Superappelsin
Forelsket i forumet
Åååhh neeiii, ord blir liksom fattige merker jeg...Sender både gode tanker og plenty av babystøv din vei, og satser som sagt på at det er gullegget som nå begynner å klargjøres
Jeg har fortsatt trua på at spørsmålet ikke er om du blir gravid, men når!
![]()
Hvorfor må hun alltid komme? TR er den kjipeste og minst ønskelige å ha på besøk, fy søren! Det er veldig lov å være skuffa og lurt å summe seg littSender deg masse varme klemmer, og jeg har SÅ troa på at denne PP’en er PP’en da du får to streker!
Så gode dere er
Føler noen ganger at verden utenfor blir litt overfladisk (særlig når jeg er knust innvendig men må late som ingenting på overflaten), og da er det godt å kunne rømme inn hit for å lette på hjertet og møte et helt fellesskap av gode støttespillere
Jeg velger også å ha stor tro på at juli blir måneden hvor jeg får se to fine babystreker som lyser mot meg 
Sender både gode tanker og plenty av babystøv din vei, og satser som sagt på at det er gullegget som nå begynner å klargjøres
Jeg har fortsatt trua på at spørsmålet ikke er om du blir gravid, men når! 
Håper jeg slipper å våkne opp til samme syn i morgen!
Det vi tenker å gjøre annerledes denne gangen er rett og slett å ha litt ekstra sengekos, tar sikte på hver dag i den fertile uka. Vet at det skal holde med annenhver, men det skader ikke å prøve
Vi satser på at tr bare "slår litt ekstra fra seg" nå, for så å forsvinne det kommende året! 
Ååå ja det var egentlig en fin måte å se det på

Jeg håper også at det renses opp ekstra mye her så det gjøres klart til en spire
Så da måtte jeg først forklare forskjell på LH og HCG test, og han ble sååå skuffet stakkars