7+6, bare for å se best/mest muligJeg skal ha TUL i uke 7 pga ivf. Ville dere hatt ultralyd 6+6 eller 7+6?før har jeg tenkt, jo tidligere jo bedre, men det har sine fordeler å ve te helt til 7+6 også...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
7+6, bare for å se best/mest muligJeg skal ha TUL i uke 7 pga ivf. Ville dere hatt ultralyd 6+6 eller 7+6?før har jeg tenkt, jo tidligere jo bedre, men det har sine fordeler å ve te helt til 7+6 også...

Skal også ha i uke 7 pgs IVF, men her blir det 8+0 da, det var da jeg fikk time hos den legen jeg vil til.Jeg skal ha TUL i uke 7 pga ivf. Ville dere hatt ultralyd 6+6 eller 7+6?før har jeg tenkt, jo tidligere jo bedre, men det har sine fordeler å ve te helt til 7+6 også...
Så fint du får så god oppfølging18 dager tildenne graviditeten skal eg ha UL minst annakvar uke fra uke 6, blir veldig spesielt, men veldig kjekt såklart
![]()

Så fint du får så god oppfølging![]()

Off så trist å høre!Ja, veldig takknemlig for detfekk faktisk tilbudet sist også, men kjente ikkje på noko behov, sjansen for at eg mista igjen var så ufattelig liten. Var på TUL uke 8 og uke 12, døde 2 uker etter.. så denne gangen skal eg berre gå uansett om eg føle alt er bra ❤ har verdens beste overlege, hu er heilt utrulig
![]()
Men virkelig fantastisk at du får den oppfølgingen du har behov for nå
Så gøy at me ska samme dag17 ❤
Blir en spennende dag for oss begge to!Så gøy at me ska samme dag![]()
Får holde hverandre oppdatert på hvordan det går, men det skal jo gå bra med oss begge! 
Blir en spennende dag for oss begge to!Får holde hverandre oppdatert på hvordan det går, men det skal jo gå bra med oss begge!
![]()
Har du tvillinger i familien?Ja det har eg veldig trua på ❤ eg er absolutt mest spent på om det er ein eller to!

Har du tvillinger i familien?
Virker som jeg kanskje har hcg som stiger ganske kjapt i starten i alle fall, så pleier si til mannen at det kan jo være to - får samme skremte uttrykk i ansiktet hver gang![]()