Takk for inspirasjon!nå har jeg også opprettet dagbok her inne, og sammen skal vi klare dette!
jeg heier på deg!
![]()
Så gøy! Sammen skal vi klare dette ja!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for inspirasjon!nå har jeg også opprettet dagbok her inne, og sammen skal vi klare dette!
jeg heier på deg!
![]()

Fast veiedag og - tidspunkt er ikke så dumt, vekta fyker jo opp og ned i løpet av få dager. Nyt god middag - og dessert!God dag!
Jeg må få meg noen faste veiedager tror jeg. Gikk på vekta igjen i dag og den viste 91,7. Litt opp der altså.
I dag det ble det havregrøt med cottage cheese, en neve nøtter og bringebær på til frokost. Droppet kefiren i dag ettersom den gikk ut på dato for over en uke siden. Har ikke dårlig samvittighet for å slå ut resten i vasken da.
Baby har hatt økedøgn, så de to siste nettene er preget av minimalt med søvn. Håper han er ferdig med økedøgn nå, for det er litt slitsomt å måtte amme nesten hver eneste time gjennom døgnet. Vanskeligere å ta gode valg når mini henger på puppen hele tiden også. På turen i går måtte jeg faktisk stoppe og amme 2 ganger i løpet av de 3 timene vi var ute.
Så jeg er litt spent på hvordan denne dagen blir, for foreløpig har det ikke gått mer enn en drøy time mellom amming i dag heller.
Vi skal på middag hos et vennepar i dag. Da skal vi ha carpaccio av rådyr til forrett, hjemmelaget villsvin lasagne til hovedrett, og så får vi nok en god dessert også kjenner jeg de rett
Jeg får prøve å legge inn en god trilletur før vi drar til de.![]()

Fast veiedag og - tidspunkt er ikke så dumt, vekta fyker jo opp og ned i løpet av få dager. Nyt god middag - og dessert!![]()

Veldig enig i det siste avsnittet ditt altså!Det ble halvannen times tur med vogna og hundene i dag. Og så måtte vi jo støtte den lokale caféen da
Bor et lite tettsted med ca 2.000 innbyggere, og vi har ikke hatt café her på mange år, så følte det var en god nok unnskyldning for å kjøpe wienerbrød
Jeg har 7.500 skritt så langt i dag, så havner nok ikke så gæli på antall skritt i dag da
Tror jeg skal fokusere mest på økt aktivitet og trening nå i begynnelsen, og så får kostholdet komme litt etter. Ikke noe poeng å ha for høye krav til seg selv med en snart 6 uker gammel baby kjenner jeg.![]()
Veldig enig i det siste avsnittet ditt altså!
Du er flink![]()

Du er griseflink!Fikk opp pulsen innimellom, særlig i et par lange oppoverbakker, og så fikk jeg en fuktig påminnelse på hvorfor det er lurt å huske å gjøre knipeøvelser hver dag når jeg stoppet opp.![]()

Du er griseflink!
Og det der er skrekken min. Skjerpings med å knipe!![]()

Og enda raser du ifra på challengen!Våknet i dag ned hodepine, og baby har mageknip etter drikkevaksine i går. Han har nesten ikke sovet i hele dag stakkar, og alle andre steder enn oppå meg er ugreit. Når han først har sovnet har han bare sovet i 30-40 minutter. Selv på trilletur har han bare sovet i maks 40 minutter. I dag har jeg fått i meg frokost og middag, ikke rare greiene, 2 brødskiver til frokost og litt nachos til middag.
Har fått gått til sammen en time trilletur i dag. Ca 4 kmHadde en plan om å trene litt i dag, men hodepine + klistremerke + lenge mellom maten = utsetter det altså.
![]()

Og enda raser du ifra på challengen!
Håper magen roer seg raskt, så det ikke blir så mange slike dager.
Og husk å spise!![]()
Sånn sett så er jeg glad for at jeg ikke klarer å holde følge.Hjelper på skrittene å prøve og få baby til å sove gitt. Prøvd trilletur, byssing, gå med han inntil meg. Da blir det fort mye skritt
Helsesykepleier sa at de gjerne har mageknip i to dager etter drikkevaksinen, så håper det er riktig og at vi er ferdig med det i morgen![]()
Sånn sett så er jeg glad for at jeg ikke klarer å holde følge.
Ja, jeg fikk samme beskjed. Men ser ut til å ha sluppet unna med litt ekstra, dog smertefri, promping.![]()