Juni 2021

Da får jeg nytt innsett uke 26, så jeg ender faktisk opp med to innsett i samme måned :P
Så da kjører vi på med siste embryo.

tvi tvi.. testdato blir ikke før i juli :)

Da får jeg nytt innsett uke 26, så jeg ender faktisk opp med to innsett i samme måned :p
Så da kjører vi på med siste embryo.

tvi tvi.. testdato blir ikke før i juli :)
Så bra du får innsett igjen så fort. Krysser fingrene for at dette er gullblastoen! :)

Håper folliklene blir fornøyde med litt ekstra «mat» og vokser godt over helga :love2 At legen har troa må være er godt tegn - jeg måtte krangle meg til å
Fortsette stimulering når jeg var i samme situasjon. (Og da hadde de kommet seg veldig over helga - fra 9 mm til den største på 17 mm) Krysser fingrene for deg :Heartred
Tusen takk! Jeg er skikkelig pessimistisk, men får se på kontroll mandag:rolleyes: Ja, når jeg overrasket sa "hæ, vil dere ikke avbryte?" så sa hun "hææ, nei nei nei!" så ja :p
Så kjipt å måtte krangle seg til det... Føler det praktiseres veldig ulikt mellom klinikker, så jeg er jo glad jeg får fortsette.
Oi, da hadde det jo skjedd mye for deg da på så kort tid! Hva ble resultatet?

Da kan jeg nok settes på ikke gravid. Her har blødningen bare tatt seg opp og fortsatt negativ test i dag :(
Jeg er så skuffa over at det skjedde SÅ fort! Innsett mandag - TR fra fredag :blackeye: Tenkte jo TR tiiiidligst skulle komme onsdag som er 14 dager etter uttak, så jeg kunne få litt tid å forberede meg på det med negative tester:grumpy::banghead:

Da kan jeg nok settes på ikke gravid. Her har blødningen bare tatt seg opp og fortsatt negativ test i dag :(
Jeg er så skuffa over at det skjedde SÅ fort! Innsett mandag - TR fra fredag :blackeye: Tenkte jo TR tiiiidligst skulle komme onsdag som er 14 dager etter uttak, så jeg kunne få litt tid å forberede meg på det med negative tester:grumpy::banghead:
Åh, så leit ❤ hvis jeg var deg ville jeg nevnt det til klinikken at du spottet og begynte å blø tidlig. Kan det være du har stått på for lav dose progesteron? Jeg fikk jo beskjed om å øke siden jeg hadde for lave nivåer. Bare en tanke..

Åh, så leit ❤ hvis jeg var deg ville jeg nevnt det til klinikken at du spottet og begynte å blø tidlig. Kan det være du har stått på for lav dose progesteron? Jeg fikk jo beskjed om å øke siden jeg hadde for lave nivåer. Bare en tanke..
Jaa tenkte på det samme faktisk. Skal sende de en melding i morgen og nevne det - for synes det var unaturlig tidlig. Skal også prøøøve å krangle meg til nytt innsett før sommerstengt :smiley-angelic001

Jeg kan settes på avbrutt, slimhinnen var fortsatt 5,2mm på fredag så ikke vokst i det hele tatt av medisinene :crybaby2

Jeg kan settes på avbrutt, slimhinnen var fortsatt 5,2mm på fredag så ikke vokst i det hele tatt av medisinene :crybaby2
Så kjedelig! :( Blir det innsett i august da eller?

Jaa tenkte på det samme faktisk. Skal sende de en melding i morgen og nevne det - for synes det var unaturlig tidlig. Skal også prøøøve å krangle meg til nytt innsett før sommerstengt :smiley-angelic001
Håper virkelig du får nytt innsett før sommeren :love7
Det kan hvertfall være verdt å høre med de. Jeg er på 14 dpo, ikke nærheten av å ha spotting, tross negative tester. Hvilken dose stod du på?

Det kan hvertfall være verdt å høre med de. Jeg er på 14 dpo, ikke nærheten av å ha spotting, tross negative tester. Hvilken dose stod du på?
Leit at det ble kjemisk, men så godt å lese at det tilsynelatende funket å øke progesteronstøtten :) du hadde sikkert spottet dersom prog var for lavt

Ja, de skulle ringe meg til uken med planen videre. De snakket om innsett i august, føles veldig lenge til :(
Det skjønner jeg veldig godt! :Heartred Du får bare prøve å nyte sommeren som best og lade batteriene! Vipps, så ruger du :)

Krysser fingrene for at du rekker innsett før sommerstengt! :happy093.

Jeg tok Lutinus 3 ganger daglig. En tablett - husker ikke akkurat dosen på tablettene. Kan det være noe med de blodfortynnende sprøytene som gjør blødningen større også? Går jo på Fragmin - dag 12 med de i dag.:dead:

Leit at det ble kjemisk, men så godt å lese at det tilsynelatende funket å øke progesteronstøtten :) du hadde sikkert spottet dersom prog var for lavt
Takk! Ja, veldig enig. Kan se ut som det har hjulpet med Cyclogest x 3 i stedenfor 2. Er ved godt mot tross alt, etter å ha fått friskmeldt livmora :joyful: Kan jo ikke forvente at det skal klaffe hver gang, så håper på bedre hell neste runde. Får lure med meg samboeren da, tror jeg. Det merkelige er at det har klaffet hver gang hun har vært med på inseminasjon eller innsett, og de 3 gangene jeg har reist alene har vært bomturer. Nå håper jeg for dere andre her, og tenker at min tur kommer etterhvert :love7

Jeg tok Lutinus 3 ganger daglig. En tablett - husker ikke akkurat dosen på tablettene. Kan det være noe med de blodfortynnende sprøytene som gjør blødningen større også? Går jo på Fragmin - dag 12 med de i dag.:dead:
Ja, blødningene kan bli større av det (tynnere blod), men det burde jo ikke utløst noen blødning ❤ Håper virkelig dere lykkes med eskimoen i fryseren :love7

Så utrolig leit å høre, Ingz :(:Heartred

Hei dere :love2

Hjelp :facepalm:

Kom plutselig på noe jeg ble usikker på.

Jeg har uttak på onsdag og skal sette el-sprøyte imorgenkveld. Hva med synarela? Har sprayet 3 ganger daglig, morgen, middag, kveld. Var kveldsdosen jeg tok i kveld siste spray da?

Back
Topp