Har mista troen på at det går bra

Jeg blir gjerne med på en spleis for deg ❤
 
Jeg blir også med på spleis ❤️ Når ikke helsevesenet støtter opp om gravide får vi gjøre det selv.
 
Veldig enig om spleis! Å gå rundt med denne usikkerheten og vonde følelsen er virkelig ikke god over tid! Det er horribelt hvordan helsevesenet velger å ikke lytte til gravide og kanskje kvinner generelt! Utrolig trist at du må gjennom denne kampen i tillegg til den vonde usikkerheten :(
 
Så utrolig fine mennesker dere er :sad010:Heartred
Og så snilt av flere å tilby spleis, men jeg hadde ikke klart å tatt imot det. Dere har jo nok med dere selv dere også :Heartred
Og jeg ser at den eneste private ultralydklinikken her ikke har ledig time før den 26. mai uansett :oops: De er åpen kun 1 dag i uka, minuset med å bo i en liten kommune :rolleyes:
Jeg har omsider fått en fysisk time hos en annen fastlege, ikke bare telefontime. Men den er ikke før den 11. mai :facepalm:
Så jeg kan dessverre ikke gjøre noe annet enn å vente, og håpe på et positivt svar på mailen jeg sendte til jordmor etterhvert.
For en herlig gjeng dere er, jeg har såå lyst til å fortsette å være med dere hele veien :Heartred
 
Last edited:
Jeg er også med på spleis! Det kan jo hende den private klinikken får en avbestilling slik at du kan få time før?:happy:
 
Håper du får hjelp nå:Heartbigred men er også med på spleis om du får deg en time førxsmile3
 
Jeg er også med på spleis! Det kan jo hende den private klinikken får en avbestilling slik at du kan få time før?:happy:
Kanskje det :) Jeg tenker å vente å se hva jordmor sier, og hva legen sier den 11., bare å smøre meg med tålmodighet og prøve å ikke bekymre meg så mye :rolleyes:
 
Kanskje det :) Jeg tenker å vente å se hva jordmor sier, og hva legen sier den 11., bare å smøre meg med tålmodighet og prøve å ikke bekymre meg så mye :rolleyes:
Bra at du ihvertfall har fått deg en legetime! Blir du bekymret før, så får du heller bare møte opp på kontoret og nekte å gå før de har ordnet noe til deg
 
Så utrolig fine mennesker dere er :sad010:Heartred
Og så snilt av flere å tilby spleis, men jeg hadde ikke klart å tatt imot det. Dere har jo nok med dere selv dere også :Heartred
Og jeg ser at den eneste private ultralydklinikken her ikke har ledig time før den 26. mai uansett :oops: De er åpen kun 1 dag i uka, minuset med å bo i en liten kommune :rolleyes:
Jeg har omsider fått en fysisk time hos en annen fastlege, ikke bare telefontime. Men den er ikke før den 11. mai :facepalm:
Så jeg kan dessverre ikke gjøre noe annet enn å vente, og håpe på et positivt svar på mailen jeg sendte til jordmor etterhvert.
For en herlig gjeng dere er, jeg har såå lyst til å fortsette å være med dere hele veien :Heartred

Det må vell finnes nokre andre du kan kjøre til? Eller ringe å spør om det er mulig å få komme til mtp alt du har vært gjennom ❤ blir jo berre 100kr på kvar, max tippe eg. Me har kanskje nok å tenke på i graviditeten, men økonomisk sett er me sikkert fleire som har litt ekstra og som du ser absolutt ingenting imot å gi :) neste kjærlighet i praksis er sjeldent berre kjærlighetsfølelse, men konkret hjelp, og svært ofte i form av fysisk omsorg og økonomisk hjelp ❤
 
skjønner et er vanskelig å ta i mot men da vi er flere her som vil at du skal få tatt denne ultralyden. det er ikke bra for hveren deg eller barnet med stress og engstelse
 
Jeg vil bare si at jeg skjønner du synes det er vanskelig å ikke vite.. :Heartred Dessverre så er det nok sånn at det ikke er så mye å gjøre med enn å vente. Er ikke nødvendigvis så mye som vises på ul heller. Det beste er å sammenlikne bildene over tid. Hcg er også lett å bli lurt av for det kan fortsette å stige til tross for en abort, og den kan synke selvom alt er bra..

