Superappelsin
Forelsket i forumet
Skjønner veldig godt at du er redd du vil føle det er forventninger til deg, folk er jo også nysgjerrige og vil jo helt sikkert spørreVi fortalte venner og familie at vi prøvde, vi var så gira og følte for å dele det med mange. Da vi ble gravide, og senere mistet i MA, var vi veldig glade for at vi hadde vært åpen både om prøving og om aborten. Det hjalp å ha så mange på «lag». Fikk så mye kjærlighet og støtte fra alle rundt oss. Av og til kan det stresse meg at alle vet at vi prøver. Folk har jo sine meninger. Sjefen min har f eks sagt «regner med at du blir gravid snart igjen, du er jo så ung». Og en nær venn av meg mente at jeg burde vente med å prøve på nytt. Og noen ganger føler jeg at folk kan se på magen min eller små-hinte litt om jeg er gravid igjen.
Det er veldig sant det du skriver, det har jeg faktisk ikke reflektert så mye over selv, hvor viktig det vil være å ha støtte rundt oss hvis vi skulle oppleve å miste når jeg først blir gravid. Så må kanskje tenke litt mer på om vi kanskje skulle informert de noen av de nærmeste

Tusen takk for det 

Har ikke fått noe svar enda, men det sto at man skulle få svar i løpet av 24 timer. Så jeg venter i spenning, kanskje det kan gi meg litt håp 

Tok først tempen, og så at den hadde gått ned litt.. Deretter løp jeg (eller løp og løp, SÅ våken var jeg ikke) på badet og tok den første graviditetstesten i PP11. Den var selvfølgelig negativ, og det var jeg egentlig forberedt på, så jeg kastet den rett i søpla og la meg igjen
Egentlig bruker jeg å gi opp håpet helt når jeg får negativ test 9 DPO, men i dag har jeg holdt meg ganske positiv
Jeg skal følge spent med og heie på dere videre, det er sikkert!
Gleder meg til å følge deg videre
Venter spent på ny test i morgen!
Men i likhet med deg er jeg også av den tro at ting skjer når det er ment å skje, en beroligende og fin innstilling syns jeg
Haha det har du så rett i - ser for meg at antall bestillinger skyter i taket om det skulle vise seg å stemme
Kjører jo veldig "ukontrollert" prøving hittil uten el-tester av noe slag, aner ikke hvorfor jeg er så laidback på akkurat det egentlig
Det forstår jeg veldig godt! Har du tenkt noe på når du skal ta test? 
Ser det helt håpløst ut med tanke på tempdropp, eller er det fremdeles muligheter?