Hurra - det blir spennende! Flytter deg over ❤Er endelig under stimulering2. Sprøytedag med menopur 225 ie idag. Og første kontroll/ul i begynnelsen på neste uke
spent
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra - det blir spennende! Flytter deg over ❤Er endelig under stimulering2. Sprøytedag med menopur 225 ie idag. Og første kontroll/ul i begynnelsen på neste uke
spent
Ja, det er mye man skal bekymre seg for
Fikk melding fra klinikken om at henvisning er sendt per post til Porsgrunn, så da er det bare å vente på brevNå bekymrer jeg meg «bare» for om mensen kommer tidsnok til at vi rekker et forsøk til før sommerstengt.. Prøver å innstille meg på at syklus kan være litt tullete etter både stimulering og kjemisk!
Ja, stemmerDu venter nå på andre mens etter stimulering/innsett?Er det relativt sent sommerstengt hos din klinikk?
Jeg prøver nok bare å beskytte meg selv ja, det har vært nok skuffelser hittil. Også har jeg lest statistikker så det suser, så jeg vet jo at oddsen er ‘liten’ uansettKanskje noe du gjør for å forsvare hjertet mot dårlige nyheter? Isåfall tror jeg at mange kjenner seg igjen i detMin mann er mye mer negativ enn meg, han sier han vil heller bli positivt overrasket enn skuffet. Fungerer for han iaf
Håper også du tar feilMen går det utover psyken å være negativ?
Fikk kjapt svar da! Må måle en gang til, follikkelen må vokse litt mer ❤

Takk for gode ord. Skal kvinne meg opp i morgen og be om et møteJeg ville vært ærlig og sagt at du syns det er ubehagelig å be om fri så kjapt og at du ikke hadde spurt dersom det ikke var helt nødvendig. Jeg har hatt ansatte som har bedt om fri samme dag de skal starte pga diverse ting, og tenker som så at sånn er det når man jobber med menneskerAlle har et liv utenom jobben. Det tror jeg nok sjefen din også forstår, selv om jeg skjønner at du syns det er litt småskummelt å spør når du nettopp har startet.

Ja, altså! Begynner å lure på om klinikken får provisjonVel traffikert det underlivet ditt![]()

Gratulerer som ruger ❤Jeg ruger
Fikk satt inn blasto idag.
Så nå er jeg skikkelig upopulær både blandt kollegaer og ledelse.
Sykemeldt tom mandag i første omgang, da er det dag 10 på sprøyter og første UL.

Det er lov å tenke på seg selv i denne prosessen også! Du har ikke gjort noe galt med å bli sykemeldt! Om kolleger og ledelse ikke skjønner at folk blir syk fra tid til annen, så får de starte et enmannsforetak for seg selvDa røyk jeg på ei sykemelding gitt.
Skikkelig nederlag, men det gikk bare ikke mer. Begynte å grine av kunder på jobb som svarte frekt og var sure. Og i tillegg så tåler jeg ikke stress etter jeg begynte på Synarela, så jobben har mildt sagt vært et helveteSå nå er jeg skikkelig upopulær både blandt kollegaer og ledelse.
Sykemeldt tom mandag i første omgang, da er det dag 10 på sprøyter og første UL.
Håper jeg aldri må ha lang protokoll igjen
Sorry sutring, måtte bare få det ut.
Hilsen hormonell heks![]()

Kjære deg ❤ Du er tøff som tar hensyn til helsa, og setter deg selv først nå. Det skal du ikke ha dårlig samvittighet for ❤Da røyk jeg på ei sykemelding gitt.
Skikkelig nederlag, men det gikk bare ikke mer. Begynte å grine av kunder på jobb som svarte frekt og var sure. Og i tillegg så tåler jeg ikke stress etter jeg begynte på Synarela, så jobben har mildt sagt vært et helveteSå nå er jeg skikkelig upopulær både blandt kollegaer og ledelse.
Håper jeg aldri må ha lang protokoll igjen
Sorry sutring, måtte bare få det ut.
Hilsen hormonell heks![]()
Takk for gode ord fine duDet er lov å tenke på seg selv i denne prosessen også! Du har ikke gjort noe galt med å bli sykemeldt! Om kolleger og ledelse ikke skjønner at folk blir syk fra tid til annen, så får de starte et enmannsforetak for seg selv
Stå på videre og husk at din helse er viktig oppi dette![]()

TakkKjære deg ❤ Du er tøff som tar hensyn til helsa, og setter deg selv først nå. Det skal du ikke ha dårlig samvittighet for ❤
akkurat hva jeg trenger å høre
Skulle ønske alle på jobb var som dere fine damer her inneI går kveld begynte jeg å blø lyserosa blod, altså dagen etter innsettdagen (5 dagers embryo). Litt tidlig for festeblødning? - har forsåvidt aldri hatt festeblødning i tidligere svangerskap heller

I går kveld begynte jeg å blø lyserosa blod, altså dagen etter innsettdagen (5 dagers embryo). Litt tidlig for festeblødning? - har forsåvidt aldri hatt festeblødning i tidligere svangerskap heller

også fungerte ikke lokalbedøvelse hos mannen, han sier testikkelbiopsi var den verste smerten han har noensinne opplevd
men de fant sperm, til og med bevegelig, så vi krysser fingrene og venter i spenning for neste uke 

Det var jo en strålende fangstBle 10 egg! Var en god del tomme eggposer. Håper disse 10 er fine og modne
Vi er begge skikkelig mørbanka. Dessverre ble min blære punktert, dette skjedde sist uttak og. Virker som at det er umulig å unngå da den ligger veldig mye i vei. Men siden legen oppdaget det er jeg iaf mer forberedt for blod i urin, ble veldig redd og stresset av det sist gang og dette var nesten verre enn smerten. Spurte og fikk mer smertestillende slik at jeg klarer å tisse uten å skrikeogså fungerte ikke lokalbedøvelse hos mannen, han sier testikkelbiopsi var den verste smerten han har noensinne opplevd
men de fant sperm, til og med bevegelig, så vi krysser fingrene og venter i spenning for neste uke
Nå skal vi ligge på sofa sammen og slappe av. Ønsker dere en fiiin dag videre![]()
Håper dere får slappet godt av og kommer til hektene igjen fort, begge to 

For en fin fangst! 10 egg er jo helt supert, håper mange blir befruktet, så dere kan få noen gode i reserve! God bedring til dere begge, det hørtes skikkelig vondt utBle 10 egg! Var en god del tomme eggposer. Håper disse 10 er fine og modne
Vi er begge skikkelig mørbanka. Dessverre ble min blære punktert, dette skjedde sist uttak og. Virker som at det er umulig å unngå da den ligger veldig mye i vei. Men siden legen oppdaget det er jeg iaf mer forberedt for blod i urin, ble veldig redd og stresset av det sist gang og dette var nesten verre enn smerten. Spurte og fikk mer smertestillende slik at jeg klarer å tisse uten å skrikeogså fungerte ikke lokalbedøvelse hos mannen, han sier testikkelbiopsi var den verste smerten han har noensinne opplevd
Nå skal vi ligge på sofa sammen og slappe av. Ønsker dere en fiiin dag videre![]()
slapp godt av og ta vare på hverandre ❤