Oss testetøser imellom

Ja, følte gårsdagens var veldig fin når den var fersk. Disse er helt uredigert og føler når de har tørket helt så blir de ikke like tydelig. Makesure sin får jeg ikke frem strekene like godt som jeg faktisk ser heller
Svarer meg selv her.. tok 2 nye tester og disse ga meg håpet tilbake. Mye finere streker og fargen vises enda bedre i virkeligheten enn på bildet. Beklager for sytet mitt denne morgenen :hilarious::oops:

Vedlegg

• 65C3AB8B-E07C-4EC0-B210-77EB36B856FB.jpeg
    65C3AB8B-E07C-4EC0-B210-77EB36B856FB.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 135
Svarer meg selv her.. tok 2 nye tester og disse ga meg håpet tilbake. Mye finere streker og fargen vises enda bedre i virkeligheten enn på bildet. Beklager for sytet mitt denne morgenen :hilarious::oops:
Disse va jo fine :happy: Tips fra erfaring med svakere test fmu, ta heller test med andre morgenurin! Særlig siden du syns det er tøft med tolkningen av testene.. :love2

Hallo, de er jo kjempefine de strekene :D jeg ser ingen grunn til bekymring - jeg fikk positiv digital på svakere enn det der :)

Åå, takk som sier så :Heartred gleder meg skikkelig til mannen kommer hjem ikveld så vi kan ta en digital sammen :joyful:
Det blir fint! Overrasker meg om den ikke slår ut altså ;) jeg postet bilde lenger opp og fikk 1-2 på samme urin som de øverste testene i går :)

Yeeeyyy! Testetøsen har fått sin første dyestealer! Vet ikke om det er synlig på bilde her inne. For det er så vidt:p Har kun en strimmeltest igjen, den ryker nok i morgen. Bare på gøy. Så tenker jeg å vente til hvert fall 5+3 før jeg tar siste digitale for å se 3+. Da håper jeg testetrangen er slukket:angelic:
Holdt ikke på sånn som dette sist:hilarious::hilarious: Men er bare fordi jeg elsker å se sterke streker og positive tester:angelic:

Vedlegg

• 50602C8A-149C-4009-9FA9-95523B4C22F3.jpeg
    50602C8A-149C-4009-9FA9-95523B4C22F3.jpeg
    723,9 KB · Visninger: 104
Yeeeyyy! Testetøsen har fått sin første dyestealer! Vet ikke om det er synlig på bilde her inne. For det er så vidt:p Har kun en strimmeltest igjen, den ryker nok i morgen. Bare på gøy. Så tenker jeg å vente til hvert fall 5+3 før jeg tar siste digitale for å se 3+. Da håper jeg testetrangen er slukket:angelic:
Holdt ikke på sånn som dette sist:hilarious::hilarious: Men er bare fordi jeg elsker å se sterke streker og positive tester:angelic:
Joda, jeg ser den :D noe så gøy! gleder meg til det blir min tur :angelic: det er mine mål også, få en dyestealer og 3+

Så forskjell på de merkene! Hva er den blå for merke? Babyplan har du både tidlig og vanlig?
Tydlige streker da! Krysser fingrene for at spiren holder seg:shy:

Ok, er det noen som ser noe her? Er 9 dpo i dag, og 10 dager etter ovitrellesprøyte. Den nederste er fra i går hvir jeg ikke fikk strek lengre, men syns jeg ser noe i dag, eller...?
Screenshot_20210516_205928_com.android.gallery3d.jpg

Så forskjell på de merkene! Hva er den blå for merke? Babyplan har du både tidlig og vanlig?
Tydlige streker da! Krysser fingrene for at spiren holder seg:shy:
Ja, var overrasket egentlig for har lest mye om at makesure slår ut før babyplan men ikke hos meg :-) ja, gikk tom for tidlig babyplan og hadde kun en vanlig babyplan så nå blir det bare makesure fremover.
Ser dette var et meget dårlig bilde så legger med et til :angelic:

Vedlegg

• A9FBB65B-AA27-4269-8B2F-82D42F17F4A8.jpeg
    A9FBB65B-AA27-4269-8B2F-82D42F17F4A8.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 121
Endelig tør jeg å stole på at det er sant ♥️ 13 dpo idag, første svake positive kom 9dpo. :dummy::dummy1:

Forrige gang jeg var gravid testet jeg positivt 14-15 dpo, og fikk da bare 1-2 uker på digital.(endte i MA uke 8). Så håper høyere hCG stigning er positivt og at denne spiren holder hele veien ut ♥️

Vedlegg

• IMG_20210517_092420~2.jpg
    IMG_20210517_092420~2.jpg
    1 MB · Visninger: 111
  • IMG_20210517_102632~2.jpg
    IMG_20210517_102632~2.jpg
    1,6 MB · Visninger: 106
Last edited:
Back
Topp