Juni 2021

Første ul kontroll utført og har tilsammen 14 folikler på størrelsen 5-13 mm. (7 av dem under 10mm)
Ikke så mye å skryte av der altså. Antallet er jo det samme som sist, men størrelsen er jo litt skuffende. Slimhinna er tynnere enn den bruker å være også :(
Får bare håpe det er litt tidlig ennå :oops:

Søren - nå var det lyserosa på papiret og litt blodig slim når jeg tørka. :sad010

Liten oppdatering fra meg:

UL på cd9 i dag, hadde ikke skjedd så alt for mye i de eggestokkene mine.. Bare 2 stk med ok størrelse (15mm). 3 stk på rundt 10mm, 3 stk på i underkant av 9 mm og flere andre små.

Var sikker på det skulle bli avbrutt etter den kontrollen:( Jeg har 20-24 antrale follikler ellers, så potensiale skulle jo være der:/

Men, legen ringte; Hun trodde jeg bare hadde fått for lav dose (har høy AMH så de starta veldig lavt, 125-150). Så de øker fra 150 IU (Bemfola) til 225 IU fra i dag! Ny kontroll mandag. Ho virka veldig trygg på at det ble å komme frem flere, men jeg er jo rånervøs nå:sorry:

Håper alt går bra med dere andre, ser det er flere som har fått forsøk som har gått litt i vasken her, føler med dere:Heartbigred

Første ul kontroll utført og har tilsammen 14 folikler på størrelsen 5-13 mm. (7 av dem under 10mm)
Ikke så mye å skryte av der altså. Antallet er jo det samme som sist, men størrelsen er jo litt skuffende. Slimhinna er tynnere enn den bruker å være også :(
Håper de skyter fart snart! Når er neste kontroll? :)

Innsett i dag. Krysser fingrene nå!!

Av 17 egg ut, 10 befrukta, så ble det bare 1 på frys og en som ble satt inn, men disse to var god kvalitet. Kjenner jeg hadde håpet på flere på frys, men trøster meg med att går det ikke denne gangen, så har jeg ihvertfall en på frys! En er jo bedre enn ingen.. Kjenner jeg ikke er helt klar for ny egguthenting med det første..

Kan være progesteronet som gjør det? Jeg håper for deg :)
Kan være både det og festeblødning, men føler på meg det er mensen. Meeen, er bare 10 dpo og 5 dager etter innsett, så kanskje litt tidlig for mensen? Har et ørlite håp enda

Kan være både det og festeblødning, men føler på meg det er mensen. Meeen, er bare 10 dpo og 5 dager etter innsett, så kanskje litt tidlig for mensen? Har et ørlite håp enda
Litt tidlig med mens 10 dpo når man går på progesteron kanskje? Jeg håper på festeblødning :D

Liten oppdatering fra meg:

UL på cd9 i dag, hadde ikke skjedd så alt for mye i de eggestokkene mine.. Bare 2 stk med ok størrelse (15mm). 3 stk på rundt 10mm, 3 stk på i underkant av 9 mm og flere andre små.

Var sikker på det skulle bli avbrutt etter den kontrollen:( Jeg har 20-24 antrale follikler ellers, så potensiale skulle jo være der:/

Men, legen ringte; Hun trodde jeg bare hadde fått for lav dose (har høy AMH så de starta veldig lavt, 125-150). Så de øker fra 150 IU (Bemfola) til 225 IU fra i dag! Ny kontroll mandag. Ho virka veldig trygg på at det ble å komme frem flere, men jeg er jo rånervøs nå:sorry:

Håper alt går bra med dere andre, ser det er flere som har fått forsøk som har gått litt i vasken her, føler med dere:Heartbigred
Håper økt dose gjør susen for deg! :D

Innsett i dag. Krysser fingrene nå!!

Av 17 egg ut, 10 befrukta, så ble det bare 1 på frys og en som ble satt inn, men disse to var god kvalitet. Kjenner jeg hadde håpet på flere på frys, men trøster meg med att går det ikke denne gangen, så har jeg ihvertfall en på frys! En er jo bedre enn ingen.. Kjenner jeg ikke er helt klar for ny egguthenting med det første..
Håper det blir suksess denne gangen, og at du slipper nytt uttak:)

Takk, samme her! Er så dumt når jeg veit eggestokkene har potensialet liksom:p

Men da vet vi det til ev. neste forsøk. Første forsøk blir vel nesten ren gjetting egentlig.
Ja, første gang blir litt sånn prøving og feiling ofte! Alle er jo forskjellige :happy:

Lille Luringen-37-B4-medicus-forsøk 4- Letrozol og cyclogest, innsett 17/6.

Lengesiden jeg vært her inne, pleier ta små pauser herfra. Men hadde innsett igår, fryseforsøk og idag har jeg masse murringer, kan ikke huske at jeg hatt det før! Godt tegn? Nervøs for at det er et dårlig tegn jeg..

Hei alle!
Litt usikker på om dette blir riktig sted, for jeg er ikke så dreven her inne, men jeg prøver meg.

Blomsterfia - 33 - nr 3 - fertilitetssenteret- Forsøk nr 2 - menopur, fyremadel, ovitrelle, cyclogest - oppstart 3.juni, innsett 16.juni.

Hei dere :)

Jeg er en fast leser her på forumet og skriver innimellom.

Mia83-37- fertilitetssenteret- Søskenforsøk icsi nr 3. Menopur 300 i 15 dager , ovitrelle, cyclogest og kanskje fragmin og albyl E. Uttak idag med 12 egg ut. Får tlf imorgen om befruktning, planlagt innsett på onsdag hvis det lar seg gjøre :)

Jeg var på kontroll i går, dag 8 med stimulering. Ganske ujevn vekst, alt fra 6-13 mm. 10 på hver eggstokk (ikke overraskende antall med tanke på polycystiske ovarier). Skal på kontroll igjen på søndag. Regner med uttak mot midten av neste uke :) også var det jo livet oppi det hele.. er forlover i utdrikningslag på neste lørdag og krysser bare fingre og tær over at jeg er fit for fight da :rolleyes:
Så spennende med uttak til uka! Krysser fingene for at det blir flere fine egg for deg :) Aaah, lykke til på lørdag også, heldigvis blir det jo litt bedre etter uttak når man er ferdig med alle disse hormonene som herjer som verst. Ikke lett når livet skjer i tillegg til IVF:wacky:

Hei alle!
Litt usikker på om dette blir riktig sted, for jeg er ikke så dreven her inne, men jeg prøver meg.

Blomsterfia - 33 - nr 3 - fertilitetssenteret- Forsøk nr 2 - menopur, fyremadel, ovitrelle, cyclogest - oppstart 3.juni, innsett 16.juni.
Åh så spennende med innsett for deg! Krysser fingrene:)

Hvis slimhinna er tynn enda så trenger du kanskje bare noen dager til? :) Krysser fingrene for at de mindre også skyter fart så du får en fin gjjeng med egg på uttak :Heartred

Back
Topp