Min første dagbok om min største drøm

Jeg har jo ikke peiling, men tenker at tempdroppen din ikke er så stor hvertfall. Så jeg velger å fremdeles holde en knapp på at det er muligheter her, og at testene dine heller viser deg fargestreker snart :joyful: Sabla spennende, tvi tvi videre!! :smiley-angelic001:Heartpink

PP11 - CD28 - 10/11 DPO

En berg og dalbane av en morgen.. Først så jeg at tempen hadde droppet enda mer, så mye at jeg forsto at mensen kommer til å dukke opp anytime. Tok likevel en test da jeg sto opp, og den ble svakt positiv. Streken dukket så og si opp med en gang, og jeg ble SÅ glad. Tok med en gang en ny test for å se om det faktisk stemmer. Den ble negativ. Det som slo meg var at jeg kanskje dyppet den første testen litt for langt ned i urinen, og at den derfor ble ugyldig. Bestemte meg derfor for å ta Clearblue digital early detection, og hva ser jeg? INGENTING, for det var en feil med selve testen! Er det mulig... Da hadde jeg jo allerede tømt ut urinen. Så får bare ta en ny test senere i dag, men er helt overbevist om at jeg må ha tatt den første testen feil. Skal sies at jeg våknet i alle fall :nailbiting:

Legger med den første testen (med to ulike filtre hvor streken vises enda bedre), den andre testen og clearblue med feilmelding.

Vedlegg

• 1.png
    1.png
    5,5 MB · Visninger: 179
  • 1 med filter.png
    1 med filter.png
    1,8 MB · Visninger: 171
  • 1 med filter2.png
    1 med filter2.png
    1,7 MB · Visninger: 167
  • 2.png
    2.png
    5,2 MB · Visninger: 173
  • 3 .png
    3 .png
    4,3 MB · Visninger: 172
Så spennende! Så med en gang før jeg åpna det øverste bildet at det var en svak strek der:)
Håper håper❤️

Næmmen, herremin for en styrete start på dagen! Defekt test og det hele, gurimalla:facepalm: Syns utvilsomt at jeg ser antydning til noe på bilde 1 og 3, så jeg håper med deg og venter spent på å få se ny test senere i dag :smiley-angelic001

Ååå, så gøy! Superspennende å følge med deg videre, jeg ser strek ❤️

Tusen takk for at dere kommenterer, det betyr mye for meg at dere tar dere tid til å lese det jeg skriver! Det er også godt med bekreftelse fra andre også på om det er strek eller om det ikke er det ❤️ Føler jo noen ganger at jeg ser meg helt blind :rolleyes: Jeg tok en ny test etter 3 timer, men vet ikke hva som gikk av meg for jeg innså først ETTER jeg hadde helt ut urinen igjen (ekle detaljer men håper det går bra) at jeg hadde tatt en eggløsningstest i stedet for graviditetstest :laughing021 Er det mulig! Tok en ny test for en halvtime siden, og jeg synes jeg kan se antydning til en svak strek i virkeligheten. Fikk ikke fanget det like godt på bilder, men legger ved bildene her likevel. Det første bildet er tatt like etter jeg tok testen, bilde nummer 2 er med filter og bilde nummer tre tok jeg nå nettopp, altså en halvtime etterpå. Det skal jo også sies at jeg mistet oversikt over hvor lenge jeg hadde holdt meg, og for alt jeg vet kan det være bare 1 time :confused005 Jeg skal straks på besøk til en venninne, så jeg satser på at jeg tar en ny test igjen i kveld. I dag har virkelig testetøsen i meg kommet frem :hilarious:

Vedlegg

• 1.jpg
    1.jpg
    314,7 KB · Visninger: 132
  • 1 - med filter.jpg
    1 - med filter.jpg
    189,7 KB · Visninger: 130
  • 1 - etter tidsfrist.jpg
    1 - etter tidsfrist.jpg
    283,4 KB · Visninger: 130
Oppdatering - har tatt enda en test nå, og den er ganske lik den jeg la ut over her, bortsett fra at jeg nesten ikke ser noe farge på den jeg tok nå nettopp. Egentlig ganske sikker på at det er skyggestreker, men prøver uansett med ny test igjen i morgen tidlig :) Håper så inderlig på to streker i morgen :smiley-angelic001

Oppdatering - har tatt enda en test nå, og den er ganske lik den jeg la ut over her, bortsett fra at jeg nesten ikke ser noe farge på den jeg tok nå nettopp. Egentlig ganske sikker på at det er skyggestreker, men prøver uansett med ny test igjen i morgen tidlig :) Håper så inderlig på to streker i morgen :smiley-angelic001
Nå venter jeg spent her! Hååååper på klarere resultat i din favør i dag:D:smiley-angelic001

Innom for å heie frem både deg og testen :D Håper det blir to tydelige streker i dag!

