Heier på dere andre, lykke til![]()