April 2021

Den blir bare sterker og sterker ❤️
Skal ta digital lørdag, men tror jeg tør og bli satt på gravid :singing:
Så håper jeg spiren holder heilt til desember nå!
Alle gode ting er 3 ❤️ Og 10 forsøk!
Åååå så moro!! Håååper jeg kan følge etter med to streker om en uke eller to :D

Denne uka har så langt vært blytung. Jeg er på cd6 og startet opp med fyremadel i tillegg til de to jeg tar fra før, menopur og bemfola.

Har vært kjempevanskelig å kontrollere følelsene mine og i dag endte det med at jeg grein inne på kontoret til to av HR damene og de hentet sjefen min så vi fikk pratet ut. Mye stress og press på jobb kombinert med IVF er tøft. Jeg vet jo at mange av følelsene ikke er reelle og at det er de h****** medisinene som gjør det, men i dag var begeret fullt... huff. Griner fortsatt :sad010
Huff, sender deg en varm klem :( <3

Åååå så moro!! Håååper jeg kan følge etter med to streker om en uke eller to :D
Det håper virkelige jeg også, så kanskje vi sees i januar gruppe. Har meldt meg inn i desember nå, for tror jeg lander der med termin. Men plutselig blir deg januar ❤️
Masse lykke til :)

Denne uka har så langt vært blytung. Jeg er på cd6 og startet opp med fyremadel i tillegg til de to jeg tar fra før, menopur og bemfola.

Har vært kjempevanskelig å kontrollere følelsene mine og i dag endte det med at jeg grein inne på kontoret til to av HR damene og de hentet sjefen min så vi fikk pratet ut. Mye stress og press på jobb kombinert med IVF er tøft. Jeg vet jo at mange av følelsene ikke er reelle og at det er de h****** medisinene som gjør det, men i dag var begeret fullt... huff. Griner fortsatt :sad010

Få det ut! Det hjelper ❤️
Det er en tung prosess og emosjonelt er det ei Berg og dalbane fra helvete!
Sender deg en go klem!

Dagens spørsmål, dag 3 etter uttak - fortsatt ‘støl’ nederst i magen, og litt ‘menslignende smerter’ - hvor lenge skal dette vare? Kan jeg stikke på trening i morgen? Redd for å ødelegge noe :P

Kjenner meg veldig igjen i det med hormoner og turbulent følelsesliv! Jeg gråt i dag jeg også, av noe så lite som at jeg ikke fikk til å feste strikken på regnbuksa under skoen til guttungen :hungover: Så du er ikke alene om å ha det sånn, og du er ikke teit eller tåpelig eller noe som helst ❤ Håper det hjalp litt på å snakke med sjefen i dag, det er tøft når ting er stressende på jobb. Og enda verre når man blander en haug med hormoner i miksen! Klem ❤

Dagens spørsmål, dag 3 etter uttak - fortsatt ‘støl’ nederst i magen, og litt ‘menslignende smerter’ - hvor lenge skal dette vare? Kan jeg stikke på trening i morgen? Redd for å ødelegge noe :p

Det som ble sagt til meg var at jeg kunne leve relativt normalt, men at jeg ikke skulle drive med styrketrening de første dagene :) Men de sa også at når man har vondt så bør man lytte til kroppen og roe ned. Så kanskje du kan bytte ut treningen i morgen med en skogstur heller? :)

Det som ble sagt til meg var at jeg kunne leve relativt normalt, men at jeg ikke skulle drive med styrketrening de første dagene :) Men de sa også at når man har vondt så bør man lytte til kroppen og roe ned. Så kanskje du kan bytte ut treningen i morgen med en skogstur heller? :)
Ja det kan tenkes, kjenner når jeg går med litt tempo at det «verker» langt oppi der. Nå er jeg vant til å trene 4-5 ganger i uka, så det blir veldig unormalt å ligge rett ut så lenge :P Men da får jeg ta det pent noen dager til :D

Altså, det er jo oppløftene at det så langt har vært full klaff hos de som ruger :D Gleder meg til flere av oss kan begynne å teste, håper den positive trenden fortsetter ❤

IMG
Ja det kan tenkes, kjenner når jeg går med litt tempo at det «verker» langt oppi der. Nå er jeg vant til å trene 4-5 ganger i uka, så det blir veldig unormalt å ligge rett ut så lenge :p Men da får jeg ta det pent noen dager til :D

Største skrekken er vel vridd eggstokk:chicken::dead::eek:
Høres såpass AU ut at man bør vel ta det litt rolig en stund;)

Hvor i løypa ligger dere som stimulerer nå? Går det greit med dere? ❤
Jeg tok sprøyte nr 3 idag, så har ikke kommet så langt. Går helt fint så langt, begynner føle at noe skjer men veldig svakt. Hvis ikke mensen kommer tilbake imorgen så har den reist sin vei allerede etter 3 dager. Uvanlig for meg - noen som vet om man kan få kortere mens ved stimulering?

Back
Topp