PP11 - CD29 - 11/12 DPO

Ser ut som at det blir en PP12.. Med en gang jeg så at det sto 36,04 på tempmåleren i dag forsto jeg at håpet er ute, så jeg lå leeenge i senga før jeg sto opp. Orket på en måte ikke å forholde meg til at TR muligens hadde kommet. Tok likevel en test ettersom TR ikke har kommet helt enda, bare for å være på den sikre siden. Synes jeg kan skimte noe, men samtidig er jeg helt overbevist nå om at det er skyggestreker jeg ser :( Når man ser på grafen min på FF er det vel heller ingen tvil om at det ikke gikk denne måneden :shifty: Heldigvis har jeg allerede kjøpt inn tamponger og sjokolade, så jeg er forberedt :p Jeg er selvfølgelig lei meg, men det verste er egentlig å si til kjæresten min at det ikke gikk, for han blir veldig lei seg han også. Føler på en måte at jeg skuffer han måned etter måned. Samtidig må jeg bare prøve å holde motet oppe og tenke at det blir en ny mulighet igjen neste syklus. Tusen takk for all støtte så langt her inne, det betyr virkelig mye for meg! Jeg føler meg ikke like alene som jeg har gjort i tidligere sykluser, og det har mye å si for å klare å stå i det ❤️

Vedlegg

• s_THmskY.png
    s_THmskY.png
    99,7 KB · Visninger: 115
  • 1 .jpg
    1 .jpg
    382,4 KB · Visninger: 116
  • 1 med filter .jpg
    1 med filter .jpg
    219,8 KB · Visninger: 116
PP11 - CD29 - 11/12 DPO
Ser ut som at det blir en PP12.. Med en gang jeg så at det sto 36,04 på tempmåleren i dag forsto jeg at håpet er ute, så jeg lå leeenge i senga før jeg sto opp. Orket på en måte ikke å forholde meg til at TR muligens hadde kommet. Tok likevel en test ettersom TR ikke har kommet helt enda, bare for å være på den sikre siden. Synes jeg kan skimte noe, men samtidig er jeg helt overbevist nå om at det er skyggestreker jeg ser :( Når man ser på grafen min på FF er det vel heller ingen tvil om at det ikke gikk denne måneden :shifty: Heldigvis har jeg allerede kjøpt inn tamponger og sjokolade, så jeg er forberedt :p Jeg er selvfølgelig lei meg, men det verste er egentlig å si til kjæresten min at det ikke gikk, for han blir veldig lei seg han også. Føler på en måte at jeg skuffer han måned etter måned. Samtidig må jeg bare prøve å holde motet oppe og tenke at det blir en ny mulighet igjen neste syklus. Tusen takk for all støtte så langt her inne, det betyr virkelig mye for meg! Jeg føler meg ikke like alene som jeg har gjort i tidligere sykluser, og det har mye å si for å klare å stå i det ❤️
Skjønner så godt at du er skuffet og lei! Nå kan ikke jeg så mye om temping, men det kan vel fortsatt være håp for at du tester positivt om en dag eller to? :)

Og hvis ikke, er det heldigvis ikke så altfor lenge til neste EL, så da kan dere prøve igjen. Selv om det kanskje er en mager trøst.

