Med oss går det greit. Vi er godkjente som fosterforeldre, men klarer ikke helt å legge fra oss prøvingen. Vil så gjerne prøve å få til en tur til Karolinska før sommeren, men syntes det er kjipt å måtte tilbringe 10 dager på karantenehotell når jeg kommer hjem. Takk som spørHva med dere?
Skjønner det er vanskelig å legge fra seg prøvingen. Iallefall når dere har friske egg som venter på dere i Sverige.
Jo her tusler og går det. Var på ultralyd i forrige uke og fikk se et bankende hjerte. Men det hjelper så veldig lite synes jeg da sannsynligheten for at det går galt er så stor. Greier ikke å slappe av og synes hele denne prosessen er fryktelig tung å stå i. Ny ultralyd neste torsdag så da får vi se om det fortsatt er liv eller hvordan det går. Får heldigvis tett oppfølging. Morkakeprøve i midten av mai hvis jeg kommer så langt.

Trodde ikke helt mine egne øyne når det plutselig dukket opp et fint lite bankende hjerte der. Fortsatt mye som kan gå galt og jeg tørr ikke puste lettet ut enda, men vi er da et skritt nærmere. Med 2 SA, 4 MA og 29 syke egg som har blitt hentet ut i Sverige har jeg ikke helt den store trua, men vi får bare krysse fingrene. Ny ultralyd om to uker og så morkakeprøve i Oslo om tre uker.