Februar 2021

Her går det fint! Fortsatt litt øm i magen etter egguttak som var på fredag, men absolutt ikke noe å klage på:) Kjenner noen symptomer, men det er nok ovitrelle og lutinus som står bak disse. Ellers føler jeg at dagene går altfor sakte:rolleyes: vanskelig å fokusere på jobben oppi denne ventingen.. Håper å se masse positive tester her de neste ukene:Heartred
Ja dagene etter innsett er pyton. Vanskelig å tenke på noe annet å fokusere på resten av livet. Vi satser på gode nyheter snart :Heartred

Tørr ikke tro eller håpe på noe:shy: Men i hele ettermiddag har jeg hatt en sprengende følelse nederst i magen. Føles nesten som... OHSS igjen, på en måte. Nærmeste beskrivelsen jeg kan gjøre. Og er litt oppblåst. Men bruker Lutinus x3 så sikkert den som tuller.
Vel den siste gangen jeg var overstimulert og var sprengt i magen, så var jeg gravid..... håper ikke du er overstimulert altså, men hey kanskje du faktisk er gravid :Heartred

I morgen får jeg vite om det blir innsett denne syklusen. Blir godt å vite, uansett hva ultralyden viser. Timen er på morgenen, så det er greit å få det unnagjort og slippe å gå hele dagen og pines.
Ååååå jeg skal tenke på deg i morgen HåpeSpire og sende over gode vibber! Håper sånn for dere :Heartred

I morgen får jeg vite om det blir innsett denne syklusen. Blir godt å vite, uansett hva ultralyden viser. Timen er på morgenen, så det er greit å få det unnagjort og slippe å gå hele dagen og pines.
Heia heia:angel8

Mitt lille egg :love7 skulle ønske tiden til testdag gikk fortere:hilarious:

Vedlegg

• Snapchat-1375739800.jpg
    Snapchat-1375739800.jpg
    16,6 KB · Visninger: 124
Klouise- 28 - forsøk nr 1 ( + 1 avbrutt) - 1 - UNN - Pergoveris, Fyramedel + Ovitrelle- uttak 15/2 innsett 18/2. Hei :) melder meg på denne. I dag en uke etter innsett. Ikke hatt noe særlig symptomer utenom ømme bryster, men har hatt litt kvalme og murringer men går på lutinus så kan være den. Skal ta blodprøve 10.mars (dagen kan ikke komme fort nok!!). Skal starte å teste hjemme neste uke. Så spent!

Klouise- 28 - forsøk nr 1 ( + 1 avbrutt) - 1 - UNN - Pergoveris, Fyramedel + Ovitrelle- uttak 15/2 innsett 18/2. Hei :) melder meg på denne. I dag en uke etter innsett. Ikke hatt noe særlig symptomer utenom ømme bryster, men har hatt litt kvalme og murringer men går på lutinus så kan være den. Skal ta blodprøve 10.mars (dagen kan ikke komme fort nok!!). Skal starte å teste hjemme neste uke. Så spent!
Velkommen!
Testdato til UNN må være den lengste i landet tror jeg. Synes alltid alle andre får teste tidligere. Men godt at man har hjemmetester da :Heartred
Masse lykke til med ruging!

Velkommen!
Testdato til UNN må være den lengste i landet tror jeg. Synes alltid alle andre får teste tidligere. Men godt at man har hjemmetester da :Heartred
Masse lykke til med ruging!
Ja syns også den var ganske lang tusen takk! Jaa, men prøver å ikke teste for tidlig. Når kan man begynne å teste tidligst?

Ja syns også den var ganske lang tusen takk! Jaa, men prøver å ikke teste for tidlig. Når kan man begynne å teste tidligst?
I teorien så har du kunne startet 5 dager etter innsett om du satt inn en 3 dagers. Altså 8 dpo, men det er veldig tidlig da. Få som får positiv test så tidlig. Åsså kommer ett jo an på om du har tidligtester eller vanlige. Det er sikkert fornuftig å vente til 14 dpo, men jeg hadde sikkert startet 10 dpo også annen hver dag derifra.

Slimhinne på 5,8 bare og små follikler. Syklusdag 11 i dag. Merkelig at jeg har så sterke el tester da. Gynekologen forklarte ingenting og sa ikke noe om hvor store folliklene var. Han sa også at han hadde dårlig utstyr og at det var vanskelig å måle. Men men. Venter på at klinikken skal ringe og sette siste spikeren i kista.

Kjenner egentlig at hele IVF greiene kan bare ryke og reise. Forbanna dritt!

I teorien så har du kunne startet 5 dager etter innsett om du satt inn en 3 dagers. Altså 8 dpo, men det er veldig tidlig da. Få som får positiv test så tidlig. Åsså kommer ett jo an på om du har tidligtester eller vanlige. Det er sikkert fornuftig å vente til 14 dpo, men jeg hadde sikkert startet 10 dpo også annen hver dag derifra.
Okei:happy: ja tenkte å ta første på tirsdag, 15 dager etter uttak. Merker jeg er nervøs for å ta test også :smiley-ashamed005 når hadde du innsett?

Slimhinne på 5,8 bare og små follikler. Syklusdag 11 i dag. Merkelig at jeg har så sterke el tester da. Gynekologen forklarte ingenting og sa ikke noe om hvor store folliklene var. Han sa også at han hadde dårlig utstyr og at det var vanskelig å måle. Men men. Venter på at klinikken skal ringe og sette siste spikeren i kista.

Kjenner egentlig at hele IVF greiene kan bare ryke og reise. Forbanna dritt!
Uff HåpeSpire :Heartred Det var jo en litt liten slimhinne ja. Kan jo være at du har en litt lengre syklus denne gangen. Ikke unormalt at det blir litt kluss etter stimulering og uttak.
Sender deg en god klem og håper bare at det tar noen ekstra dager så kommer det seg!

Mitt embryo tålte ikke opptining, så det ble ikke innsett på meg dessverre.
Åh beklager! :( bedre lykke neste gang :Heartpink første gangen vi gjorde, ble det avbrutt da ingen egg overlevde delingen siste dagen. Å det var så tungt.. Var ikke forberedt på det i det hele tatt. Så vi ventet 5 år før jeg turte på nytt. Og i den tiden hadde kvaliteten på svømmerne blitt bedre å vi fikk 7 egg befruktet :smiley-angelic002 har ikke hørt noe mer om de andre 6 enda.. Men prøver å ikke stresse i denne perioden. Så venter til de tar kontakt. Er det enklere med fryseforsøk?

Last edited:
Back
Topp