Ååååå heia gullegget!Av 10 egg ble 6 befruktet, og 1 egg var med på utviklingen i dag. Så får vi se om det jolder til i morgen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååååå heia gullegget!Av 10 egg ble 6 befruktet, og 1 egg var med på utviklingen i dag. Så får vi se om det jolder til i morgen![]()
Ja nå er det bare å krysse det som krysses kanÅåååå heia gullegget!
Spennende HåpeSpire
Skjønner godt at du er "flat", men jeg skal ha trua og opp og ned følelser for deg!
Om ikke innsett nå, så blir det jo senere![]()
Sikkert ikke dumt å begynne litt før da altsåJeg begynte også før denne pp’n nettopp fordi jeg fikk slim. Vi kjenner kroppene våre ganske greit etter så lang tid
Noe godt kommer iallfall ut av det her, si.
Forstår godt følelsen av likegyldighet... det er nok en forsvarsmekanisme som slår inn. Håper du får gode nyheter på torsdag og kommer etter i rugeverden kjempesnart![]()
Av 10 egg ble 6 befruktet, og 1 egg var med på utviklingen i dag. Så får vi se om det jolder til i morgen![]()
Da er jeg også ruger på en liten blasto!Herlighet så etterlengtet å kunne skrive de ordene
Det er i underkant av en time siden innsett... Flere som opplevde umiddelbare murringer i livmora? Kanskje det er Lutinusen som tuller litt? Eller kanskje den reagerer litt på at det har kommet noe inni der? Haha, alle disse første gangene og uvitenheten![]()
Hurraa! Gratulerer som rugerDa ble det innsett av 1 egg, fikk beskjed om at det var et egg med 15 celledelinger eller noe i den gataså nå starter ventingen
![]()

Da ble det innsett av 1 egg, fikk beskjed om at det var et egg med 15 celledelinger eller noe i den gataså nå starter ventingen
![]()
GratulereDa ble det innsett av 1 egg, fikk beskjed om at det var et egg med 15 celledelinger eller noe i den gataså nå starter ventingen
![]()
Krysser alt som krysses kan for at spiren sitter!Fikk sms i dag om at svaret på prøvene hadde begynt å komme inn, men ikke alle. Så de skulle ringe når alle var kommet inn. Håper det blir før helga@Litjmora Har du fått svar på prøvene du tok?![]()
Det var syndDa ble det avbrutt forsøk på meg. Etter 18 dager stimulering var det kun ett egg som hadde utviklet seg, men fortsatt ikke blitt stort nok.
Tenker nok å droppe det siste forsøket offentlig og heller ta neste privat![]()

Fredag i neste ukeGratulerer ❤ Når skal du teste?![]()
Her går det fint! Fortsatt litt øm i magen etter egguttak som var på fredag, men absolutt ikke noe å klage påHvordan går det med alle rugere? Noen som har en god følelse?

Da ble det avbrutt forsøk på meg. Etter 18 dager stimulering var det kun ett egg som hadde utviklet seg, men fortsatt ikke blitt stort nok.
Tenker nok å droppe det siste forsøket offentlig og heller ta neste privat![]()
Fikk sms i dag om at svaret på prøvene hadde begynt å komme inn, men ikke alle. Så de skulle ringe når alle var kommet inn. Håper det blir før helga![]()

Tørr ikke tro eller håpe på noeHvordan går det med alle rugere? Noen som har en god følelse?
Men i hele ettermiddag har jeg hatt en sprengende følelse nederst i magen. Føles nesten som... OHSS igjen, på en måte. Nærmeste beskrivelsen jeg kan gjøre. Og er litt oppblåst. Men bruker Lutinus x3 så sikkert den som tuller.