April 2021

Er noe der i dag også, men mye svakere:nailbiting: Selvsagt googlet opp og ned og funnet mange som tester svakere på morgenen, så jeg tar en til i ettermiddag.
Hva er deres erfaringer med styrke på tester?

Vedlegg

• BCD89990-3695-427E-8C55-5EE1689161E9.jpeg
    BCD89990-3695-427E-8C55-5EE1689161E9.jpeg
    11,7 KB · Visninger: 124
Jeg har gjort det 3 ganger og jeg syntes ikke det er så ille. Fryktet det mye værre. Første gang ble jeg litt kvalm av morfinen, så de andre gangene fikk jeg sprøyte med morfin isteden. Blir litt susete i hodet av begge deler og veldig trøtt, men det er igrunnen bare greit.
Selve uttak kjente jeg bare litt til det stikket med lokalbedøvelse og ellers bare litt trykk. er mest spennende å følge med på skjermen når de suger væske ut av follikklene.
For min del funker det bra å hvile en time etterpå og så spise litt før jeg går.
I dagene etterpå kan det være litt ømt, litt som milde mensensmerter egentlig, mest er nok pga at eggstokkene er store etter stimuleringen.
Så det er igrunnen ikke noe å grue seg til, det kommer til å gå kjempebra :happy:
Tusen takk for svar :D Mye nerver, men roer meg etter å ha lest deres opplevelser her <4

Er noe der i dag også, men mye svakere:nailbiting: Selvsagt googlet opp og ned og funnet mange som tester svakere på morgenen, så jeg tar en til i ettermiddag.

Jeg tenker som så at testen på morgenen i går var blenda, men du fikk strek utpå dagen. Så det taler jo for at du får sterkere utpå dagen :) Det ER strek ❤

Har også hørt at mange tester sterkere på ettermiddagen (ingen erfaring selv). Gleder meg til å se neste test! Det er jo en strek der :)

Det er strek ❤ Jeg har alltid testet sterkere på kvelden.. krysser fingrene for at det fortsetter å stige!

Hvilken dpo er du på? Og hvilken test bruker du? Ville ha tatt ny om 3-4 timer, unngå å drikke <3

Er 10 dpo og dette er ikke tidligtester:) 25 enheter/ml Babyplan strimmel.

Tok en ny nå, ser lovende ut!
Så da er det å følge eventuell stigning frem mot ikm på onsdag (!) og videre:nailbiting::D

Vedlegg

• BD70B913-2E78-404A-AA30-FA0C732CEA94.jpeg
    BD70B913-2E78-404A-AA30-FA0C732CEA94.jpeg
    16,2 KB · Visninger: 137
Åååå, så kjekt å høre HåpeSpire. Det er nesten en berg og dal bane å følge deg også følelsene som er i sving her, svinger for deg og ❤️❤️ Håper gullegget holder til mål!!

Så god du er ❤ Ja, det har vært mye opp og ned i det her løpet! Men nå håper jeg at det bare blir straka vegen resten av veien :) Også håper jeg at tiden frem til ditt neste forsøk går fort ❤

Nå bare gråter jeg. Enda en av de jeg har daglig nærkontakt med er i karantene da hun har vært utsatt for smitte. Hun skal teste seg i morgen. Men dette går nok ikke veien. Jeg orker snart ikke mer!

Nå bare gråter jeg. Enda en av de jeg har daglig nærkontakt med er i karantene da hun har vært utsatt for smitte. Hun skal teste seg i morgen. Men dette går nok ikke veien. Jeg orker snart ikke mer!
Gråt dine modige tårer, kjenn på sinne, frustrasjon og irritasjon. Få det ut og la deg selv lande i fanget til kona di :Heartred

Nei å nei.. det var triste nyheter. Ikke gi opp håpet :Heartred sender deg en styrkeklem:Heartred:Heartred

Nei, fy søren!! Men har ikke du akkurat tatt test? Har du vært sammen med henne etter testen da?

Det endte med at jeg ikke fikk ta test pga kapasitetsproblemer og fordi jeg ikke var direkte berørt. De hadde over 100 stk som skulle testes fordi det dukket opp flere og flere nærkontakter. Prøvde å forklare situasjonen, men det hjalp ikke.

Gråt dine modige tårer, kjenn på sinne, frustrasjon og irritasjon. Få det ut og la deg selv lande i fanget til kona di :Heartred

❤❤❤

Jeg er egentlig helt tom for ord og ork. Kona prøver desperat å finne ut om det er noen mulighet for å ta hurtigtest. Men vet ikke om det finnes her engang. Har sendt mail til klinikken. Fy satan altså.

Back
Topp