Nedtelling TUL ❤

Jeg skal ha TUL i uke 7 pga ivf. Ville dere hatt ultralyd 6+6 eller 7+6? :dance008 før har jeg tenkt, jo tidligere jo bedre, men det har sine fordeler å ve te helt til 7+6 også...
Skal også ha i uke 7 pgs IVF, men her blir det 8+0 da, det var da jeg fikk time hos den legen jeg vil til.
Men heller litt senere enn for tidlig, sånn at man kan se ting litt tydeligere.

18 dager til :D denne graviditeten skal eg ha UL minst annakvar uke fra uke 6, blir veldig spesielt, men veldig kjekt såklart :)

Så fint du får så god oppfølging :joyful:

Ja, veldig takknemlig for det :) fekk faktisk tilbudet sist også, men kjente ikkje på noko behov, sjansen for at eg mista igjen var så ufattelig liten. Var på TUL uke 8 og uke 12, døde 2 uker etter.. så denne gangen skal eg berre gå uansett om eg føle alt er bra ❤ har verdens beste overlege, hu er heilt utrulig :love017

Ja, veldig takknemlig for det :) fekk faktisk tilbudet sist også, men kjente ikkje på noko behov, sjansen for at eg mista igjen var så ufattelig liten. Var på TUL uke 8 og uke 12, døde 2 uker etter.. så denne gangen skal eg berre gå uansett om eg føle alt er bra ❤ har verdens beste overlege, hu er heilt utrulig :love017
Off så trist å høre! :sorry:Men virkelig fantastisk at du får den oppfølgingen du har behov for nå:Heartred

Blir en spennende dag for oss begge to! :joyful: Får holde hverandre oppdatert på hvordan det går, men det skal jo gå bra med oss begge! :shy:

Ja det har eg veldig trua på ❤ eg er absolutt mest spent på om det er ein eller to!

Ja det har eg veldig trua på ❤ eg er absolutt mest spent på om det er ein eller to!
Har du tvillinger i familien? :joyful:

Virker som jeg kanskje har hcg som stiger ganske kjapt i starten i alle fall, så pleier si til mannen at det kan jo være to - får samme skremte uttrykk i ansiktet hver gang :hilarious:

Har du tvillinger i familien? :joyful:

Virker som jeg kanskje har hcg som stiger ganske kjapt i starten i alle fall, så pleier si til mannen at det kan jo være to - får samme skremte uttrykk i ansiktet hver gang :hilarious:

Tja, oldemor fekk tvillinger, ellers trur eg ikkje eg veit om nåken :hilarious:
Men me har bevist bedt om tvillinger i 2 år nå!! Så nå syns eg jaggu det er på tide :happy::angelic:

12 dager til! Det er jo ikke lenge i det hele tatt :wideyed:

Edit: 13 dager, kan visst ikke telle

Last edited:
Lucky no 16!! ;)

Hei!
Jeg skal ha TUL om 11 dager på 7+0
Fordi IVF og fordi jeg holdt på å dø av indre blødninger av ex. U 7+6 sist gang, så selv om jeg ikke blør noe eller har noen av de andre symptomene, vil de sjekke☺️ Tror ikke det er så stor fare for ex.u med ivf. Men godt å være sikker ☺️

15 her og, blir skikkelig TUL dag gitt ❤❤

Back
Topp