Så leit å høre at du føler at du skuffer kjæresten din når det ikke går ❤️ Håper du klarer å legge vekk den tanken, for det kan ikke være noe godt å føle på det. Men alle følelser er lov, og jeg kan skrive under på at man går rundt og kjenner på mye rart når man prøver. Ønsker deg masse lykke til og krysser fingrene for positiv test i morgen tidlig! Leser om så mange som fikk positiv test så «sent som» 12-16DPO ❤️

Huff, så ugreit :sorry: Signerer egentlig bare på kommentaren til @Prøver og håper som sier det meste egentlig:Heartpink Krysser fingrene og satser på at PP12 blir den siste, hvis ikke du mot formodning får en gedigen overraskelse i løpet av de nærmeste dagene:smiley-angelic001:)

PP11 - CD30 - 12/13 DPO

TR har enda ikke meldt sin ankomst, og tempen er lik som i går. Tok en test tidligere i dag som var blendahvit, og jeg føler veldig på meg at TR kommer hvert øyeblikk. Selv om jeg er ganske innstilt på det må jeg likevel innrømme at jeg nærmest lukker øynene og holder pusten hver gang jeg går på do, i frykt for å se noe rødt. Jeg har kjent en del murringer de siste dagene, og har fått en del kviser. Jeg har også en del bekymringstanker hvor jeg er veldig redd for at jeg aldri skal klare å bli gravid. Noen dager kan jeg føle på et stort behov for å bli gravid NÅ, men samtidig tror jeg det handler om et behov for å vite om jeg kan bli gravid eller ikke. At det er så forferdelig å gå i uvisshet, hvor bekymringene øker for hver graviditet som annonseres bland jevnaldrende på Facebook og Instagram.

Jeg har alltid hatt en tanke om at alt skjer for en grunn, og dette er en tanke jeg prøver å tviholde på, særlig på dager hvor jeg er langt nede. Heldigvis klarer jeg å finne en liten trøst i dette :) Jeg har også en del prosjekter på gang her hjemme, så når TR kommer har jeg heldigvis noe å holde meg opptatt med.

Nå har jeg seriøst brukt over en halvtime på å formulere dette (har sett litt serie samtidig :p), så jeg har lest meg fullstendig blind slik at ingen av setningene gir mening lenger. Tror jeg må gå gjennom innlegget igjen senere i dag og eventuelt reformulere det som ikke gir mening :hilarious:

Legger med dagens graf fra FF :)

Vedlegg

• s_Y1DMM1.png
    s_Y1DMM1.png
    100,6 KB · Visninger: 89
Skjønner så godt at du er skuffet og lei! Nå kan ikke jeg så mye om temping, men det kan vel fortsatt være håp for at du tester positivt om en dag eller to? :)

Og hvis ikke, er det heldigvis ikke så altfor lenge til neste EL, så da kan dere prøve igjen. Selv om det kanskje er en mager trøst.

Så leit å høre at du føler at du skuffer kjæresten din når det ikke går ❤️ Håper du klarer å legge vekk den tanken, for det kan ikke være noe godt å føle på det. Men alle følelser er lov, og jeg kan skrive under på at man går rundt og kjenner på mye rart når man prøver. Ønsker deg masse lykke til og krysser fingrene for positiv test i morgen tidlig! Leser om så mange som fikk positiv test så «sent som» 12-16DPO ❤️

Huff, så ugreit :sorry: Signerer egentlig bare på kommentaren til @Prøver og håper som sier det meste egentlig:Heartpink Krysser fingrene og satser på at PP12 blir den siste, hvis ikke du mot formodning får en gedigen overraskelse i løpet av de nærmeste dagene:smiley-angelic001:)

Tusen takk for at dere både heier og trøster ❤️ Jeg fortalte kjæresten min i går om de negative testene, og at vi må forberede oss på at TR kommer. Han ble selvfølgelig noe skuffet, men samtidig synes han det var ganske greit å bli forberedt for å unngå å bygge opp så store forventninger for hver dag som går. Jeg pleier egentlig ikke å informere kjæresten min om alle testene jeg tar, da tror jeg han hadde fått sjokk :rolleyes:

Jeg veksler mellom å tenke at jeg skal gå all in for å bli gravid i PP12 eller om jeg bare skal ta det veldig med ro ettersom det er ferie. Tror ikke jeg klarer å bestemme meg helt for hva jeg går for før jeg nærmer meg tid for testing av EL :confused: Vi får se hvordan det utvikler seg :p

