PP11 - CD30 - 12/13 DPO
TR har enda ikke meldt sin ankomst, og tempen er lik som i går. Tok en test tidligere i dag som var blendahvit, og jeg føler veldig på meg at TR kommer hvert øyeblikk. Selv om jeg er ganske innstilt på det må jeg likevel innrømme at jeg nærmest lukker øynene og holder pusten hver gang jeg går på do, i frykt for å se noe rødt. Jeg har kjent en del murringer de siste dagene, og har fått en del kviser. Jeg har også en del bekymringstanker hvor jeg er veldig redd for at jeg aldri skal klare å bli gravid. Noen dager kan jeg føle på et stort behov for å bli gravid NÅ, men samtidig tror jeg det handler om et behov for å vite om jeg kan bli gravid eller ikke. At det er så forferdelig å gå i uvisshet, hvor bekymringene øker for hver graviditet som annonseres bland jevnaldrende på Facebook og Instagram.
Jeg har alltid hatt en tanke om at alt skjer for en grunn, og dette er en tanke jeg prøver å tviholde på, særlig på dager hvor jeg er langt nede. Heldigvis klarer jeg å finne en liten trøst i dette

Jeg har også en del prosjekter på gang her hjemme, så når TR kommer har jeg heldigvis noe å holde meg opptatt med.
Nå har jeg seriøst brukt over en halvtime på å formulere dette (har sett litt serie samtidig

), så jeg har lest meg fullstendig blind slik at ingen av setningene gir mening lenger. Tror jeg må gå gjennom innlegget igjen senere i dag og eventuelt reformulere det som ikke gir mening
Legger med dagens graf fra FF