Det største ønske

Heier og håper ❤️
 
PP65 - CD28 - ?DPO

So far so good. Ingen antydning til noe enda. Ingen mensfølelse og fortsatt ømme bryst. Litt kvalm i går kveld og i dag. Eneste som sier meg at det ikke gikk er at hvilepulsen droppet to hakk i dag. Får se an dagen hvilken vei det går. Tør jo nesten ikke gå på do for at håpet skal bli borte :wacky:

DF330B36-FF1D-4F59-B0B8-BB48592AFD16.jpeg
 
PP65 - CD28 - ?DPO

So far so good. Ingen antydning til noe enda. Ingen mensfølelse og fortsatt ømme bryst. Litt kvalm i går kveld og i dag. Eneste som sier meg at det ikke gikk er at hvilepulsen droppet to hakk i dag. Får se an dagen hvilken vei det går. Tør jo nesten ikke gå på do for at håpet skal bli borte :wacky:

Vis vedlegget 350452

Min hvilepuls gikk ned noen dager selv om jeg vargravid, så det trenger ikke bety noe. :) Krysser fingrene!
 
Du tester ikke i dag??? Enda du ikke blør???
 
Heia heia! ♥️♥️♥️ Lykke til når du først tester!
 
Min hvilepuls gikk ned noen dager selv om jeg vargravid, så det trenger ikke bety noe. :) Krysser fingrene!
Takk :) Ja har sett at andre også har hatt sånn dipp og likevel vært gravid. Lov å håpe at det skjer her også :)
 
Du tester ikke i dag??? Enda du ikke blør???
:D Ikke testet enda. TR bruker ikke nødvendigvis å komme på morgenen så da venter jeg litt og ser det an.
 
Back
Topp