Har mista troen på at det går bra

Bor du langt unna neste privatklinikk? Jeg vet du ikke vil ta i mot spleis, men jeg vil snart insistere, fordi du har et legekontor som ikke tar deg på alvor. Iallfall når du må vente så lenge! Det er ikke bra ❤️
Litt over 1 time, og jeg har ikke førerkort :facepalm:
Men jeg så at den klinikken som er her har fått en avbestilling i morgen, så jeg bestilte meg den timen :)
Så får jeg bare bruke kredittkort på den og håpe at det går greit etterhvert :oops:
 
Litt over 1 time, og jeg har ikke førerkort :facepalm:
Men jeg så at den klinikken som er her har fått en avbestilling i morgen, så jeg bestilte meg den timen :)
Så får jeg bare bruke kredittkort på den og håpe at det går greit etterhvert :oops:
Det var bra at du gjorde! Det hadde jeg gjort også ❤️
Det er vanskelig når økonomien rår, jeg har vært der selv. Tro meg. Men det er jeg forbi og hjelper deg gjerne. Jeg vet ikke helt hvordan vi skulle fått til en spleis. Da måtte vi delt personalia. Ingen problem for min del, men det forutsetter at de som vi delta også deler privat og at du ønsker å dele ditt slik at vi får sendt det til deg.
Noen forslag hos noen andre?
 
Det var bra at du gjorde! Det hadde jeg gjort også ❤️
Det er vanskelig når økonomien rår, jeg har vært der selv. Tro meg. Men det er jeg forbi og hjelper deg gjerne. Jeg vet ikke helt hvordan vi skulle fått til en spleis. Da måtte vi delt personalia. Ingen problem for min del, men det forutsetter at de som vi delta også deler privat og at du ønsker å dele ditt slik at vi får sendt det til deg.
Noen forslag hos noen andre?
Ved Spleis så tar banken en andel av bidragene, da er det nesten lettere å direkte vippse noen kroner. Siden vi uansett må dele personalia:)
 
Ved Spleis så tar banken en andel av bidragene, da er det nesten lettere å direkte vippse noen kroner. Siden vi uansett må dele personalia:)
Enig! Hvis Maria vil gjennomføre dette, så kan hun sende meg sitt tlf-nr. Jeg kan legge ut mitt nummer her, så sender jeg skjermbilde til de som bidrar at det er sendt videre til Maria? Er det en ryddig måte å gjøre det på? Jeg kan sladde Maria og andres nummer/navn hvis ønskelig. Tenker at summen er det viktigste å dokumentere.

Edit; med mindre Maria vil ta i mot direkte til seg, det går også an ❤️
 
Dere er så gode folk! Bidrar gjerne med litt imrg når lønna kommer! ❤
 
Enig! Hvis Maria vil gjennomføre dette, så kan hun sende meg sitt tlf-nr. Jeg kan legge ut mitt nummer her, så sender jeg skjermbilde til de som bidrar at det er sendt videre til Maria? Er det en ryddig måte å gjøre det på? Jeg kan sladde Maria og andres nummer/navn hvis ønskelig. Tenker at summen er det viktigste å dokumentere.

Edit; med mindre Maria vil ta i mot direkte til seg, det går også an ❤️
Dere er så fine altså :Heartred
Jeg synes det er så vanskelig å ta imot slik hjelp, jeg skal liksom klare alt selv :oops:
Og enn hvis det ikke er liv inni her? At en spontanabort hadde startet av seg selv om noen dager liksom? Jeg hadde fått så dårlig samvittighet av å ha tatt imot penger "forgjeves", vanskelig å forklare tankene :shy:
Det er uansett litt skummelt å dele et telefonnummer sånn offentlig, der hvem som helst kan finne det? :nailbiting:
 
Enig! Hvis Maria vil gjennomføre dette, så kan hun sende meg sitt tlf-nr. Jeg kan legge ut mitt nummer her, så sender jeg skjermbilde til de som bidrar at det er sendt videre til Maria? Er det en ryddig måte å gjøre det på? Jeg kan sladde Maria og andres nummer/navn hvis ønskelig. Tenker at summen er det viktigste å dokumentere.

Edit; med mindre Maria vil ta i mot direkte til seg, det går også an ❤️
Dere er så fine altså :Heartred
Jeg synes det er så vanskelig å ta imot slik hjelp, jeg skal liksom klare alt selv :oops:
Og enn hvis det ikke er liv inni her? At en spontanabort hadde startet av seg selv om noen dager liksom? Jeg hadde fått så dårlig samvittighet av å ha tatt imot penger "forgjeves", vanskelig å forklare tankene :shy:
Det er uansett litt skummelt å dele et telefonnummer sånn offentlig, der hvem som helst kan finne det? :nailbiting:
Jeg tenker at hvis det er aktuelt så kan det kanskje heller foregå via innboksen til Nutteputt, da blir ingen informasjon lagt ut her åpent:)
Men jeg er midt inne i en kvalmebølge, så har ikke hode til å tenke lenger enn det nå:p
 
Fått time til ultralyd om 3 uker... :(
3 uker??? Det er jo ikke holdbart. Ring og be om å få en time før, med begrunnelsen at du blør...
 
Bidrar gjerne også :Heartred Vet hvordan det er å gå rundt i det uvisse. Og for min del synes jeg ikke bidraget mitt er «bortkastet» hvis det dessverre ikke er liv. Så det må du ikke tenke på, MariaS!
 
3 uker??? Det er jo ikke holdbart. Ring og be om å få en time før, med begrunnelsen at du blør...
Jordmor sa hun skrev i henvisningen både at jeg blør, at terminen er usikker pga spontanabort rett før dette sv.skapet og at jeg såklart er nervøs og bekymra. Men det hjalp tydeligvis ikke :rolleyes:
Men nå ble det til at jeg fikk bestilt meg en time privat i morgen, og den kan jeg ikke avbestille nå uten å måtte betale for den likevel :oops:
 
Okei, dere har overtalt meg :nailbiting:
Jeg kan lage en tråd inne på skjult, der jeg legger ut nummeret mitt :oops: Fatter ikke at jeg gjør det :shy::Heartred
 
Dere er så fine altså :Heartred
Jeg synes det er så vanskelig å ta imot slik hjelp, jeg skal liksom klare alt selv :oops:
Og enn hvis det ikke er liv inni her? At en spontanabort hadde startet av seg selv om noen dager liksom? Jeg hadde fått så dårlig samvittighet av å ha tatt imot penger "forgjeves", vanskelig å forklare tankene :shy:
Det er uansett litt skummelt å dele et telefonnummer sånn offentlig, der hvem som helst kan finne det? :nailbiting:
Du skal aldri tenke at bidragene ville vært forgjeves. Det er DEG vi hjelper ❤️ Uansett hva utfallet er, så er det DU som trenger det, kjære deg.
 
Du skal aldri tenke at bidragene ville vært forgjeves. Det er DEG vi hjelper ❤️ Uansett hva utfallet er, så er det DU som trenger det, kjære deg.
Nå kom tårene her altså :sad010
Dere er så snille! :Heartred Jeg er så takknemlig, har ikke ord :Heartred
 
Krysser fingrene for en flott opplevelse imorgen og blinkende hjerte!
 
Back
Topp