Kjipt å fryseGod bedring. Her sitter jeg under ett pledd på soffan og fryser. Jeg fryser dygnet rundvill ha vår og sommar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjipt å fryseGod bedring. Her sitter jeg under ett pledd på soffan og fryser. Jeg fryser dygnet rundvill ha vår og sommar
TakkGod bedring![]()

gleder meg veldig lite til å stikke hodet opp trappa der imorgen 
Gratis trim! *fôre deg med positive tanker*Slik så det ut i andre etasje av garasjen vår i formiddag, taket og alt av bæring skiftes. Klart det blir snø daså etter to timer effektiv jobbing av meg og svigermor, så var all snø borte. Gjett om det har snødd hele ettermiddag, kveld og skal snø i hele natt?
gleder meg veldig lite til å stikke hodet opp trappa der imorgen
![]()

Hvordan går det med faren din? Gikk operasjonen greit?Etter hardt press fra legene i kr.sand så har pappa fått time til operasjon imorgen istedenfor neste fredag! (legene i kr.sand mente at det var stor risiko for at lammelse ble varig hvis han måtte vente 1,5uke på operasjon).

Jeg har ikke armer igjen etter de to siste dageneGratis trim! *fôre deg med positive tanker*![]()

Han er kommet tilbake fra kr.sand, han kviknet raskt til etter operasjon. Jeg har ikke fått beskjed ang bildene om de fikk fjernet hele svulsten, men han tålte hvertfall operasjonen braHvordan går det med faren din? Gikk operasjonen greit?![]()

Her er det hjemmedag for både meg Og kengubsrnet , håper han kan kjøres på skolen om noen timerGod morgen, klar for overtid. Eller, klar og klar.... Men skal i alle fall.
Godt å høreHan er kommet tilbake fra kr.sand, han kviknet raskt til etter operasjon. Jeg har ikke fått beskjed ang bildene om de fikk fjernet hele svulsten, men han tålte hvertfall operasjonen bra![]()
Her er det hjemmedag for både meg Og kengubsrnet , håper han kan kjøres på skolen om noen timer
det Skjlnner jeg du gjør.Ingen hjemme hos oss nå, krysser fingrene for at det kan fortsette sånn. (altså ingen syke)
Jeg er så innmari spent på hva slags barn vi får inn i familien , hva slags kjønn , alder osv. Det kan være vi ikke får vite flr samme dag heller , det gjør det litt vanskelig i forhold til innkjøp for vi må jo kjøpe inn alt på nytt
det Skjlnner jeg du gjør.
sendte deg pm jegSå kort varsel? Jeg trodde det bare var beredskapshjem som fikk barna inn sånn uten tid til å forberede, mens mer permantente/langvarige hjem (som jeg antok dere skal være) fikk litt tid til å omrømme seg. Det er jo til et beste for barnet at dere har fått tid til å ha basis på plass?
Min har migreneanfall så reelt sett ikke sånn syk som gjør han må være hjemme, men såpass illeanfall at han må ligge i mørket og bare sove.Det føles rett og slett spennende fra dag til dag. Litt snørr på en ungen som går i bhg, inn og ut i varmt og kaldt, det er ikke til å unngå, og det mener bhg også at det er normalt. Men hva om en eldre unge blir tett i nesen? Hva med meg? Hoste, er det noen som haster? Er de to nye smittede på øya nært oss eller langt unna tro? Dag for dag. Spennende. (ikke på en god måte)
Og skummelt at ungene skal være hos mamma og pappa hele neste uke, jeg holder alltid pusten i to dager etter vi har vært sammen med dem... Holde pusen hele uka da... Jeg skal være så glad nåe mine foreldre er vaksinert! For de insisterer på å treffe barnebarna. Ikke helt så tett og nært som før, men de treffer dem. Og passer dem. Nærkontakter så det holder.
Min har migreneanfall så reelt sett ikke sånn syk som gjør han må være hjemme, men såpass illeanfall at han må ligge i mørket og bare sove.