Februar 2021

Spennende HåpeSpire :Heartred
Skjønner godt at du er "flat", men jeg skal ha trua og opp og ned følelser for deg!
Om ikke innsett nå, så blir det jo senere ;)

Du er så god du ❤

Sikkert ikke dumt å begynne litt før da altså:) Jeg begynte også før denne pp’n nettopp fordi jeg fikk slim. Vi kjenner kroppene våre ganske greit etter så lang tid:hilarious: Noe godt kommer iallfall ut av det her, si.
Forstår godt følelsen av likegyldighet... det er nok en forsvarsmekanisme som slår inn. Håper du får gode nyheter på torsdag og kommer etter i rugeverden kjempesnart:D:Heartred

Du har nok rett i at det er en forsvaramekanisme ja! Tusen takk, hadde vært veldig fint å følge etter ❤

Da er jeg også ruger på en liten blasto!:sad010 Herlighet så etterlengtet å kunne skrive de ordene:Heartred

Det er i underkant av en time siden innsett... Flere som opplevde umiddelbare murringer i livmora? Kanskje det er Lutinusen som tuller litt? Eller kanskje den reagerer litt på at det har kommet noe inni der? Haha, alle disse første gangene og uvitenheten:shy:

Jeg har hatt småmurringer siden jeg satte ovitrelle, (er i fryseforsøk), tenkte først d var ovitrelle, men den bør vel ha sluttet å virke nå? Går også på lutinus så mulig det er dem også. Føler alt er "normalt" i dette gamet her.
4 dager siden vi satte inn embryo, så håper snart det er murringer av at lille spire vokser inni der

Da ble det innsett av 1 egg, fikk beskjed om at det var et egg med 15 celledelinger eller noe i den gata :p så nå starter ventingen :D
Hurraa! Gratulerer som ruger:Heartred

Da ble det avbrutt forsøk på meg. Etter 18 dager stimulering var det kun ett egg som hadde utviklet seg, men fortsatt ikke blitt stort nok.
Tenker nok å droppe det siste forsøket offentlig og heller ta neste privat :)

Da ble det avbrutt forsøk på meg. Etter 18 dager stimulering var det kun ett egg som hadde utviklet seg, men fortsatt ikke blitt stort nok.
Det var synd :Heartred
Håper det går bedre neste runde.

Hvordan går det med alle rugere? Noen som har en god følelse?
Her går det fint! Fortsatt litt øm i magen etter egguttak som var på fredag, men absolutt ikke noe å klage på:) Kjenner noen symptomer, men det er nok ovitrelle og lutinus som står bak disse. Ellers føler jeg at dagene går altfor sakte:rolleyes: vanskelig å fokusere på jobben oppi denne ventingen.. Håper å se masse positive tester her de neste ukene:Heartred

Så leit :( Håper dere lykkes neste gang ❤

Fikk sms i dag om at svaret på prøvene hadde begynt å komme inn, men ikke alle. Så de skulle ringe når alle var kommet inn. Håper det blir før helga :rolleyes:

Hadde vært greit å få vite alt innen fredag, så slipper dere å gå og gruble hele helga! Jeg er skikkelig spent på prøvene dine kjenner jeg :woot:

Hvordan går det med alle rugere? Noen som har en god følelse?
Tørr ikke tro eller håpe på noe:shy: Men i hele ettermiddag har jeg hatt en sprengende følelse nederst i magen. Føles nesten som... OHSS igjen, på en måte. Nærmeste beskrivelsen jeg kan gjøre. Og er litt oppblåst. Men bruker Lutinus x3 så sikkert den som tuller.

I morgen får jeg vite om det blir innsett denne syklusen. Blir godt å vite, uansett hva ultralyden viser. Timen er på morgenen, så det er greit å få det unnagjort og slippe å gå hele dagen og pines.

Back
Topp