Juni 2021

Takk for at du deler! Skal forberede meg mentalt på begge mulige utfall :) var dette i stimulert syklus eller naturlig?
Dette var i stimulert, med progynova/estradot og cyclogest. Jeg har hatt mye problemer med tynn slimhinne, og har bare fått 1 innsett på over 6 md nå. Var på UL i dag, og nå har st.Olavs satt opp time til innsett på mandag selv om slimhinnen kun var 6,4 mm i dag. De tror rett og slett ikke jeg får så mye tykkere.

Dette var i stimulert, med progynova/estradot og cyclogest. Jeg har hatt mye problemer med tynn slimhinne, og har bare fått 1 innsett på over 6 md nå. Var på UL i dag, og nå har st.Olavs satt opp time til innsett på mandag selv om slimhinnen kun var 6,4 mm i dag. De tror rett og slett ikke jeg får så mye tykkere.
Så bra du får innsett nå :) jeg slet også veldig med å få tykk nok slimhinne i stimulert syklus. De ønsket stimulert pga syklus krøll etter MA. Naturlig syklus har jeg alltid fått den tykk nok, selv om den sjelden har vært over 7 mm. Er det mulig å prøve naturlig, kanskje? Se om det blir mer harmoni da?

Så bra du får innsett nå :) jeg slet også veldig med å få tykk nok slimhinne i stimulert syklus. De ønsket stimulert pga syklus krøll etter MA. Naturlig syklus har jeg alltid fått den tykk nok, selv om den sjelden har vært over 7 mm. Er det mulig å prøve naturlig, kanskje? Se om det blir mer harmoni da?
Ja, jeg tror det er planen videre etter sommeren. Men de ønsket ikke å starte opp med det før vi har fått svar på biopsien etter hysteroskopi for litt siden. Jeg har pcos så det blir isåfall «stimulert» naturlig syklus med menopur.

Da overlevde jeg mandagen, for en dag å gå å være redd for telefonen skal ringe :p
Innsett i dag av 2 fine blastoer!❤️ Blir to lange uker. Testdag 2 juli. Tror ikke jeg klarer å vente så lenge :)

Her må det stimuleres lenger da det er treg utvikling på foliklene. Første gang det skjer hos meg :nailbiting: Men slimhinna var kommet seg :) Ny ul kontroll på fredag o_O

Siste sprøytedag her i dag og uttak torsdag :happy: på kontrollen på søndag var det to klare egg på 18-19 mm, men de ville kassere de to og venter heller på at en del på 15 mm skal hente seg opp. Synes dette var litt rart? De forventer da at de to store eggposene da vil være overmodne. Vel vel, tiden vil vise :shy: hvertfall en annen strategi enn sist gang!

10 dpo, tatt nå nettopp og jeg tissa sist for to timer siden:nailbiting:

Vedlegg

• 537E9DF8-62A9-423E-87B0-8A6E47FC28BC.jpeg
    537E9DF8-62A9-423E-87B0-8A6E47FC28BC.jpeg
    995,2 KB · Visninger: 136
Blir visst lang stimulering på meg, er nå på dag 12, uttak tidligst fredag.. De ville få med en del mindre follikler, og de har endelig begynt å vokse. Kjenner jeg begynner å bli småsliten av å ha oppblåst mage og vonde eggestokker.. Jaja, det er for en god sak:Heartpink

Ultralyd i morgen. Sprenger godt i eggstokkene mine nå. Så om det ikke har skjedd noe der så blir jeg veldig overrasket. Nå kan jeg nesten ikke sitte framoverlent, da klemmer det noe veldig.

Ble rekordlang stimulering på meg også denne gangen. CD 16 i dag - uttak i morgen. Jeg er veldig spent på om det blir totalfrys eller ikke. Jeg har alltid fått ferskinnsett tidligere, men føler Medicus er litt strengere? Pluss at jeg har kommet over en rekke artikler som indikerer at man kanskje har bedre sjanser for barn ved totalfrys når man har PCOS, så kommer nok ikke til å krangle så veldig på det hvis de foreslår det denne gangen. Det kan jo kanskje være verdt å teste ut, selv om det er megakjipt å vente til august.

Ble rekordlang stimulering på meg også denne gangen. CD 16 i dag - uttak i morgen. Jeg er veldig spent på om det blir totalfrys eller ikke. Jeg har alltid fått ferskinnsett tidligere, men føler Medicus er litt strengere? Pluss at jeg har kommet over en rekke artikler som indikerer at man kanskje har bedre sjanser for barn ved totalfrys når man har PCOS, så kommer nok ikke til å krangle så veldig på det hvis de foreslår det denne gangen. Det kan jo kanskje være verdt å teste ut, selv om det er megakjipt å vente til august.
Lykke til med uttak i dag :)

Lykke til med uttak i dag ❤

Oj det var lenge å gå med fulle eggstokker. Masse lykke til i dag! Håper det er mange gode egg der.

Kontroll i dag viste at ting vokser som det skal :happy: Ny kontroll på fredag, uttak blir mest sannsynlig mandag. Da blir det to dager mer med stimulering denne gangen, og da føler jeg meg litt tryggere på at det blir flere modne egg!

Kontroll i dag viste at ting vokser som det skal :happy: Ny kontroll på fredag, uttak blir mest sannsynlig mandag. Da blir det to dager mer med stimulering denne gangen, og da føler jeg meg litt tryggere på at det blir flere modne egg!

Hurraa! Jeg får også best følelse når de stimulerer litt lenge kontra litt kort :D

12 egg ut! 12!!! Jeg har lest flere steder at dette anses som det perfekte antallet egg å få ut, men trodde aldri jeg skulle få ut så få (jeg pleier å få ut altfor mange). Jeg sa til og med til lege, sykepleier og embryolog på forhånd at dette var drømmeantallet mitt (mest på tull, siden jeg var helt sikker på at det kom til å bli flere), så det var jææskla god stemning i rommet da det utrolig nok endte på akkurat 12! :hilarious: Så nå blir det ferskinnsett, og jeg er såå happy! OG vi kjøpte hus i dag! Haha tidenes onsdag :love017

12 egg ut! 12!!! Jeg har lest flere steder at dette anses som det perfekte antallet egg å få ut, men trodde aldri jeg skulle få ut så få (jeg pleier å få ut altfor mange). Jeg sa til og med til lege, sykepleier og embryolog på forhånd at dette var drømmeantallet mitt (mest på tull, siden jeg var helt sikker på at det kom til å bli flere), så det var jææskla god stemning i rommet da det utrolig nok endte på akkurat 12! :hilarious: Så nå blir det ferskinnsett, og jeg er såå happy! OG vi kjøpte hus i dag! Haha tidenes onsdag :love017
Så herlig! Gratulerer med både huskjøp og perfekt fangst! 12 egg er jo virkelig et drømmeantall, en hel kartong det :joyful:

Back
Topp