Går selv og venter på å begynne å blø da vi skal ta en 3. Og siste ultralyd på sykehuset neste uke for å forsikre oss om at det har stoppet å utvikle seg.. Ikke annet å gjøre før det og da blir det medisiner for abort om ikke no mer har skjedd.. så 3 uker har det da gått..
 
Hvordan går det med deg Maria S?? <3
Jeg har nettopp snakket med jordmor på telefon, og hun skal sende en henvisning til ultralyd i løpet av dagen :joyful:
Begynte å gråte da jeg snakka med henne da hun sa at selvfølgelig kan hun sende en henvisning. Og hun syntes det var rart at fastlegen min ikke hadde sendt henvisning.
Jeg tror jo fortsatt ikke at det kommer til å gå bra dette svangerskapet, men det er så godt å endelig kunne få det bekreftet slik at jeg kan slå meg til ro med det :shy:

Tusen takk for fine ord og støtte de siste dagene, alle sammen! Dere er så gode å ha :Heartred
 
Jeg har nettopp snakket med jordmor på telefon, og hun skal sende en henvisning til ultralyd i løpet av dagen :joyful:
Begynte å gråte da jeg snakka med henne da hun sa at selvfølgelig kan hun sende en henvisning. Og hun syntes det var rart at fastlegen min ikke hadde sendt henvisning.
Jeg tror jo fortsatt ikke at det kommer til å gå bra dette svangerskapet, men det er så godt å endelig kunne få det bekreftet slik at jeg kan slå meg til ro med det :shy:

Tusen takk for fine ord og støtte de siste dagene, alle sammen! Dere er så gode å ha :Heartred
Så bra at jordmor tar tak, nå skal du endelig få slippe å bekymre deg! <3
 
Jeg har nettopp snakket med jordmor på telefon, og hun skal sende en henvisning til ultralyd i løpet av dagen :joyful:
Begynte å gråte da jeg snakka med henne da hun sa at selvfølgelig kan hun sende en henvisning. Og hun syntes det var rart at fastlegen min ikke hadde sendt henvisning.
Jeg tror jo fortsatt ikke at det kommer til å gå bra dette svangerskapet, men det er så godt å endelig kunne få det bekreftet slik at jeg kan slå meg til ro med det :shy:

Tusen takk for fine ord og støtte de siste dagene, alle sammen! Dere er så gode å ha :Heartred
Så fantastisk at jordmor tar tak og fikser! Fastlegen din bør ta seg en bolle, og også oppdatere seg på a) behandling av pasienter b) oppfølging av svangerskap
Den holdningen du har møtt er ikke holdbar!
 
Jeg har nettopp snakket med jordmor på telefon, og hun skal sende en henvisning til ultralyd i løpet av dagen :joyful:
Begynte å gråte da jeg snakka med henne da hun sa at selvfølgelig kan hun sende en henvisning. Og hun syntes det var rart at fastlegen min ikke hadde sendt henvisning.
Jeg tror jo fortsatt ikke at det kommer til å gå bra dette svangerskapet, men det er så godt å endelig kunne få det bekreftet slik at jeg kan slå meg til ro med det :shy:

Tusen takk for fine ord og støtte de siste dagene, alle sammen! Dere er så gode å ha :Heartred
Så bra! :joyful:
Kan jo ikkje gå rundt i uvisse om ein gravid eller ikkje, makan for ein legeo_O
 
Flott å lese!! Masse masse lykke til, kjære deg! ❤️❤️❤️
 
Så fantastisk at jordmor tar tak og fikser! Fastlegen din bør ta seg en bolle, og også oppdatere seg på a) behandling av pasienter b) oppfølging av svangerskap
Den holdningen du har møtt er ikke holdbar!
Jeg har satt meg på venteliste hos en annen fastlege nå, så det blir bytte etterhvert :) Har planer om å kun ta kontakt med legen for å ta blodprøver, resten drar jeg heller til jordmor for (ved fremtidig sv.skap).
 
Back
Topp