PP11 - CD30 - 12/13 DPO
TR har enda ikke meldt sin ankomst, og tempen er lik som i går. Tok en test tidligere i dag som var blendahvit, og jeg føler veldig på meg at TR kommer hvert øyeblikk. Selv om jeg er ganske innstilt på det må jeg likevel innrømme at jeg nærmest lukker øynene og holder pusten hver gang jeg går på do, i frykt for å se noe rødt. Jeg har kjent en del murringer de siste dagene, og har fått en del kviser. Jeg har også en del bekymringstanker hvor jeg er veldig redd for at jeg aldri skal klare å bli gravid. Noen dager kan jeg føle på et stort behov for å bli gravid NÅ, men samtidig tror jeg det handler om et behov for å vite om jeg kan bli gravid eller ikke. At det er så forferdelig å gå i uvisshet, hvor bekymringene øker for hver graviditet som annonseres bland jevnaldrende på Facebook og Instagram.

Jeg har alltid hatt en tanke om at alt skjer for en grunn, og dette er en tanke jeg prøver å tviholde på, særlig på dager hvor jeg er langt nede. Heldigvis klarer jeg å finne en liten trøst i dette :) Jeg har også en del prosjekter på gang her hjemme, så når TR kommer har jeg heldigvis noe å holde meg opptatt med.

Nå har jeg seriøst brukt over en halvtime på å formulere dette (har sett litt serie samtidig :p), så jeg har lest meg fullstendig blind slik at ingen av setningene gir mening lenger. Tror jeg må gå gjennom innlegget igjen senere i dag og eventuelt reformulere det som ikke gir mening :hilarious:

Legger med dagens graf fra FF :)
Skjønner at det må være tøft for deg å gå fra måned til måned og ikke bli gravid❤️ Håper lykken snart snur og at du blir gravid med en terminspire❤️
Har du sjekket opp om du har noe vitaminmangel feks? Det kan ha en påvirkning.

Skjønner at det må være tøft for deg å gå fra måned til måned og ikke bli gravid❤️ Håper lykken snart snur og at du blir gravid med en terminspire❤️
Har du sjekket opp om du har noe vitaminmangel feks? Det kan ha en påvirkning.

Det er veldig tøft og altoppslukende, så jeg håper også at lykken snart snur :Heartred Jeg tok noen blodprøver for noen måneder siden, fikk da beskjed om at jeg har mangel på vitamin D. Skal faktisk til legen i morgen i forbindelse med noe helt annet, så kanskje jeg skal spørre om jeg kan ta nye blodprøver for å se hvordan det er nå :) Takk for tips :joyful:

Jeg må forresten bare skryte litt av billige-tester.no. Som jeg la ut bilde av på mandag så fikk jeg jo en defekt digital test fra Clearblue, så jeg tok kontakt med billige-tester for å informere om dette. Fikk svar etter kort tid hvor de ønsket mer informasjon og gjerne bilde av testen. Etter jeg hadde svart på denne mailen, fikk jeg med en gang beskjed om at de skulle sende meg en ny test i posten. Fikk ordrebekreftelse en time senere, og fikk i dag melding om at den forventes i posten i morgen. Får spare den til neste syklus :p

Da ble CD 30 omgjort til CD 1 i PP12. TR er absolutt ikke ønsket, så forstår ikke hvorfor hun kommer hver eneste måned :dontknow Jeg skal bruke resten av dagen på å summe meg og gråte litt, før jeg oppdaterer litt mer igjen i morgen :Heartred

Da ble CD 30 omgjort til CD 1 i PP12. TR er absolutt ikke ønsket, så forstår ikke hvorfor hun kommer hver eneste måned :dontknow Jeg skal bruke resten av dagen på å summe meg og gråte litt, før jeg oppdaterer litt mer igjen i morgen :Heartred
Åååhh neeiii, ord blir liksom fattige merker jeg... :sorry: Sender både gode tanker og plenty av babystøv din vei, og satser som sagt på at det er gullegget som nå begynner å klargjøres:Heartpink Jeg har fortsatt trua på at spørsmålet ikke er om du blir gravid, men når! :happy093.:joyful:

Hvorfor må hun alltid komme? TR er den kjipeste og minst ønskelige å ha på besøk, fy søren! Det er veldig lov å være skuffa og lurt å summe seg litt❤️ Sender deg masse varme klemmer, og jeg har SÅ troa på at denne PP’en er PP’en da du får to streker!

Back
Topp